Коментари

  1. Това е заложена в т.нар. програма Flexcube,но повярвайте ми няма опция за другото което ви казах

  2. Здравейте, dodo, С радост бихме Ви помогнали.Ако сте нов клиент на виртуален клон, необходимо е да направите заявка за електронно банкиране на нашия сайт, след което да посетите банков салон за да я потвърдите. Не става ясно дали сте закупили предварително Универсален Електронен Подпис (УЕП) или подпис по индивидуална политика на банката. Ако преди регистрацията не сте ползвали един от двата вида подпис, наложило се е да посетите банков салон с цел залкупуване на УЕП или потвърждаване на подпис по индивидуална политика на банката.Тъй като държим на сигурността, при забравена парола е абсолютно задължително посещаването на банков салон и подписване на молба за смяна на парола. Ако сте забравили само потребителското си име, възможно е да го проверите и по телефона. Ако имате други въпроси, можете да се свържете с нас на телефоните на виртуален клон.

  3. Според мен основната система на банката си начислява лихвата, просто извличането на тази информация и нейното визуализиране (или реализиране на функционалността за пресмятане на начислената лихва) във Виртуалния клон е въпрос на допълнителна разработка...
    /Иначе вариантът да е "невъзможно" изчислението наистина значи, че каквото ти дадат при закриване на депозита - това ти е лихвата, колкото и да не ти харесва, не можеш да докажеш че не е вярно начислена/.

    Докато подобна функция се появи ще ми е интересно това среднодневно салдо как се получава, за да си сметна лихвата сам... (Едва ли е колко пари средно има на ден по сметката).

  4. До Klient,
    Добре, ако прекратя депозита/Свободе депозит/ си как ще ми начислят лихвата след като е невъзможно или доста сложно според Вас?

  5. До г-н Гавраил
    Първо служителите разполагат с такава програма , чрез която могат да изчислят лихвите по стандартните депозити или тези от сорта на "Заплата" и "Пенсия". Но повярваийте ми нямат програма с която да ви изчислят лихвата точно по "Свободен депозит" тъй като това на практика е невъзможно или доста сложно. Това което е направила служителката е просто ви е начислила лихвата,което не е правилно ако вие не го прекратявате или не е изтекъл..

  6. Драги Klient,
    Явно пак не сте разбрали за какво става дума и от по-горното ми сдъвкано обяснение.Как може да питате, по какъв начин служителката ми е изчислила лихвата, след като не съм казал, че тя я е изчислявала, а ме е информирала след като е използвала служебния си достъп до комп. програма на банката. Плюс това не сте чели условията на "Служебен депозит", където пише:
    "лихвата се изплаща при закриване на депозита или при изтичане на срока му;
    Пример: Ако депозитът бъде закрит на 10-ия ден от третия период, Вие получавате следните лихви: среднодневно салдо за първия период х 6% + среднодневно салдо за втория период х 6.25% + среднодневно салдо за десетте дни на третия период х 6.5%."
    Е, как ще ми изплатят натрупаната лихва, ако според Вас е невъзможно това.Това противоречи на по-горно цитираното. Въпроса е, че тази инф-ция е има и е елементарно за изчисление за компютърните банкови програми. Дори и аз мога да направя таблица в "Excel", за да я изчисля. Но, нали целта е за по-подробна и прозрачна инф-ция за банк. ни сметки, а не самите ние да си правим допълнително изчисления.
    С поздрав:Гавраил

  7. Здравейте,

    Виждам че позитивната критика се отразява благоприятно върху развитието на Виртуалния клон :-) Което много ме радва и ме провокира да споделя още някои идеи и забележки:

    1. Би било удобно във Виртуалния клон да има възможност за докладване на проблеми/предложения за подобрения.
    Ако идеята е за момента този блог да изпълнява подобна функция - поне да има линк към него.
    Виждам че е предоставен телефон за обратна връзка, но аз по-скоро визирам регистриране на бъгове в системата, описание на предложения за нова функционалност и т.н., за които телефонът не ми се струва най-ефективното средство за комуникация.

    Също би било хубаво да има някаква информация и за известните в системата проблема, начини за заобикалянето и/или предполагаеми срокове за отрстраняването им; планирани промени в следващи версии на системата и т.н.

    2. Ето една функция, която при мен изглежда че не работи съвсем адекватно:
    * Услуги->Информация за потребителя.
    -> попълвам си 2-те възможни за попълване полета (телефон и e-mail)
    -> избирам бутон "Промяна"
    -> Показва се екран за потвърждение с обновените данни - изглеждат наред
    -> Избирам "Потвърди".
    !!! Резултат: дълго (около 25 секунди) чакане, завършващо със съобщение за грешка: "The Details were not updated"

    Все пак след няколко подобни опита и изход/вход в системата се оказа че данните са обновени :-) За съжаление няма възможност за редакция на мобилния телефон.

    3. Относно откриването на нов продукт (разплащателна сметка, депозит) - липсват много от възможностите, които по принцип се предлагат на каса (промоционални депозити, "свободен депозит", и т.н.). Би било удобно да ги има.

    4. Имаше мнение относно показването на "натрупана лихва". В този дух - полезен би бил някакъв "калкулатор" на лихвата, която бихме получили/платили по даден депозит/кредит с размер N, да речем по месеци (и/или по какъвто период падежират). Разбира се че нещата зависят от движенията по сметката, но е хубаво да се вижда вариантът, в който навреме си изплащаме кредита; или че нямаме движения по депозита.

    Например: ако в момента опитам да си открия 1-годишен депозит, какви ще са условията за олихвяване (според лихвения бюлетин /6%/, или съгласно промоцията за "8%")?

    В интерес на истината ползата от подобна функция би била по-голяма, ако се реализира (3).

    5. При опит за вътрешен превод между собствени сметки:
    * Опитът за писане на кирилица (в референтен номер на потребител и в основание за превода) води до popup прозорец със съобщение "Клавиатурате не е активна"). На пръв поглед изглежда да не се поддържа кирилица, но интересното е че в "Помощта" примерът е точно на кирилица.

    Поздрави и най-добри пожелания!

  8. Мда, и аз се присъединявам. Не само визията е страхотна, но и всичко е правено с мисъл! Поздравления!

  9. Страхотна нова визия на сайта! Поздравления

  10. Г-н Гавраил много ми е любопитно как точно служителката ви е изчислила лихвата по депозита ви,тъй като това на практика е невъзможно тъй като лихвата се изчислява на база средно дневно салдо и сумата която е по депозита и лихвата за дадения месец. Възможно ли е да споделите в кой офис е станало това?

Коментирай