Коментари

  1. Да, става въпрос за мобилни телефони и т.н. smartphones и PDAs. Ако не се лъжа съвременните браузърите на всички водещи мобилни операционни системи (Symbian, iPhone OS, Blackberry, Windows Mobile) поддържат SSL криптиране и импортване на сертификати. Аз успешно ползвам 'обикновеното' интернет банкиране на друга банка през телефона си. Вашият сайт обаче е малко по-сложен и въпреки че сертификатите работят страницата не се отваря.
    След няколко години мобилното банкиране неизбежно ще стане стандартна услуга, така както стана с онлайн банкирането, затова се надявам в по-близко бъдеще да мога да се възползвам от него и с ПИБ.

  2. @ Виктор Предполагаме, че говорите за мобилни телефони, иначе можете да банкирате на мобилен компютър. За момента предлагаме информационна услуга за мобилни телефони Fibank Mobile. Благодарим за направеното предложение, ще го вземем под внимание, но искаме да отбележим, че сигурността в тази област трябва да се вземем под внимание! При стартиране на такава услуга ще Ви информираме официално. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Здравейте,
    Имате ли намерение да поддържате интернет банкиране на мобилни устройства?

  4. @елена светлева,

    Необходимо е да разрешите зареждането на CAPICOM от менюто на браузера. Подробно описание има в Хелп секцията Сертификати. Ето и накратко какво е необходимо да направите:
    1. От менюто на браузера изберете Tools->InternetOptions->Security->Trusted sites->Sites
    Въведете адреса на електронното банкиране на БАНКАТА – https://e-fibank.bg/ и натиснете бутона Add, след което Close.
    2. От менюто на браузера изберете Tools->InternetOptions->Security->Custom level->ActiveX controls and plug-ins. Намерете в списъка Initialize and script ActiveX controls not marked as safe и изберете Enable

  5. прехвърлих се на новата версия на онлайн банкирането,но.. не мога да изпратя пари до друга банка сега тоест кредитен превод.изписва ми CAPICOM компонента не може да бъдезаредена,вероятно нямате необходимитепревилегии.нали го обновихте зада е по-лесно на клиентите а то какво стана.чоля да ме посъветвате как да оправя проблема

  6. @ Емшерова, Искаме да Ви уверим, че директор на дирекция „Организация и контрол на клиентското обслужване” е уведомен за Вашата публикация. Ще предприемем нужните действия и ще се постараем подобни недоразумения да бъдат премахнати за в бъдещото. Моля пишете ни на marketing@fibank.bg при евентуални проблеми. Поздрави. Екип на ПИБ

  7. DOBAR DEN. ISKAM DA OTPRAVQ OPLAKVANE KAM SLOJITELITE NA PIB V GR.PETRICH.VAZMOTENA SAM OT DARJANIE IM.I OT NEPROFESIONALNO SVARSHENATA IM RABOTA.V RAMKITE NA DVA MESECA SE SLUCHVA DA ZADARJAT PLATEJNI PREVODNI NAREJDANIQ KAM TD NA NAP

  8. Здравейте г-н Сербезов,
    Изказваме благодарност за констатацията. Както няколко пъти споменаваме – очаквайте подобрена версия на електронното банкиране в началото на следващата година. Ще имаме предвид Вашия коментар и в новата версия ще заложим конкретна подредба.
    Поздрави.
    Екип на ПИБ

  9. http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=&article=259809 - относно пълната Ви защита че другите браузери освен ИЕ експлодер не отговарят на Вашите изисквания за сигурност, миля че е редно да се замислите при разработването на банковият клон. Не е за подценяване и факта, че от 90% в момента полваемоста на ИЕ е под 70% в момента. Съгласен съм че написаното в статията може да се поспори, но има и доста истина.

  10. Здравейте. Искам да Ви попитам защо непрекъснато в екрана със сметките се сменя подредбата? Много е неприятно и дразнещо, в първия момент човек вижда промяна в салдото и се стряска, докато не разбере че това е друга сметка. Не са сортирани по дата, не са сортирани и по салдо, като че ли по случаен път се сортират.
    Бих желал за ОФИЦИАЛНО СТАНОВИЩЕ по въпроса.
    Благодаря Ви.

Коментирай