Кол центърът на Първа инвестиционна банка АД е интегриран отдел в структурата на Банката, който активно сътрудничи с всички останали отдели и дирекции.

Той започва да функционира в средата на 2006 г. като алтернативен канал за информация във връзка с новите и съществуващите продукти и услуги, които Банката предлага: местоположение и работно време на клонове, местоположение на банкомати, лихвени проценти по депозити и кредити, обменни курсове за деня и пр. Обаждайки се на 0800 11 011 - „зелен телефон" - безплатен за абонатите на БТК, клиентите на ПИБ АД могат да ползват центъра за въпроси, услуги и информация от всякакво естество - включително за продуктите, които ползват.

По телефона може да се поръча издаване на дебитни и кредитни карти, които да бъдат доставени в най-удобния офис на ПИБ.

 

Служителите в Кол Център ПИБ АД

Нашите служители са млади и високо квалифицирани специалисти в сферата на клиентското обслужване и общите банкови операции. Те са банкови специалисти, които не само отговарят на изискванията за обслужване на клиенти в банков салон, но се отличават и с комуникативни умения за работа по телефон. Служителите работят в приятна и професионална атмосфера, като ежедневната им работа е улеснена с внедрената най-модерна техника. Целта е перфектна вътрешна и външна колаборация и оптимизиране качеството на услугите, които предоставяме. За целта са осигурени високо технологични софтуерни приложения от Cisco Systems, Cisco Networking, IP телефония, интернет, интранет и др.

Кол-центърът на ПИБ е ситуиран в сграда в широкия център на София - леснодостъпно и комуникативно място.

 

Разговаряхме с 2 наши служителки:

 

Деница Ирибаджакова

Деница е на 29 г. от София. Тя завършва бакалавърска степен „Френска филология", специализация „Международни отношения" и магистърска степен „Стопанско управление" при СУ „СВ. Климент Охридски". Започва своята кариера в две френски компании като „преводач" и „координатор клиенти" - съответно EDF (електроенергия от възобновяеми източници) и Codix Bulgaria (софтуер и софтуерни продукти), а от лятото на 2006 година се присъедиинява към екира на кол-центъра. Понастоящем Деница е Ръководител екип «Входящи обаждания», като отговаря екипът й да е своевременно информиран за всички новости в Банката и обучен в детайли относно продуктите, които Банката лансира.

На въпрос харесва ли настоящата си длъжност, тя отговаря позитивно като изтъква динамичната работна среда. За нея всеки ден е различен, естеството на работа се променя постоянно ... „едно голямо предизвикателство". А как се работи в кол център? Деница отговаря, че се използват цял куп техники, похвати и канали за комуникация. За целта ПИБ АД организира периодично обучения и семинари разискващи специфични методи за изпълнение на задълженията. На въпрос „Какво прави в момента", тя споделя че поддържа настоящата кампания на ПИБ АД и Дайнърс Клуб България за промотиране на кредитни карти Diners Club First Investment Bank и Diners Club First Lady. Текущо задължение на нейния екип е подчертано вежливо и професионално отношение към клиента на продажбен и след-продажбен етап. Деница и целият екип на кол-центъра често участват в "team-building" уикенди и обучения, организирани, не само за допълнителна квалификация на служителите, но и за сплотяване на колектива. Такова е било и последното обучение - техники за продажба и soft-skills, което се е провело миналия уикенд във Велинград. Работата в кол центъра на ПИБ АД й харесва, защото тя изпитва удовлетворение от натрупаните знания и възможността да ги комуникира с клиенти и колеги. Младите и усмихнати хора в нейния екип я вдъхновяват, така че дори и напрегната, работната среда е приятна и уютна.

 

Лилия Кръстева

 

Лили е на 26 години от София. Тя има бакалавърска степен „Бизнес администрация" от МВБУ (Международно висше бизнес училище). Работила е като супервайзър в друг кол център преди да започне в Кол центъра на ПИБ АД от момента на неговото създаване през 2006 г. Понастоящем Лили е Ръководител екип „Изходящи кампании", чиято основна цел е активното предлагане на нови продукти и услуги на клиентите.

Попитахме я харесва ли настоящата си длъжност. Тя отговаря с твърдо „Да" и изтъква като главна причина периодичните продуктови обучения, обученията за продажбени умения и възможността за ежедневен контакт с клиенти на Банката. Сериозният набор продукти и услуги, които екипът на Лили предлага, и проактивния начин, по който го прави, им носи удовлетворение. Това, разбира се, изисква развитие на отлични комуникативни умения и поддържане нивото на познаване на продуктите винаги на висота. Радва се, че работи в този бранш, защото според нея той е все още слабо развит в България и за работещите в него има сериозен потенциал за кариера. Телемаркетингът е сравнително нов начин на предлагане и поддръжка на продуктите на една компания, но в същото време той не отстъпва на традиционните „пазари" - в кол центъра се използват редица похвати за представяне и продажба на продуктите. Последно, но не и по значение за Лили да харесва работата си е локацията на месторабота й, която тя определя като „страхотна" и споделя, че с удоволствие работи за престижна банка като Първа инвестиционна банка.

Ако искате и вие да станете част от екипа на ПИБ и да реализирате своя потенциал в кол-центъра, можете да ни пишете на staff@fibank.bg

Ние сме готови да разгледаме вашата кандидатура.

Екип на ПИБ

Коментари

  1. ХАХАХАХ и аз бях там в същата фирма ,но се махнах да не би да си от банковия екип

  2. Да, Краси! И с мен така! Даже не получих цилкулярното и обичайно: Благодарим за вашата...., но..... Карай! Въпреки това си оставам клиент на банката, защото е добра. Да не кажа най-добрата за сега в Татковината ни...Продължам да работя в Бизнес парк, Младост...Няма как!

  3. Има ли свободни места в този кол център защото си пуснах едно сиви,но никой не ми се обади.

  4. Благодаря за отговора!

  5. Здраейте Владислав,
    благодарим за проявения интерес към нашата институция. Моля изпратете автобиография, снимка и мотивационно писмо на mionina@fibank.bg
    от дирекция "УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИЯ КАПИТАЛ", където ще реагират максимално адекватно.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  6. Ееее сега...Не е това причината...Но Деница, примерно, ме е обслужвала по телефона по повод получаване на Виза Електрон от един клон в друг...Колкото до харесването - българските момичета са красиви. И тук при мен е пълно с такива.

  7. @ Владислав
    май ти харесаха колежките ;)

  8. Иска ми се да работя за кол центъра на ПИБ. В момента работя за кол център на световно известна компания, но по лични причини искам да намеря нещо друго. Освен това от години съм клинет на ПИБ:)

Коментирай