Публикации

Customer Support - 2010-11-18

Запознай се с Димо

Привет от Димо, известното лице от последната наша реклама за Ипотечни кредити с фиксирана лихва - жилищен, ипотечен и студентски. Той е на 29 години, роден в Монтана. Учил е в английска гимназия, а владее перфектно и руски език. За няколкото си години като студент е завършил специалностите „Човешки ресурси” и „Финансов контрол”, ...

Всичко, което искам да знам за кредитните карти - в книжка

Customer Support - 2010-11-09

Всичко, което искам да знам за кредитните карти - в книжка

А вие знаехте ли, че идеята за първата кредитна карта се родила в един ресторант в Ню Йорк? Франк МакНамара решил да плати сметката, но се оказало, че си е забравил портфейла. Тогава извадил една салфетка, написал дължимата сума и се подписал. Оттам и името Diners Club. Идеята била възприета и от други компании, поставили началото на ...

Customer Support - 2010-11-08

Diners Club с преференциални условия

Преди повече от 60 години американският бизнесмен Франк МакНамара изпаднал в ситуация, при която в портфейла си нямал достатъчно банкноти, с които да плати за вечерята си в елитен ресторант в Ню Йорк. Подписал се върху една салфетка, с което дал бизнес думата си, че ще изплати сметката си към ресторанта при първа възможност. Така се ...

Анализ "Кредитни карти", част III

Анализи / Христо Христов - 2010-10-21

Анализ "Кредитни карти", част III

В периода 30 юни – 17 август 2010 г. ПИБ проведе онлайн изследване сред посетителите на интернет страницата на банката и в страницата на банката в социалната мрежа Facebook. Предвид параметрите на проведеното изследване то не претендира за представителност на събраната информация. Целта на изследването бе да установи нагласите на ...

Анализ "Кредитни карти", част II

Анализи / Христо Христов - 2010-10-15

Анализ "Кредитни карти", част II

В периода 30 юни – 17 август 2010 г. ПИБ проведе онлайн изследване сред посетителите на интернет страницата на банката и в страницата на банката в социалната мрежа Facebook. В проучването взеха участие 512 души. Предвид параметрите на проведеното изследване то не претендира за представителност на събраната информация. Целта на ...

Анализ "Кредитни карти", част I

Анализи / Христо Христов - 2010-10-08

Анализ "Кредитни карти", част I

В периода 30 юни – 17 август 2010 г. ПИБ проведе онлайн изследване сред посетителите на Интернет страницата на банката и в страницата на банката в социалната мрежа Facebook. В проучването взеха участие 512 души. Предвид параметрите на проведеното изследване то не претендира за представителност на събраната информация. Целта на ...

Customer Support - 2010-10-07

Различни дебитни карти към една сметка

Първа инвестиционна банка предлага на своите клиенти следните брандове дебитни карти – VISA Electron, Maestro и V PAY. Трите карти притежават различни характеристики и преимущества. Със своята VISA Electron можете да плащате свободно в Интернет. Maestro ви позволява да заплащате автоматично комуналните си сметки. V PAY пък осигурява още ...

Customer Support - 2010-10-01

Клиентите на ПИБ с отстъпки в Mega Ski Outlet

Днес в София Ленд отвори врати “Mega Ski Outlet” център. В него любителите на зимните спортове ще могат да направят своя избор за ски оборудване за новия сезон. Освен широката гама от предлагани марки ще има и специални отстъпки за клиентите на Първа инвестиционна банка. В “Mega Ski Outlet” ще откриете и щанд на ПИБ. Там ще ви ...

Наградите на V Pay – картата на младите по дух

Customer Support - 2010-09-24

Наградите на V Pay – картата на младите по дух

Вчера в неформална и приятелска атмосфера посрещнахме няколко от победителите в промоцията на дебитните карти V Pay. Организирахме я по случай Младежките олимпийски игри в Сингапур, а за да участвате в нея, необходимо беше да си издадете нова или допълнителна дебитна карта V Pay и с нея да направите покупка до края на м. ...

Foursquare и нашите кметове

Customer Support - 2010-09-17

Foursquare и нашите кметове

Наскоро ви запознахме с инициативата ни да участваме в социалната мрежа foursquare. Първоначалната ни цел отново беше да бъдем там, където сте и вие, нашите клиенти. Забелязахме, че доста от нашите клонове вече бяха добавени като дестинации във foursquare. Следващата ни стъпка беше да поканим и кметовете, настоящи и бъдещи, на някои от ...