Кол центърът на Първа инвестиционна банка АД е интегриран отдел в структурата на Банката, който активно сътрудничи с всички останали отдели и дирекции.
Той започва да функционира в средата на 2006 г. като алтернативен канал за информация във връзка с новите и съществуващите продукти и услуги, които Банката предлага: местоположение и работно време на клонове, местоположение на банкомати, лихвени проценти по депозити и кредити, обменни курсове за деня и пр. Обаждайки се на 0800 11 011 - „зелен телефон" - безплатен за абонатите на БТК, клиентите на ПИБ АД могат да ползват центъра за въпроси, услуги и информация от всякакво естество - включително за продуктите, които ползват.
По телефона може да се поръча издаване на дебитни и кредитни карти, които да бъдат доставени в най-удобния офис на ПИБ.
Служителите в Кол Център ПИБ АД
Нашите служители са млади и високо квалифицирани специалисти в сферата на клиентското обслужване и общите банкови операции. Те са банкови специалисти, които не само отговарят на изискванията за обслужване на клиенти в банков салон, но се отличават и с комуникативни умения за работа по телефон. Служителите работят в приятна и професионална атмосфера, като ежедневната им работа е улеснена с внедрената най-модерна техника. Целта е перфектна вътрешна и външна колаборация и оптимизиране качеството на услугите, които предоставяме. За целта са осигурени високо технологични софтуерни приложения от Cisco Systems, Cisco Networking, IP телефония, интернет, интранет и др.
Кол-центърът на ПИБ е ситуиран в сграда в широкия център на София - леснодостъпно и комуникативно място.
Разговаряхме с 2 наши служителки:
Деница Ирибаджакова
Деница е на 29 г. от София. Тя завършва бакалавърска степен „Френска филология", специализация „Международни отношения" и магистърска степен „Стопанско управление" при СУ „СВ. Климент Охридски". Започва своята кариера в две френски компании като „преводач" и „координатор клиенти" - съответно EDF (електроенергия от възобновяеми източници) и Codix Bulgaria (софтуер и софтуерни продукти), а от лятото на 2006 година се присъедиинява към екира на кол-центъра. Понастоящем Деница е Ръководител екип «Входящи обаждания», като отговаря екипът й да е своевременно информиран за всички новости в Банката и обучен в детайли относно продуктите, които Банката лансира.
На въпрос харесва ли настоящата си длъжност, тя отговаря позитивно като изтъква динамичната работна среда. За нея всеки ден е различен, естеството на работа се променя постоянно ... „едно голямо предизвикателство". А как се работи в кол център? Деница отговаря, че се използват цял куп техники, похвати и канали за комуникация. За целта ПИБ АД организира периодично обучения и семинари разискващи специфични методи за изпълнение на задълженията. На въпрос „Какво прави в момента", тя споделя че поддържа настоящата кампания на ПИБ АД и Дайнърс Клуб България за промотиране на кредитни карти Diners Club First Investment Bank и Diners Club First Lady. Текущо задължение на нейния екип е подчертано вежливо и професионално отношение към клиента на продажбен и след-продажбен етап. Деница и целият екип на кол-центъра често участват в "team-building" уикенди и обучения, организирани, не само за допълнителна квалификация на служителите, но и за сплотяване на колектива. Такова е било и последното обучение - техники за продажба и soft-skills, което се е провело миналия уикенд във Велинград. Работата в кол центъра на ПИБ АД й харесва, защото тя изпитва удовлетворение от натрупаните знания и възможността да ги комуникира с клиенти и колеги. Младите и усмихнати хора в нейния екип я вдъхновяват, така че дори и напрегната, работната среда е приятна и уютна.
Лилия Кръстева
Лили е на 26 години от София. Тя има бакалавърска степен „Бизнес администрация" от МВБУ (Международно висше бизнес училище). Работила е като супервайзър в друг кол център преди да започне в Кол центъра на ПИБ АД от момента на неговото създаване през 2006 г. Понастоящем Лили е Ръководител екип „Изходящи кампании", чиято основна цел е активното предлагане на нови продукти и услуги на клиентите.
Попитахме я харесва ли настоящата си длъжност. Тя отговаря с твърдо „Да" и изтъква като главна причина периодичните продуктови обучения, обученията за продажбени умения и възможността за ежедневен контакт с клиенти на Банката. Сериозният набор продукти и услуги, които екипът на Лили предлага, и проактивния начин, по който го прави, им носи удовлетворение. Това, разбира се, изисква развитие на отлични комуникативни умения и поддържане нивото на познаване на продуктите винаги на висота. Радва се, че работи в този бранш, защото според нея той е все още слабо развит в България и за работещите в него има сериозен потенциал за кариера. Телемаркетингът е сравнително нов начин на предлагане и поддръжка на продуктите на една компания, но в същото време той не отстъпва на традиционните „пазари" - в кол центъра се използват редица похвати за представяне и продажба на продуктите. Последно, но не и по значение за Лили да харесва работата си е локацията на месторабота й, която тя определя като „страхотна" и споделя, че с удоволствие работи за престижна банка като Първа инвестиционна банка.
Ако искате и вие да станете част от екипа на ПИБ и да реализирате своя потенциал в кол-центъра, можете да ни пишете на staff@fibank.bg
Ние сме готови да разгледаме вашата кандидатура.
Екип на ПИБ
Краси 2009-11-05 12:13:12
ХАХАХАХ и аз бях там в същата фирма ,но се махнах да не би да си от банковия екип
Владислав 2009-11-05 06:03:50
Да, Краси! И с мен така! Даже не получих цилкулярното и обичайно: Благодарим за вашата...., но..... Карай! Въпреки това си оставам клиент на банката, защото е добра. Да не кажа най-добрата за сега в Татковината ни...Продължам да работя в Бизнес парк, Младост...Няма как!
Краси 2009-11-04 21:00:03
Има ли свободни места в този кол център защото си пуснах едно сиви,но никой не ми се обади.
Владислав 2009-06-11 16:38:30
Благодаря за отговора!
Customer Support 2009-06-11 16:20:05
Здраейте Владислав,
благодарим за проявения интерес към нашата институция. Моля изпратете автобиография, снимка и мотивационно писмо на mionina@fibank.bg
от дирекция "УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИЯ КАПИТАЛ", където ще реагират максимално адекватно.
Поздрави,
Екип на ПИБ
Владислав 2009-06-11 15:51:55
Ееее сега...Не е това причината...Но Деница, примерно, ме е обслужвала по телефона по повод получаване на Виза Електрон от един клон в друг...Колкото до харесването - българските момичета са красиви. И тук при мен е пълно с такива.
минаващ 2009-06-11 15:41:30
@ Владислав
май ти харесаха колежките ;)
Владислав 2009-06-11 15:06:49
Иска ми се да работя за кол центъра на ПИБ. В момента работя за кол център на световно известна компания, но по лични причини искам да намеря нещо друго. Освен това от години съм клинет на ПИБ:)