Fibank ти дава възможност да активираш пълната функционалност на електронното банкиране Моята Fibank, директно от твоя дом

От месец март всички клиенти на банката могат да получат активен достъп до дистанционно банкиране от вкъщи, без да посещават офис.

Ако до момента сте отлагали да използвате активно банкиране, с което можете да разполагате с финансите си 24/7, то в последните седмици няма причина да чакате, защото изолацията ни постави в съвсем различни условия и начин на живот.

Какво е нужно да направите, за да можете да банкирате активно – да нареждате преводи, да заплащате битовите си сметки,  да погасявате вноски по кредит и кредитна карта и ред  други платежни операции, с които ще облекчите ежедневието си – ще спестите време и ще останете у дома.

Имайте предвид, че към момента от този процес на дистанционна регистрация могат да се възползват само съществуващи клиенти на Fibank, физически лица.

Процесът по регистрация отнема по-малко от 5 минути. След обработване  на изпратената заявка, ще получите обратна връзка от  служител  на  дирекция  Дигитално банкиране. Активирането на регистрацията се случва до един работен ден.

Стъпка 1 - Регистрация:

Влезте на страницата на Моята Fibank: https://my.fibank.bg  и натиснете бутон: Регистрация, който се намира в горния десен ъгъл.

My Fibank

Ще се отвори страница, където е необходимо да попълните Вашите данни при регистрацията. Важно е да знаете, че тази форма на регистрация е само за нови потребители – т.е. такива, които нямат вече съществуваща регистрация в Моята Fibank.

В случай че вече имате профил в Моята Fibank и желаете да извършите промяна  по него, като например да:

- преминете от пасивно към активно банкиране;

- издадете софтуерен токън за потвърждение на активните банкови операции;

- регистрирате ново мобилно устройство за достъп до мобилното приложение или др.,

можете  да се свържете с нас на: 0700 12 777, където служител на дирекция “Дигитално банкиране” ще Ви консултира относно възможностите, с които разполагате и ще Ви съдейства, за да осъществите промените от дистанция. 

За да преминете успешно през  регистрация от дистанция, е необходимо да изберете третата опция, както е маркирано на екрана по-долу: *Регистрация с потвърждение чрез мобилно приложение Evrotrust. Следвайте инструкциите:

Моята Fibank Регистрация

Стъпка 2: Завършете попълването на формата за регистрация

След като попълните всички данни във формата за регистрация, завършете искането, като натиснете върху бутона, намиращ се най-долу: „Изпратете искане за регистрация“.

След обработване на полученото искане за регистрация служител от Дигитално банкиране ще се свърже с Вас, за да Ви предостави допълнителни указания. За да бъде завършена регистрацията е нужно да разполагате с електронен подпис от Evrotrust . Именно там ще получите и подпишете документите за регистрация в електронното банкиране “Моята Fibank” и издаване на Fibank Token – вашето средство за подпис.

 

Стъпка 3: Изтегляне и регистрация за електронен подпис от Evrotrust

Изтеглете приложението Evrotrust от Google Play Store (за Android) или от App Store (за iOS) на всяко мобилно устройство или таблет с функция за предна камера. Следвайте инструкциите за регистрация:

 

  1. Снимайте личната си карта – лице и гръб;
  2. Разрешете 3D видеоидентификация чрез предната камера на устройството;
  3. Потвърдете контактните си данни – име и e-mail.

 

Стъпка 4: Инсталиране на софтуерен токън (Fibank Token) на Вашето устройство.

За да активирате своя  Fibank Token, е нужно да:

  • Свалите и инсталирате приложението Fibank Token;
  • Сканирате QR кода от искането за регистрация, което сте подписали чрез приложението Evrotrust;
  • Въведете получения чрез SMS или E-mail ПИНт код за Fibank Token;
  • Зададете парола и метод на отключване на приложението Fibank Token.

 

Моята Fibank и приложението MyFibank са Вашия банков офис, който е навсякъде с Вас. Възползвайте се от възможностите и свободата, която Ви дава.

#БанкирайДистанционно

 

Десислава Богданова

Здравейте! Аз съм Десислава - Мениджър "Корпоративни комуникации”. Основните ми интереси са в областта на дигиталните комуникации, дигиталното банкиране и новите технологии.

Коментари

  1. ЗДРАВЕЙТЕ, ЗАЩО НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПРОМЕНЯ ЛИМИТА НА КАРТИ НА ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА ПРЕЗ ПЛАТФОРМАТА MY FIBANK?
    НА ТОВА ЛИ МУ КАЗВАТЕ АКТИВНО ОНЛАЙН БАНКИРАНЕ???
    КЛИЕНТА САМ НЕ МОЖЕ ДА ПРОМЕНЯ ЛИМИТИ ПО ФИРМЕНИТЕ СИ КАРТИ?

    1. Здравейте!

      В общите условия е записано, че само титулярят може да определи лимита по картите на дружеството.

      17.16. Лимитите по т.17.15., определени за Картата, могат да бъдат променяни по искане на Титуляря измежду едно от определените от Банката нива от лимити.

      В Моята Fibank има възможност да има достъп и трето, оправомощено от Титуляра, вследствие на което промяната на такъв лимит се предлага само в офис на Банката.

      Моля да позвъните на някой от номерата на гърба на Вашата карта или да пишете на колегите от Картовия център на cards@fibank.bg

      за допълнителна информация и съдействие.

Коментирай