Над 60 лв. годишно спестява пакетът „Моят избор онлайн“, който може да бъде открит и изцяло онлайн – през дистанционното банкиране на банката

Fibank (Първа инвестиционна банка) предлага на клиентите си редица пакети от банкови услуги, съобразени с различните нужди на потребителите. Продуктът „Моят избор онлайн“, например, комбинира най-използваните банкови услуги. С него клиентите могат да спестят над 60 лв. от банкови такси годишно, тъй като в пакета са включени основния набор от услуги, използвани от клиентите физически лица. Месечната сума, която потребителите заплащат за пакета, е 5.99 лв., а при самостоятелно използване на услугите биха похарчили над 10 пъти повече за една година.

„Моят избор Онлайн“ е предназначен за физически лица, които предпочитат да банкират дистанционно и да пестят не само средства, но и време. С мобилното приложение „My Fibank” или уеб версията му – „Моята Fibank” клиентите получават свободата да банкират навсякъде и по всяко време, без да е нужно да посещават банков офис. Освен това имат възможност да управляват сами сметките, депозитите и картите си, да кандидатстват за кредитни продукти, както и редица услуги с добавена стойност, сред които: плащане на битови сметки, местни данъци и такси, транспортни услуги.

Допълнителна информация за пакет „Моят избор онлайн“, както и за всички останали  банкови пакети, предлагани от Fibank, e поместена на уеб сайта на ПИБ: fibank.bg

 

Данира Доспевска-Шаренкапова

Данира е мениджър „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, информационните технологи и новите възможности, които те предоставят на потребителите.

Коментари

Коментирай