Кол центърът на Първа инвестиционна банка АД е интегриран отдел в структурата на Банката, който активно сътрудничи с всички останали отдели и дирекции.

Той започва да функционира в средата на 2006 г. като алтернативен канал за информация във връзка с новите и съществуващите продукти и услуги, които Банката предлага: местоположение и работно време на клонове, местоположение на банкомати, лихвени проценти по депозити и кредити, обменни курсове за деня и пр. Обаждайки се на 0800 11 011 - „зелен телефон" - безплатен за абонатите на БТК, клиентите на ПИБ АД могат да ползват центъра за въпроси, услуги и информация от всякакво естество - включително за продуктите, които ползват.

По телефона може да се поръча издаване на дебитни и кредитни карти, които да бъдат доставени в най-удобния офис на ПИБ.

 

Служителите в Кол Център ПИБ АД

Нашите служители са млади и високо квалифицирани специалисти в сферата на клиентското обслужване и общите банкови операции. Те са банкови специалисти, които не само отговарят на изискванията за обслужване на клиенти в банков салон, но се отличават и с комуникативни умения за работа по телефон. Служителите работят в приятна и професионална атмосфера, като ежедневната им работа е улеснена с внедрената най-модерна техника. Целта е перфектна вътрешна и външна колаборация и оптимизиране качеството на услугите, които предоставяме. За целта са осигурени високо технологични софтуерни приложения от Cisco Systems, Cisco Networking, IP телефония, интернет, интранет и др.

Кол-центърът на ПИБ е ситуиран в сграда в широкия център на София - леснодостъпно и комуникативно място.

 

Разговаряхме с 2 наши служителки:

 

Деница Ирибаджакова

Деница е на 29 г. от София. Тя завършва бакалавърска степен „Френска филология", специализация „Международни отношения" и магистърска степен „Стопанско управление" при СУ „СВ. Климент Охридски". Започва своята кариера в две френски компании като „преводач" и „координатор клиенти" - съответно EDF (електроенергия от възобновяеми източници) и Codix Bulgaria (софтуер и софтуерни продукти), а от лятото на 2006 година се присъедиинява към екира на кол-центъра. Понастоящем Деница е Ръководител екип «Входящи обаждания», като отговаря екипът й да е своевременно информиран за всички новости в Банката и обучен в детайли относно продуктите, които Банката лансира.

На въпрос харесва ли настоящата си длъжност, тя отговаря позитивно като изтъква динамичната работна среда. За нея всеки ден е различен, естеството на работа се променя постоянно ... „едно голямо предизвикателство". А как се работи в кол център? Деница отговаря, че се използват цял куп техники, похвати и канали за комуникация. За целта ПИБ АД организира периодично обучения и семинари разискващи специфични методи за изпълнение на задълженията. На въпрос „Какво прави в момента", тя споделя че поддържа настоящата кампания на ПИБ АД и Дайнърс Клуб България за промотиране на кредитни карти Diners Club First Investment Bank и Diners Club First Lady. Текущо задължение на нейния екип е подчертано вежливо и професионално отношение към клиента на продажбен и след-продажбен етап. Деница и целият екип на кол-центъра често участват в "team-building" уикенди и обучения, организирани, не само за допълнителна квалификация на служителите, но и за сплотяване на колектива. Такова е било и последното обучение - техники за продажба и soft-skills, което се е провело миналия уикенд във Велинград. Работата в кол центъра на ПИБ АД й харесва, защото тя изпитва удовлетворение от натрупаните знания и възможността да ги комуникира с клиенти и колеги. Младите и усмихнати хора в нейния екип я вдъхновяват, така че дори и напрегната, работната среда е приятна и уютна.

 

Лилия Кръстева

 

Лили е на 26 години от София. Тя има бакалавърска степен „Бизнес администрация" от МВБУ (Международно висше бизнес училище). Работила е като супервайзър в друг кол център преди да започне в Кол центъра на ПИБ АД от момента на неговото създаване през 2006 г. Понастоящем Лили е Ръководител екип „Изходящи кампании", чиято основна цел е активното предлагане на нови продукти и услуги на клиентите.

