Дигитализиране на карти Mastercard с приложението My Fibank
С новата версия на приложението My Fibank за Android се оптимизира процесът по дигитализиране на дебитни и кредитни карти Mastercard. Новият процес отнема само няколко минути. Когато клиент избере желаната за дигитализиране карта, към същата се създава дигитален образ, който работи с текущия ПИН и лимити за разплащане, които е задал картодържателят. Картата работи като дигитална само на устройството, от което е заявена. (Една и съща карта не може да бъде дигитализирана на две различни устройства.)
Дигитализирането на карта става директно от приложението My Fibank - Меню >> Дигитални плащания с NFC >> бутон: Дигитализирай карта. Важно условие е устройството, на което е инсталирано приложението, да бъде предварително регистрирано.
След като вече имате дигитализирана карта, за да платите с нея, не е нужно да влизате в профила Ви в My Fibank. Директно, след като сте отворили приложението, на начален екран избирате бързия бутон за безконтактно плащане. Ще Ви се появи екран, на който е визуализирана дигиталната Ви карта по подразбиране, доближавате Вашия смартфон до ПОС терминала и плащането е осъществено.
Възможно е да дигитализирате повече от една от Вашите карти, като задължително условие е картата да бъде дебитна или кредитна карта Mastercard, или Maestro. В случай, че имате повече дигитализирани карти, от настройки можете да зададете коя от картите да бъде основна при плащане с телефона.
В случай че сте използвали дигитална карта преди последния ъпдейт на My Fibank, същата ще бъде автоматично дигитализирана, след като обновите апликацията и осъществите вход с потребителското си име и парола.
Стар Клиент 2020-11-20 16:51:00
А какъв е начинът да се откажа от дигитализирана картата на едно устройство и да я карта на ново у-во?
В офис става, но не би ли трябвало да става и през приложението myFibank или уеб сайт?
Fibank 2020-11-23 11:19:27
Здравейте,
За устройства с ОС Android - свържете се с дирекция "Картови разплащания" - на един от телефоните, изписани на гърба на картата Ви, за да изтрият дигитализацията на карта. Няколко минути по-късно можете да заявите нова.
За устройства с ОС iOS - можете да премахнете сам картата от Settings-Wallet & Apple Pay. След като изберете картата си има опция „Remove this card”. Или отново да се свържете с "Картови разплащания".
Поздрави,
Екипът на Fibank
petko 2020-11-16 13:53:37
привет - получих съобщение че дигиталната ми карта е готова но не я виждам в списъка с карти за да мога да я активирам,колко време отнема да се появи обикновено?
Fibank 2020-11-16 15:24:36
Здравейте,
бутонът за безконтактно плащане на началния екран вече трябва да е червен :) При избирането му ще видите картата.
Поздрави,
Екипът на Fibank
Борис Гьоков 2020-08-25 10:49:02
Дали се предлага вече дигитализиране и на VISA карти? Виждам в предишни въпроси, че се е очаквало да стане до края на 2019г.?
Златко Стоянов 2020-08-25 13:44:55
Здравейте,
Очакваме в най-скоро време да можем да Ви предложим и дигитализиране на карти Visa :)
Следете официалните ни канали, за да се информирате, когато това стане факт.
Поздрави!
Светла Димитрова 2020-01-20 14:15:59
Здравейте,
Не успявам да дигитализирам картата си. Виждам, че е готова на 50% и прилжението ми изписа, че има комуникационен проблем.
Бях във Ваш клон и ми казаха да преинсталирам пиложението. Направих го и отново ми оторизираха устройствовто, но пак не става.
Какво да предприема?
Десислава Богданова 2020-01-20 15:19:37
Здравейте! Моля да ни изпратите тази информация на cards@fibank.bg или да се свържете с нашия Картов център на някой от телефоните, посочени на гърба на Вашата карта.
Милен 2019-11-26 12:21:45
Здравейте, а планиранете ли поддръжка на Samsung Pay?
Десислава Богданова 2019-12-02 11:11:16
Здравейте! Колегите работят в посока да разширяват възможностите за дигитализиране на карти, издавани от Банката. Към момента не можем да Ви дадем повече информация. Следете нашите официални канали, където винаги обявяваме новостите.