Скъпи клиенти,

във връзка с програмата "Лоялен клиент" от понеделник /7 юли 2008/ в офиси на ПИБ в София и страната всички клиенти с карта "Лоялен клиент" ще бъдат обслужвани екслузивно в специални приемни. Списък с офисите може да намерите тук

С пожелание за успех,

екип на ПИБ

Коментари

  1. Искам да споделя добрите си впечетления от програмата. Днес в обедната ми почивка трябваше да свърша работа в ПИБ. Благодарение на картата и отвореното ново гише свърших работата си по-бързо от колкото ми трябваше да си купя сандвич от магазина. Аз мисля че за сега идеята работи добре. Пожелавам Ви успех в това начинание!

  2. ей супер - на Журналист ми е идеално, вече имам картата - ще ида да видя и ще ви кажа какво е да си ВИП...

  3. Уважаеми г-н Йосифов, услугата ще бъде налична в посочените по-горе офиси от понеделник (07.07.08). Вярваме, че след нейното влизане в сила няма да имате тези проблеми. С пожелание за успешна седмица, Екип на ПИБ

  4. Инициативата е много добра, стига да не изпадате в ситуация като мойта преди около 30 минути. в КЛОН МЛАДОСТ 3 - ДЕНИЦА обикалях като цветарка от каса на каса и след като охраната го попитах за 2ЛВ като лоялен клиент трябва ли да имам търпението да изчаквам изнервени и непросветени лелички които се разправят за сметката си за тока! След като ме изпратиха на другата каса в другия съседен офис там ми се скара първо възрастна жена , която работеше на касата защо съм се предреждал.
    Не бих имал против да изчаквам като нормалните хора , но да бъда уведомен за привилегиите на съответната карта - "ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ" И ВООБЩЕ ИМА ЛИ БАНКАТА РЕСУРС ДА ГИ ОСИГУРЯВА!

Коментирай