Публикации

На Джаз фестивал в Банско

Иван Ралчев - 2011-08-10

На Джаз фестивал в Банско

За четиринадесети пореден път Банско събира на едно място най-известните имена от света на джаз музиката. Джаз фестивалът започна с подгряващи концерти, като на 6 и 7 август на сцената се качиха Диксибенд Тетевен, Лили Иванова със своя бенд, Ансамбъл Тракия и Балкански коне. Fibank е традиционен спонсор на фестивала вече 14 години ...

Потребителски кредити

Анализи / Христо Христов - 2011-08-08

Потребителски кредити

През юни 2011 г. средният лихвен процент по кредитите за потребление в левове спада в сравнение с юни 2010 г. с 0.51 пр.п. до 12.16%, а по тези в евро – с 1.47 пр.п. до 9.22%. В сравнение с май т.г. средният лихвен процент по кредитите за потребление в левове нараства с 0.08 пр.п., а в евро спада с 0.06 пр.п. Годишният процент на ...

Иван Ралчев - 2011-08-05

С кредитна карта на път

Преди години подготовката за пътуване в друга страна обикновено включваше и разходка до банковия салон или някое обменно бюро, за да се сдобия с необходимата валута. Днес все по-рядко ми се налага, защото навикът да плащам навсякъде с картата си в България лесно се качва с мен в самолета. Затова и последното пътуване до Ирландия започнах ...

Състояние на кредитния пазар – сектор домакинства и НТООД

Анализи / Христо Христов - 2011-08-03

Състояние на кредитния пазар – сектор домакинства и НТООД

Кредитите за Домакинства и НТООД са 18.965 млрд. лв. (24.9% от БВП) в края на юни 2011 година. Те намаляват с 0.6% спрямо същия месец на 2010 г. (0.6% годишен спад през май 2011 година). В края на отчетния месец жилищните кредити са 8.766 млрд. лв. и нарастват с 2.5% (2.6% ръст през май 2011 година). Потребителските кредити възлизат на ...

Customer Support - 2011-07-25

Клиентите на Fibank са най-активните картодържатели в България

През последните няколко години картите се отличиха като най-динамичната сфера на развитие в банковия сектор. Общата тенденция по света е в полза на пластиките. По данни на картовите организации все по-често посягаме към своята дебитна или кредитна карта, когато се изправяме пред касата в магазина. Предпоставки за това са удобството ...

Fibank с нови награди

Customer Support - 2011-07-07

Fibank с нови награди

За 14-ти пореден път Асоциация „Банка на годината” връчи Годишните банкови награди и определи Банка на годината. Отново значение при формирането на оценката имаха пазарният дял на банките, тяхната ефективност и динамиката им на развитие. Fibank получи приза в категорията „Пазарен дял”. Първото място се дава на онази банкова ...

Пазарът на жилищни кредити към м. май 2011

Анализи / Христо Христов - 2011-07-05

Пазарът на жилищни кредити към м. май 2011

През май 2011 г. средният лихвен процент по жилищните кредити в левове се увеличава с 0.37 пр.п. до 8.92% на годишна база, а по жилищните кредити в евро намалява с 0.16 пр.п. до 8.13%. През май т.г. годишният процент на разходите по жилищните кредити в левове се увеличава в сравнение със същия месец на 2010 г. с 0.26 пр.п. до 9.59%, а по ...

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2011-06-10

Средствата за идентификация във Виртуалния клон

След представянето на трите наши услуги за дистанционно банкиране, е време да насочим внимание и към различните методи за идентификация (представяне) пред системата. Те са Универсален електронен подпис (УЕП), Token и Сертификат по индивидуална политика на ПИБ. Чрез тях ви разпознаваме като наши клиенти и титуляри на съотвените сметки, а ...

Предимствата на дистанционното банкиране

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2011-06-01

Предимствата на дистанционното банкиране

Наскоро ви представихме новостите около нашия Виртуален клон, както и новата услуга Телефонно банкиране. Днес пък ще ви разкажем повече за предимствата на всяка една от услугите за дистанционно банкиране – Моята Fibank, Виртуалния клон и Телефонното банкиране. С тяхна помощ можете да извършвате повечето банкови операции, без да е ...

QR кодовете

Иван Ралчев - 2011-05-30

QR кодовете

Дотолкова сме свикнали с баркодовете, онези ленти с тънки и дебели линии, по опаковките на продуктите в магазина, че все по-рядко ни правят впечатление. Благодарение на тях обаче маркирането на покупките ни на касата е далеч по-бързо. Горното квадратче е разновидност на баркодовете и се нарича QR код. Неговото предимство е, че ...