Fibank (Първа инвестиционна банка) е отличена в категорията „Финансови институции" на единствената потребителска класация у нас „My Love Marks".

Конкурсът се проведе за дванадесета поредна година от списание Business Lady. Потребителите гласуваха в 3 етапа, като на финала се състезаваха трите марки с най-добри резултати. В категорията „Финансови институции" Fibank отново беше безспорен лидер за втора поредна година и спечели убедително пред конкурентите си, а Илона Станева - директор „Маркетинг и реклама" на банката, получи за втори път отличието „Бранд мениджър на годината" в категорията.

Класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите и гласуването, а единствено на гласуване от страна на потребителите.

Наградата за любима марка за 2020 г., която Fibank получи и през 2011 г., 2012 г., 2018 г. и 2019 г., показва, че дори и в условията на пандемията от коронавирус, банката е доверен партньор на своите клиенти и продължава да се развива като иновативна институция.

Христо Христов

Христо е Мениджър „Корпоративни комуникации”. Той следи за тенденциите на финансовия пазар, планира, организира и участва активно в провеждането на маркетингови изследвания сред настоящи и потенциални клиенти на банката. Преди да се присъедини към екипа на Fibank, има натрупан значителен опит в ръководството, провеждането и анализа на резултатите от редица маркетингови, икономически и социологически изследвания. Участва като автор в публични анализи и статии в областта на иновациите, информационни и комуникационни технологии и състоянието на икономиката. Личните му интереси са в областта на търговията с ценни книжа. Очаквайте от него интересни анализи за тенденциите на пазара и състоянието на икономиката.

Коментари

Коментирай