Дигитализиране на карти Mastercard с приложението My Fibank

С новата версия на приложението My Fibank за Android се оптимизира процесът по дигитализиране на дебитни и кредитни карти Mastercard. Новият процес отнема само няколко минути. Когато клиент избере желаната за дигитализиране карта, към същата се създава дигитален образ, който работи с текущия ПИН и лимити за разплащане, които е задал картодържателят. Картата работи като дигитална само на устройството, от което е заявена. (Една и съща карта не може да бъде дигитализирана на две различни устройства.)

Дигитализирането на карта става директно от приложението My Fibank - Меню >> Дигитални плащания с NFC >> бутон: Дигитализирай карта. Важно условие е устройството, на което е инсталирано приложението, да бъде предварително регистрирано.

След като вече имате дигитализирана карта, за да платите с нея, не е нужно да влизате в профила Ви в My Fibank. Директно, след като сте отворили приложението, на начален екран избирате бързия бутон за безконтактно плащане. Ще Ви се появи екран, на който е визуализирана дигиталната Ви карта по подразбиране, доближавате Вашия смартфон до ПОС терминала и плащането е осъществено.

Възможно е да дигитализирате повече от една от Вашите карти, като задължително условие е картата да бъде дебитна или кредитна карта Mastercard, или Maestro. В случай, че имате повече дигитализирани карти, от настройки можете да зададете коя от картите да бъде основна при плащане с телефона.

В случай че сте използвали дигитална карта преди последния ъпдейт на My Fibank, същата ще бъде автоматично дигитализирана, след като обновите апликацията и осъществите вход с потребителското си име и парола.

 

 

Десислава Богданова

Здравейте! Аз съм Десислава - Мениджър "Корпоративни комуникации”. Основните ми интереси са в областта на дигиталните комуникации, дигиталното банкиране и новите технологии.

Коментари

  1. Здравейте,
    Не успявам да дигитализирам картата си. Виждам, че е готова на 50% и прилжението ми изписа, че има комуникационен проблем.
    Бях във Ваш клон и ми казаха да преинсталирам пиложението. Направих го и отново ми оторизираха устройствовто, но пак не става.
    Какво да предприема?

    1. Здравейте! Моля да ни изпратите тази информация на cards@fibank.bg или да се свържете с нашия Картов център на някой от телефоните, посочени на гърба на Вашата карта.

  2. Здравейте, а планиранете ли поддръжка на Samsung Pay?

    1. Здравейте! Колегите работят в посока да разширяват възможностите за дигитализиране на карти, издавани от Банката. Към момента не можем да Ви дадем повече информация. Следете нашите официални канали, където винаги обявяваме новостите.

  3. Здравейте, Кога с приложението My Fibank за iOS ще могат да се дигитализират дебитни и кредитни карти VISA? Или направо ще преминете към Apple Pay? Кое е по-вероятно - първото или второто? Зная, че колегите ви работят поне по единия от тези проекти. Предварително благодаря за коментара.

    1. Здравейте! Колегите работят и в двете посоки. За карти VISA се очаква тази услуга да бъде налична до края на годината. Когато имаме повече яснота, ще публикуваме официална информация в каналите на банката.

  4. Кога се очаква дигитализиране и на Visa картите?

    1. Здравейте,
      Очакваме до края на 2019 г. да можем да Ви предложим и дигитализиране на карти Visa :)

      Поздрави! 

  5. А Apple Pay кога ще имаме удоволствието да ползваме? Работите ли в тази насока?

    1. Здравейте! Благодарим Ви за въпроса. Колегите работят в тази посока, но не можем да предоставим повече информация към момента.

Коментирай