Коментари

  1. Страхотна нова визия на сайта! Поздравления

  2. Г-н Гавраил много ми е любопитно как точно служителката ви е изчислила лихвата по депозита ви,тъй като това на практика е невъзможно тъй като лихвата се изчислява на база средно дневно салдо и сумата която е по депозита и лихвата за дадения месец. Възможно ли е да споделите в кой офис е станало това?

  3. 4. Освен това намирам за несириозно, при всичките писания за сигурност да не могат да се използват специални символи в потребителя и особенно в паролата, при положение, че флекскюб работи с оракъл база данни

  4. Здравейте,
    1. Незнам колко е подобрена и хубава системата защото не мога все още да вляза, след като се наложи до тук 4 пъти да отида до ваш клон, не броя няколко в които не съм изчаквал опашката, служители Ви са и добри професионалисти и начинаещи, + един ойто не можах да го изтрая, и бях на път д анапусна любимата ми банка.
    2. имам предложение когато човек си направи регистрация да му изпращате данните с регистрацията.
    3. Ако по някаква причина, човек не се сети за парола или потребителско има пак трябва да отиде до офис??? незнам за какво секюрити ми говорите, но това си е наказание, колкото по-малко искам да влизам в офис. Направете го да е по някакъв начин нали имам сертификата, които удостоверява че аз съм ползвателя, какъв е проблема че д аотида пак до клон ЗАЩО????

  5. Информацията, която даваш е много интересна. Нека хората, които имат банкиране в ПИБ и в други банки да кажат какви полезни неща има в другите електронни банкирания и да обърнат внимание на Custom Support екипа на ПИБ за тях, с тенденция постепенно да бъдат внедрени!

  6. До Klient,
    Много добре знам, че "Свободен депозит" не се начислява всеки месец,а при прекратяването му или при изтичане на изтичане на 1 година.Но забележката ми беше, че няма инф-ция за натрупаната до текущия ден лихва. При посещението ми в офис на банката бях информиран за натрупаната лихва по този ми депозит. Следователно не е някаква секретна инф-ция, и не виждам защо, я няма във Виртуалния банков клон, след като служителката ми я предостави безпроблемно. И защо трябва да ходя до офис за това, или да следя какво тегля и какво довнасям и съответно да изчислявам какво се натрупва, при удобството, което ни предоставя интернет банкирането. Още повече, че в интернет банкирането на почти всяка българска банка следенето на тази инф-ция не е проблем /използвам до момента интернет банкиране на четири банки/. И за да няма повече неразбиране за какво говоря, ето Ви един пример за предоставяна инф-ция в интернет банкиране на една бълг. банка /не и назовавам името за да не и правя реклама/.

    "Справки» Експозиция

    Подробна информация за: влогова сметка
    Тази влогова сметка в BGN с номер хххххххххх e открит на 31.08.2006.
    Клиентът е задължен да поддържа по сметката минимално салдо в размер на х ххх.00 BGN.
    По тази сметка Банката начислява лихва с текущ годишен лихвен процент в размер на х.хх%, формиран на базата на договорираните лихвени условия. Сметката е била олихвена на 31.12.2007 и от тогава до днес по нея е начислена лихва в размер на 468.81 BGN.
    Последното приключено движение по сметката е било на 19.05.2008. Текущото салдо на сметката е х ххх.хх BGN. По нея няма блокировки . Неизползваният разрешен овърдрафт е 0.00 BGN. Тези суми формират текуща разполагаемост х ххх.хх BGN. ”
    Поздрави и успешен ден,
    Гавраил

  7. Е, аз за разлика от Ирина Марудина и Валери Дачев нямах щастието да получа отговор на e-mail-а със забележките, които изпратих още на 08 май - два дни след пускането на @FC. Може би трябва и аз да критикувам ПИБ в блога си, а не да ги хваля - тогава обръщат повече внимание :) Повечето неща, които се дискутират тук бяха описани в онзи e-mail и е положително, че въпреки 6 месечното закъснение има някакво развитие.

    За съжаление не ме радва това, че повече е наблегнато на чисто визуалните ефекти, отколкото на техническите. Както става дума по-нагоре CSV форматът е счупен.

    Освен него, системата прави заявки към странни портове (443) при някои действия. Не знам за останалите клиенти, но аз използвам сертификат за електронен подпис записан върху смарт карта и при всяка такава заявка ми излиза съобщение да потвърдя, че искам браузърът да пусне заявка към порт различен от порта на основната страница. Ако проверявам движение по сметки е доста досадно да кликам при всяка заявка по 1 или 2 пъти YES, OK. Гледам - сървърът е Apache, предполагам, знаете че заявките могат да се проксират между портовете, така че всичките да минават през един и същ. Забелязвам, че в новата версия, заявките към 443 порт са намалели, но все още ги има. Предимно в раздела "преводи и справки".

    Второто нещо, което ми бърка в здравето е, че не виждам в каква валута е извършено дадено плащане от кредитната карта. Примерно, аз имам CC в евро, но съм платил в лева, в долари, в хърватски куни, в сръбски динари и т.н. Никъде в системата не мога да видя каква е била сумата в местна валута. Изчерпателният отговор на банката ЗАЩО е така, беше: G-n Goranov ima promqna v nachina na pokazvane na izvlechenieto. Izvinqvame se za neudobstvoto (Цитирам го 1:1 както ми го върнаха от банката! На латиница, без подпис, без заглавие... 1 ред текст на латиница). Сумата и валутата на плащането ГИ ИМА В СИСТЕМАТА, защото ако попитам на гише в банката ми ги казват, което означава, че щом касиерките го виждат, значи няма пречка и аз да го виждам. Това между другото е стар проблем, защото за него имам кореспонденция с картов център още от 20 ноември 2007 г. За съжаление все още няма никакво развитие по този въпрос!

  8. Драги г-н Гавраил не знам дали знаете,но лихвата по Свободен депозит не се начислява всеки месец,а тогава когато решите да изтеглите сумата предварително или при изтичане на 12 месечния срок. В сайта е показано как точно нараства тя и това вие няма как да си го виждате иначе. Просто си следете кога и какво теглите и съответно дали довнасяте. И навсякъде много добре са разяснени условията по депозите как и в офисите на банката може да получите информация.

  9. @ Пламен, В момента правим всичко възможно да бъде изчистен и този детайл в експорта на данните. Екип на ПИБ @ Г-н Тишев, В този екран с кореспондентите е оставена възможност за търсене по определен критерий, не е предвидено да се зарежда списък с всички създадени кореспонденти до момента. Клиентските съобщения на латиница вече са коригирани.В следващия работен ден можете да ги използвате. Екип на ПИБ

  10. Много добре, много повече ми харесва като дизайн, а има и добавени някои полезни функционалности и изчистени проблеми по старите. Само така :-)

    P.S. Оправете си титлата господин Молдовански, едва ли сте "ОперИтивен директор"...

Коментирай