Публикации

Награди и бонус точки с MasterCard YES

Customer Support - 2011-01-14

Награди и бонус точки с MasterCard YES

В една от почивките по време на конференцията TEDxBG 2011 наш приятел и дългогодишен клиент ни показа своята нова карта – за наша радост картата бе издадена от ПИБ и е най-новият ни картов продукт. Тази бяла карта носи логото на MasterCard и позволява безконтактни плащания по технологията PayPass. По-интересното за нея е, че тя е ...

Customer Support - 2011-01-06

Работилницата за идеи - TEDxBG 2011

С годините инициативата TED доказа, че е нещо много повече от благозвучно обединение от първите букви на Technology, Entertainment, Design. Конференциите под мотото “Идеи, които заслужават да бъдат разпространени” позволяват на горещия ентусиазъм, куража и нестандартното мислене да забъркат заразната смес от идеи, действителни случки и ...

Новогодишно

Customer Support - 2010-12-30

Новогодишно

Последните дни до настъпването на Новата година обикновено са посветени на размисли за изминалите месеци, на равносметки и обещания. Усилен труд в тази насока кипи и тук, в Първа инвестиционна банка, въпреки че всички анализи отдавна вече са подготвени, а докладите - предадени. И през тази година на съвместна работа с Вас, нашите ...

Customer Support - 2010-12-20

ПИБ с награда от „Български дарителски форум”

През последните години много български компании засвидетелстваха своята отговорност към обществото. Те по един или друг начин започнаха да подкрепят разрешаването на конкретни социални проблеми и подобряване качеството на живот в страната. Българският дарителски форум, от своя страна, за пета поредна година награждава тези ...

Customer Support - 2010-12-11

Visa electron от ПИБ с нов дизайн – вашия!

Всеки път, когато плащате със своята Visa Electron от ПИБ в магазина или в интернет, виждате това. Дори и когато вадите картата си пред банкомата, тя пак изглежда по същия начин. Струва ни се, че е време да променим нейното лице. И за целта решихме да се допитаме до вас, откривайки конкурс за нов дизайн. Имате пълната свобода да ни ...

Безконтактни плащания с картите на ПИБ – добре дошли в бъдещето

Customer Support - 2010-12-01

Безконтактни плащания с картите на ПИБ – добре дошли в бъдещето

Технологиите се развиват. Благодарение на тях вече не е задължително да скучаем, докато чакаме своя ред на опашката пред касата в ресторанта за бързо хранене и кварталния магазин. Можем да извадим мобилния си телефон и да прочетем последните новини или да изпратим писмо до приятел. Съвременните технологии имат потенциала не само да ...

Customer Support - 2010-11-18

Запознай се с Димо

Привет от Димо, известното лице от последната наша реклама за Ипотечни кредити с фиксирана лихва - жилищен, ипотечен и студентски. Той е на 29 години, роден в Монтана. Учил е в английска гимназия, а владее перфектно и руски език. За няколкото си години като студент е завършил специалностите „Човешки ресурси” и „Финансов контрол”, ...

Всичко, което искам да знам за кредитните карти - в книжка

Customer Support - 2010-11-09

Всичко, което искам да знам за кредитните карти - в книжка

А вие знаехте ли, че идеята за първата кредитна карта се родила в един ресторант в Ню Йорк? Франк МакНамара решил да плати сметката, но се оказало, че си е забравил портфейла. Тогава извадил една салфетка, написал дължимата сума и се подписал. Оттам и името Diners Club. Идеята била възприета и от други компании, поставили началото на ...

Customer Support - 2010-11-08

Diners Club с преференциални условия

Преди повече от 60 години американският бизнесмен Франк МакНамара изпаднал в ситуация, при която в портфейла си нямал достатъчно банкноти, с които да плати за вечерята си в елитен ресторант в Ню Йорк. Подписал се върху една салфетка, с което дал бизнес думата си, че ще изплати сметката си към ресторанта при първа възможност. Така се ...

Анализ "Кредитни карти", част III

Анализи / Христо Христов - 2010-10-21

Анализ "Кредитни карти", част III

В периода 30 юни – 17 август 2010 г. ПИБ проведе онлайн изследване сред посетителите на интернет страницата на банката и в страницата на банката в социалната мрежа Facebook. Предвид параметрите на проведеното изследване то не претендира за представителност на събраната информация. Целта на изследването бе да установи нагласите на ...