Коментари

  1. Здравейте,

    едно дразнещо ограничение което мисля че би било добре да се промени - това е дължината на съобщенията във формата за "Съобщение свободен формат" във виртуалния клон. Редовно като пратя съощение и ми отговори нещо отдела за поддръжка, аз като се опитам да отговоря на свой ред ми дава "Съобщението трябва да е с дължина до 1024 символа." Мисля че за нормална кореспондеция и да се вижда историята на комуникацията би трябвало да се увеличи значително това ограничение.

  2. БРАВО! Махнах Skype и някои други ненужни add-ons и тръгна! БЛАГОДАРЯ!

  3. @Анелия,
    Причината за случая който описвате най-често се причинява от конфликт на външни компоненти с браузера IE. Такъв компонент например е Skype Add On. Следните стъпки са необходими, за да видите пълния списък с външни компоненти в IE:
    1. От менюто на браузера избирате Tools/Manage Add-ons...
    2. Ще видите списък с разрешените (Enabled)и забранените (Disabled) компоненти.
    3. Ако в списъка с разрешените компоненти виждате Skype, кликнете в/у него изберете от опциите по долу Disabled и натиснете ОК.

    За съжаление този компонент се инсталира без да пита, когато инсталирате Skype на Вашето PC. Той е и компонента предизвикваш crash на браузера влизайки в конфликт с XSLT функциите му използвани от сайта. Възможно е и други компоненти да предизвикват същото поведение, затова опитайте да забраните тези които не са ви необходими.

  4. Благодаря за пояснението. Ще обясня по-ясно: След въвеждане на Потребител и Парола и по време на отваряне на https://e-fibank.bg/EBank/Home браузърът ми съобщава : "Internet Explorer has encountered a problem and needs to close" Пита ме дали да пращам Error report или не, и в двата случая тази грешка затваря страницата

  5. @Анелия,

    CAPICOM не участва в процеса на логването (влизането). Той се използва само при цифров подпис и IE. Ако има грешка има и обяснение към нея в червено. Страницата не се затваря сама.

  6. Имам проблем с влизането в обновения вирт.клон. Направила съм настройките за активиране на Initialize and script ActiveX controls not marked as safe, с IE 6.0.2900.2180 съм, инсталирах и CAPICOM, но въпреки това след въвеждане на Потребител и Парола IE ми съобщава за грешка и се затваря. Старата версия на Вирт.клон работеше без проблем на същия компютър и същия браузър, не съм променяла нищо скоро. Моля за помощ

  7. CAPICOM е компонент създаден и цифрово подписан от Microsoft. Задачата на този компонент е да има достъп до частния ключ от сертификата на потребителя. За да бъдат заредени и използвани от даден сайт такъв тип компоненти е необходимо потребителя изрично да ги разреши с активиране на опцията Initialize and script ActiveX controls not marked as safe. Разрешението се прави <b>само</b> за групата сайтове изброени в Trusted Sites и <b>не важи за останалите сайтове</b>, които потребителя посещава. За да се направи тази настройка на браузера е необходимо потребителя да е с административен достъп до Windows. Алтернатива на CAPICOM и Internet Explorer е брауера Mozilla, в който задачата за достъп до частния ключ е вградена в самия браузер и не е необходимо зареждането и разрешаването на допълнителен компонент.

  8. Наскоро минах към новата версия на банкирането. Определено се радвам на по фукционалния интерфейс и лесния досътъп до подробности относно състоянието на сметките ми.
    Недоволен съм от едно нещо, а то е този CAPICOM ActiveX и факта че заради него се налага да понижавам сигурността на браузъра си за всички останали сайтове, та била тя и минимална. Освен това в офиса където работя се посзва IE и според IT политиките нямам право да променям настройките на системата, което практически прави банкирането ми неизползваемо от там.
    Та много бих се радвал ако се направи нещо по този въпрос. Например да намерите начин този ActiveX да бъде "marked as safe"

    Поздрави.

  9. @ Калин Георгиев
    @ Виктор
    Благодарим за изказаните мнения! Не поставяме под съмнение факта, че в скоро бъдеще банкирането през мобилни телефони ще бъде най-актуалната и модерна услуга на съвременните търговски банки. Ние винаги сме подкрепяли и следвали новаторските подходи в днешното банкиране, така че Ви уверяваме за скорошното представяне на услугата от страна на ПИБ. Мини-браузерите работещи под изброените операционни системи не поддържат скрипта на страницата на електронното ни банкиране за момента.Разработваме последната версия, за да я пуснем в експлоатация от 15 септември 2009 г., а след това споменатата услуга ще бъде основен наш приоритет. Също така ще обърнем внимание на другите препоръки на г-н Георгиев!
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  10. Подкрепям мнението на Виктор.

    Мобилният сайт на банката ще добави съвсем ново измерение на полезност, ако е възможно да се правят поне справки за собствените сметки.

    Друго, което ми липсва в мобилния сайт -- това е локатор на банкомати, което би било много удобно, ако се намираш в непознат квартал или населено място.

    Третото -- ясно видим контакт в случай на задържана, изгубена или открадната карта. Иначе телефоните и работните времена на офисите са много полезни, несъмнено. Може да се откроят тези, които работят до късно и тези отворени през уикенда.

Коментирай