Дигитализиране на карти Mastercard с приложението My Fibank

С новата версия на приложението My Fibank за Android се оптимизира процесът по дигитализиране на дебитни и кредитни карти Mastercard. Новият процес отнема само няколко минути. Когато клиент избере желаната за дигитализиране карта, към същата се създава дигитален образ, който работи с текущия ПИН и лимити за разплащане, които е задал картодържателят. Картата работи като дигитална само на устройството, от което е заявена. (Една и съща карта не може да бъде дигитализирана на две различни устройства.)

Дигитализирането на карта става директно от приложението My Fibank - Меню >> Дигитални плащания с NFC >> бутон: Дигитализирай карта. Важно условие е устройството, на което е инсталирано приложението, да бъде предварително регистрирано.

След като вече имате дигитализирана карта, за да платите с нея, не е нужно да влизате в профила Ви в My Fibank. Директно, след като сте отворили приложението, на начален екран избирате бързия бутон за безконтактно плащане. Ще Ви се появи екран, на който е визуализирана дигиталната Ви карта по подразбиране, доближавате Вашия смартфон до ПОС терминала и плащането е осъществено.

Възможно е да дигитализирате повече от една от Вашите карти, като задължително условие е картата да бъде дебитна или кредитна карта Mastercard, или Maestro. В случай, че имате повече дигитализирани карти, от настройки можете да зададете коя от картите да бъде основна при плащане с телефона.

В случай че сте използвали дигитална карта преди последния ъпдейт на My Fibank, същата ще бъде автоматично дигитализирана, след като обновите апликацията и осъществите вход с потребителското си име и парола.

 

 

Десислава Богданова

Здравейте! Аз съм Десислава - Мениджър "Корпоративни комуникации”. Основните ми интереси са в областта на дигиталните комуникации, дигиталното банкиране и новите технологии.

Коментари

  1. А какъв е начинът да се откажа от дигитализирана картата на едно устройство и да я карта на ново у-во?
    В офис става, но не би ли трябвало да става и през приложението myFibank или уеб сайт?

    1. Здравейте,

      За устройства с ОС Android -  свържете се с дирекция "Картови разплащания" - на един от телефоните, изписани на гърба на картата Ви, за да изтрият дигитализацията на карта. Няколко минути по-късно можете да заявите нова.

      За устройства с ОС iOS - можете да премахнете сам картата от Settings-Wallet & Apple Pay. След като изберете картата си има опция „Remove this card”. Или отново да се свържете с "Картови разплащания".

      Поздрави,
      Екипът на Fibank 

  2. привет - получих съобщение че дигиталната ми карта е готова но не я виждам в списъка с карти за да мога да я активирам,колко време отнема да се появи обикновено?

    1. Здравейте,
      бутонът за безконтактно плащане на началния екран вече трябва да е червен :) При избирането му ще видите картата.

      Поздрави,
      Екипът на Fibank 

  3. Дали се предлага вече дигитализиране и на VISA карти? Виждам в предишни въпроси, че се е очаквало да стане до края на 2019г.?

    1. Здравейте,
      Очакваме в най-скоро време да можем да Ви предложим и дигитализиране на карти Visa :)
      Следете официалните ни канали, за да се информирате, когато това стане факт.

      Поздрави! 

  4. Здравейте,
    Не успявам да дигитализирам картата си. Виждам, че е готова на 50% и прилжението ми изписа, че има комуникационен проблем.
    Бях във Ваш клон и ми казаха да преинсталирам пиложението. Направих го и отново ми оторизираха устройствовто, но пак не става.
    Какво да предприема?

    1. Здравейте! Моля да ни изпратите тази информация на cards@fibank.bg или да се свържете с нашия Картов център на някой от телефоните, посочени на гърба на Вашата карта.

  5. Здравейте, а планиранете ли поддръжка на Samsung Pay?

    1. Здравейте! Колегите работят в посока да разширяват възможностите за дигитализиране на карти, издавани от Банката. Към момента не можем да Ви дадем повече информация. Следете нашите официални канали, където винаги обявяваме новостите.

Коментирай