Скъпи клиенти,
във връзка с програмата "Лоялен клиент" от понеделник /7 юли 2008/ в офиси на ПИБ в София и страната всички клиенти с карта "Лоялен клиент" ще бъдат обслужвани екслузивно в специални приемни. Списък с офисите може да намерите тук
С пожелание за успех,
екип на ПИБ
Ivanova 2008-07-07 13:58:51
Искам да споделя добрите си впечетления от програмата. Днес в обедната ми почивка трябваше да свърша работа в ПИБ. Благодарение на картата и отвореното ново гише свърших работата си по-бързо от колкото ми трябваше да си купя сандвич от магазина. Аз мисля че за сега идеята работи добре. Пожелавам Ви успех в това начинание!
Христина 2008-07-07 10:46:04
ей супер - на Журналист ми е идеално, вече имам картата - ще ида да видя и ще ви кажа какво е да си ВИП...
Customer Support 2008-07-07 10:32:34
Уважаеми г-н Йосифов, услугата ще бъде налична в посочените по-горе офиси от понеделник (07.07.08). Вярваме, че след нейното влизане в сила няма да имате тези проблеми. С пожелание за успешна седмица, Екип на ПИБ
Хари ЙОсифов 2008-07-04 17:43:14
Инициативата е много добра, стига да не изпадате в ситуация като мойта преди около 30 минути. в КЛОН МЛАДОСТ 3 - ДЕНИЦА обикалях като цветарка от каса на каса и след като охраната го попитах за 2ЛВ като лоялен клиент трябва ли да имам търпението да изчаквам изнервени и непросветени лелички които се разправят за сметката си за тока! След като ме изпратиха на другата каса в другия съседен офис там ми се скара първо възрастна жена , която работеше на касата защо съм се предреждал.
Не бих имал против да изчаквам като нормалните хора , но да бъда уведомен за привилегиите на съответната карта - "ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ" И ВООБЩЕ ИМА ЛИ БАНКАТА РЕСУРС ДА ГИ ОСИГУРЯВА!