Попитахме я харесва ли настоящата си длъжност. Тя отговаря с твърдо „Да" и изтъква като главна причина периодичните продуктови обучения, обученията за продажбени умения и възможността за ежедневен контакт с клиенти на Банката. Сериозният набор продукти и услуги, които екипът на Лили предлага, и проактивния начин, по който го прави, им носи удовлетворение. Това, разбира се, изисква развитие на отлични комуникативни умения и поддържане нивото на познаване на продуктите винаги на висота. Радва се, че работи в този бранш, защото според нея той е все още слабо развит в България и за работещите в него има сериозен потенциал за кариера. Телемаркетингът е сравнително нов начин на предлагане и поддръжка на продуктите на една компания, но в същото време той не отстъпва на традиционните „пазари" - в кол центъра се използват редица похвати за представяне и продажба на продуктите. Последно, но не и по значение за Лили да харесва работата си е локацията на месторабота й, която тя определя като „страхотна" и споделя, че с удоволствие работи за престижна банка като Първа инвестиционна банка.

Ако искате и вие да станете част от екипа на ПИБ и да реализирате своя потенциал в кол-центъра, можете да ни пишете на staff@fibank.bg

Ние сме готови да разгледаме вашата кандидатура.

Екип на ПИБ

Коментари

  1. @Владислав
    Ама кой ти казва, че не ги признава? Аз ползвам почти ежедневно epay.bg за всичките ми плащания и всичките ми карти са само от ПИБ!

  2. Уважаеми Ръководители,

    Бих искал да изкажа искрената си благодарност към вашия служител от контакт центъра на ръководената от Вас банка, а именно госпожица Лилия Кръстева, коята беше изключително любезна по време на нашия разговор, като отговори изчерпателно на всички мои въпроси и капризи и ми помогна да избера най-добрата банка в България – а именно Първа Инвестиционна Банка.
    Отново изказвам моите благодарности.
    Оставам с уважение,
    Стефан Балкански

  3. epay.bg не разпознава картите на ПИБ, защото вече не са в тази система.

  4. @Владислав
    Какво имате предвид като казвате, че банката не работи с epay.bg? Аз ползвам услугите на epay.bg и с кредитната ми карта Mastercard и с дебитната Visa Electron.

  5. ето това изчерпва всичко! аз казах!

  6. @ Краси
    @Владислав
    В момента, когато сте подали своите автобиографии не е имало свободно място за тази позиция. Уверяваме Ви, че кандидатурите се взимат под внимание, съхраняват се и в случай, че се налага провеждане на подбор на кадри за съответната позиция, специалист от "Човешки ресурси" се свързва с подходящите кандидати.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  7. До Владислав, ами това го прочетох, ама пак те питам - те имат ли обява, по която ти си изпратил документите? Аз като знам в нашта фирма що св-та валят - представям си какво е в банката.
    Ако няма - не са длъжни да ти отговорят.

  8. Много ме е яд, че банката не работи с epay.bg... Така се наложи да получавам заплатата си в друга банка...Електронни подписи, които се издават всяка година, подписване на декралации, че банката не носи отговорност за банкиране без ел. подпис - нещо не ми се нравят тези неща...По време на работата ми в ЕК в Брюксел си открих сметка в ING. Тази банка работи с т.нар. digipass - устройство за генериране на пароли за достъп...Вече няколко години работи безотказно...Няма нужда всяка година да се издава ел.подпис и прочее...

  9. Цитат до Търговец- Customer Support казва: 11 юни, 2009 в 16:20

    Здраейте Владислав,
    благодарим за проявения интерес към нашата институция. Моля изпратете автобиография, снимка и мотивационно писмо на mionina@fibank.bg
    от дирекция „УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИЯ КАПИТАЛ“, където ще реагират максимално адекватно.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  10. А имат ли обява, че търсят хора? Правилата изискват да ви отговорят, ако са обявили свободно място и по обявата сте си подали документи. Иначе - вие формално не сте влезли в контакт - едностранно сте си пуснали документи. Така е и с офертите - като пращаш без да са ти искали оферта - не е задължително да получиш отговор .

Коментирай