Скъпи клиенти,

във връзка с програмата "Лоялен клиент" от понеделник /7 юли 2008/ в офиси на ПИБ в София и страната всички клиенти с карта "Лоялен клиент" ще бъдат обслужвани екслузивно в специални приемни. Списък с офисите може да намерите тук

С пожелание за успех,

екип на ПИБ

Коментари

  1. Хари, хората са казали че в момента не се издава такава карта и това е един вид жест към хората, които не се поддадоха на слуховете преди половин година. Аз имам такава карта издадоха ми я още юни и в клона, които посещавам има такова гише и такава схема работи. Поне при мен не е имало никакви проблеми.

  2. Аз не съм сигурен дали въобще работи досега някаква лоялна схема. В един от офисите за които знаех от този сайт че има специално гише за обслужване на лоялни клиент - ващата колежка ми съобши че не е наясно как фунбционират подобни карти и че вообще при тях няма отделно место където се обслужват само лоялни клиенти. Другото което ми съобщиха че вече подобни карти не се издават!!

  3. @ К. Ганев и Николай Сербезов Относно програмата за „Лоялен клиент” на ПИБ АД – тя беше инициирана в периода на анти-ПР кампанията от страна на нелоялни конкуренти. В този период, клиентите запазили своите депозити, открили нови такива или подновили изтичащи влогове бяха включени в програмата. За този сегмент се разработват и прилагат текущи и бъдещи преференции, като това включва на следващ етап кампания за потенциални лоялни клиенти. За момента програмата не е отворена. Очаквайте новата “лоялна схема”, за която ще бъдете уведомени. Поздрави. Екип на ПИБ

  4. Здравейте. Винаги съм приветствал персонализираното отношение към клиентите, в частност към мен, въпреки че обикновено го няма, но когато го има се чувствам поласкан. Колко малко му трябва на човек... Приятно впечатление прави когато се отнасят лично или поне любезно към теб. По принцип не държа много да притежавам такава карта, но все пак ми е интересно като редови клиент дали отговарям на критериите за "Лоялен клиент". Така или иначе не ми стана напълно ясно какви са критериите. Поводът да пиша този въпрос е, че видях че любимият ми и единствен клон близо до мен го има в списъка. Бих помолил съпорта да ми отговори в едно мейлче дали отговарям на критериите и пълните официални подробности за т.нар. "Лоялен клиент" програма.

  5. Здравейте, попаднах случайно на тази публикация и идеята много ми допадна. Клиент съм на ПИБ, но не бях чувал за тази програма. От всеки клон ли мога да получа такава карта? Благодаря Ви предварително за отгвора.

  6. Здравейте Първа Инвестиционна Банка! Аз съм Ваш клиент от 1999г. Винаги съм бил лоялен към Вас и досега и Вие към мен. Напоследък ме „позабравихте”, но сега с тази карта за „Лоялен клиент” се чувствам поласкан. Така че оставам Ваш клиент и занапред – като физическо и юридическо лице. Имам 3 фирми, които Вие обслужвате в централни офиси. Изключително съм доволен от бързото, точно и мило обслужване. А сега с карта лоялен клиент се чувствам някакси с предимство пред потенциални такива клиенти, за което искам да изкажа благодарност. Продължавайте в същия дух.

  7. Много ми е интересно как някой пенсионер с депозит, привлечен вчера от рекламите за "Седмото небе" и други подобни ще стане "Лоялен клиент", а пък аз няма да съм. Иначе съм клиент от 2000 година, имам две дебитни и две кредитни карти, издадени от ПИБ, успешно изплатен ипотечен кредит, заплатата ми се превежда в банката, в миналото съм имал и депозити и то доста големи, но в момента съм нетен длъжник на банката. Със сигурност банката е спечелила и ще печели повече от мен (от такси, комисионни и лихви) отколкото от някой депозит, който утре ще избяга при първата нова промоция в някоя друга банка.

    P.S. Освен това съм и акционер в банката -:)

  8. Програмата „Лоялен клиент” е актуална и предстои тепърва да се развива с екслузивни услуги за притежателите на клубна карта „Лоялен клиент”. Карта ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ се предоставя на всички клиенти, както бе обявено. Факт е, че промоционалното предложение, с което стартирахме, при което клиентите имаха възможност да получат 0,20% над редовния лихвен процент при предоговаряне на депозитите, бе до 30 юни. От 1 юли за нашите клиенти създадохме Свободен депозит, който е с много висока доходоност и много възможности за тегления и внасяне, при запазване на висок лихвен процент. Същевременно екипът на ПИБ работи по нови предложения, за които ще Ви информираме своевременно. Всички притежатели на клубна карта запазват правото си на преференциално обслужване в новооткритите VIP приемни, за които вече Ви информирахме в тази публикация. Успешен ден, Екип на ПИБ

  9. А защо не предложите:

    1. Отмяна на таксата за теглене на пари от банкомати на други банки при условие, че баланса по сметки на клиента в ПИБ не е падал под определен минимум през съответния месец. (Това е често срещана практика в други европейски страни)

    2. Безплатно подновяване на електронния подпис за електронно банкиране при условия подобни на гореописаните. Всъщност ел. подписът би трябвало да се предоставя напълно безплатно, защото далеч не е оптималното решение за сигурност при електронно банкиране. Всички европейски банки с които работя предоставят устройство което генерира код на базата на карта с чип и временен номер изписан на екрана преди началото на всяка сесия. Устройствата се предоставят безплатно при откриване на сметка.

    Поумувайте по тези идеи…

  10. Днес бях в централата в Бургас след като депозита ми бе автоматично подновен вчера, но никакъв намек за карта лоялен клиент, нито специална приемна не видях...

Коментирай