За четвърт век от създаването й Fibank изгради обществената си позиция на основата на прозрачността, доверието и коректността в бизнес отношенията с партньорите. На 8 октомври 2018 г. отбелязахме своята 25-годишнина с над милион клиенти – физически лица, компании, бюджетни и неправителствени организации, за които в банката работят над 3000 служители. През цялата година продължихме да изненадваме с иновативни продукти и услуги, надграждащи представата за традиционно банкиране – така, както сме го правили през всичките тези години.

В началото на пролетта на 2018 г. Fibank създаде и представи първата по рода си за България програма за финансиране и подкрепа на жените в бизнеса и предприемачеството – Smart Lady. Освен комплексни решения за личните финанси и бизнеса на дамите, програмата Smart Lady предлага и редица нефинансови придобивки, като застрахователни и здравни пакети за по-голяма сигурност и спокойствие. Водени от усещането, че банковите продукти и услуги се създават от хора, за да помагат на други хора, чрез програмата Fibank постави темата за женското предприемачество на фокус в обществото. В обособения Smart Lady club организирахме безплатни обучения в 6 града от страната, посветени на актуални теми, избрани от дамите. Акцентът в тях са разказите за успешни бизнес истории, предадения опит и дискутираните тенденции под ръководството на опитни ментори.

Не само дамите получиха своеобразен „подарък“ от Fibank за годишнината. От септември всички клиенти на банката могат да се възползват от кредитната карта Diners-Mastercard Evolve – нововъдение в международен мащаб. Продуктът не просто аритметично събира предимствата и услугите на двата световни бранда. С картата Diners-Mastercard Evolve безконтактните плащания са допълнени със защитата на 3D автентикацията. Притежателите й имат възможност за безплатен достъп до над 800 летищни салона в целия свят, участие в cashback програмата на Дайнърс клуб България и ползване на Concierge услуги.

Специално за индивидуалните клиенти на Fibank стартира предлагането на „Доходна сметка“. Това е комбинация от разплащателна сметка и срочен депозит, чиято лихва прогресивно нараства с приходите по сметката. Всяка сметка може да се превърне в доходна и да носи на вложителя допълнителна доходност към ежедневните операции, а с включването й в банков пакет ползите наистина се увеличават неколкократно. По този начин клиентите банкират удобно в офиса или онлайн, спестяват изгодно и кандидатстват при желание за овърдрафт.

До края на 2018 г. юбилейните предложения за промоционалните продукти: овърдрафт, депозит, кредитна карта, бизнес кредитна карта и потребителски кредит „25 години Fibank“ са на разположение при още по-добри условия и ползи за клиентите.  

Златко Стоянов

Златко е Мениджър „Корпоративни комуникации”, като се присъединява към екипа на Fibank през 2011 г. в дирекция "Методология". Автор е на статии в корпоративния вестник Fibank NEWS, отразяващи един по-приемлив поглед към сложната банкова терминология. Следи развитието на регулациите и тяхното отражение в дейността на банките. Очаквайте от него разработки, посветени на новостите в банковата сфера.

Коментари

Коментирай