Коментари

  1. Вчера пратих платежно нареждане и изненада - вместо едно са заминали две еднакви и естествено таксата е двойна. Добре че бях избрал моя сметка към която да се превежда сумата. Много тъжно ми стана в каква държава живеем и какво е качеството на услугите които се предлагат. Замислих се защо си го причинявам всичко това и май се сетих - просто сте една от най-добрите банки (ако не и най-добрата). Тъй че спокойно и смело давайте напред. Бета тестери имате много. Така и не ми е ясно защо не могат да се прехвърлят средства от овърдрафт през онлайн банкирането. През банкомат и ePay може. Толкова ли е трудно наистина да предложите полезни и стабилни услуги на клиентите си?

  2. @Klient, @Гавраил и @ jn Относно „Свободен депозит” - начисляването на лихвата започва от 6 % за първия едномесечен период и се увеличава съгласно приложената таблица. Лихвата се начислява по следния начин - aко депозитът бъде развален на 15-тия ден от 3-тия период, клиентът получава следните лихви: среднодневно салдо първи период х 6% + среднодневно салдо втори период х 6,25% + среднодневно салдо за петнайсетте дни на трети период х 6,5%. Период / Годишна лихва в левове и евро За 1 месец-6.00% За 2 месеца-6.25% За 3 месеца-6.50% За 4 месеца-7.00% За 5 месеца-7.50% За 6 месеца-8.00% За 7 месеца-8.25% За 8 месеца-8.50% За 9 месеца-8.75% За 10 месеца-9.00% За 11 месеца-10.00% За 12 месеца-11.00% Лихвата не се капитализира ежемесечно. Тя се изплаща при закриване или при изтичане срока на депозита. Допълнително довнесените суми в депозита се олихвяват: от 1-6 месец включително с годишен лихвен процент според приложената таблица; от 7-12 месец включително с годишен лихвен процент 0.5. Тегленето на суми може да се извършва през целия период като това не нарушава депозита, а остатъка се олихвява според приложената таблица. Среднодневно салдо се взима на месечна база и се умножава със съответния процент от таблицата т.е. средно аритметично на салдото за 30 дни умножено по лихвения процент, като годината се счита за 360 дни. За дневно салдо се приема крайното салдо при счетоводно приключване на работния ден (това става след затваряне/потвърждаване на всички транзакции след 20:00 h, след което работещите офиси след 20:00 h преминават във offline режим или счетоводна дата за следващия работен ден). Информация за лихвата е достатъпна на фронт офис, тъй като това е промоционален продукт, за който предвидено обслужване чрез ВБК е за преводи и справки на съществуваща вече сметка „Свободен депозит”. Поздрави! Екип на ПИБ

  3. Това е заложена в т.нар. програма Flexcube,но повярвайте ми няма опция за другото което ви казах

  4. Здравейте, dodo, С радост бихме Ви помогнали.Ако сте нов клиент на виртуален клон, необходимо е да направите заявка за електронно банкиране на нашия сайт, след което да посетите банков салон за да я потвърдите. Не става ясно дали сте закупили предварително Универсален Електронен Подпис (УЕП) или подпис по индивидуална политика на банката. Ако преди регистрацията не сте ползвали един от двата вида подпис, наложило се е да посетите банков салон с цел залкупуване на УЕП или потвърждаване на подпис по индивидуална политика на банката.Тъй като държим на сигурността, при забравена парола е абсолютно задължително посещаването на банков салон и подписване на молба за смяна на парола. Ако сте забравили само потребителското си име, възможно е да го проверите и по телефона. Ако имате други въпроси, можете да се свържете с нас на телефоните на виртуален клон.

  5. Според мен основната система на банката си начислява лихвата, просто извличането на тази информация и нейното визуализиране (или реализиране на функционалността за пресмятане на начислената лихва) във Виртуалния клон е въпрос на допълнителна разработка...
    /Иначе вариантът да е "невъзможно" изчислението наистина значи, че каквото ти дадат при закриване на депозита - това ти е лихвата, колкото и да не ти харесва, не можеш да докажеш че не е вярно начислена/.

    Докато подобна функция се появи ще ми е интересно това среднодневно салдо как се получава, за да си сметна лихвата сам... (Едва ли е колко пари средно има на ден по сметката).

  6. До Klient,
    Добре, ако прекратя депозита/Свободе депозит/ си как ще ми начислят лихвата след като е невъзможно или доста сложно според Вас?

  7. До г-н Гавраил
    Първо служителите разполагат с такава програма , чрез която могат да изчислят лихвите по стандартните депозити или тези от сорта на "Заплата" и "Пенсия". Но повярваийте ми нямат програма с която да ви изчислят лихвата точно по "Свободен депозит" тъй като това на практика е невъзможно или доста сложно. Това което е направила служителката е просто ви е начислила лихвата,което не е правилно ако вие не го прекратявате или не е изтекъл..

  8. Драги Klient,
    Явно пак не сте разбрали за какво става дума и от по-горното ми сдъвкано обяснение.Как може да питате, по какъв начин служителката ми е изчислила лихвата, след като не съм казал, че тя я е изчислявала, а ме е информирала след като е използвала служебния си достъп до комп. програма на банката. Плюс това не сте чели условията на "Служебен депозит", където пише:
    "лихвата се изплаща при закриване на депозита или при изтичане на срока му;
    Пример: Ако депозитът бъде закрит на 10-ия ден от третия период, Вие получавате следните лихви: среднодневно салдо за първия период х 6% + среднодневно салдо за втория период х 6.25% + среднодневно салдо за десетте дни на третия период х 6.5%."
    Е, как ще ми изплатят натрупаната лихва, ако според Вас е невъзможно това.Това противоречи на по-горно цитираното. Въпроса е, че тази инф-ция е има и е елементарно за изчисление за компютърните банкови програми. Дори и аз мога да направя таблица в "Excel", за да я изчисля. Но, нали целта е за по-подробна и прозрачна инф-ция за банк. ни сметки, а не самите ние да си правим допълнително изчисления.
    С поздрав:Гавраил

  9. Здравейте,

    Виждам че позитивната критика се отразява благоприятно върху развитието на Виртуалния клон :-) Което много ме радва и ме провокира да споделя още някои идеи и забележки:

    1. Би било удобно във Виртуалния клон да има възможност за докладване на проблеми/предложения за подобрения.
    Ако идеята е за момента този блог да изпълнява подобна функция - поне да има линк към него.
    Виждам че е предоставен телефон за обратна връзка, но аз по-скоро визирам регистриране на бъгове в системата, описание на предложения за нова функционалност и т.н., за които телефонът не ми се струва най-ефективното средство за комуникация.

    Също би било хубаво да има някаква информация и за известните в системата проблема, начини за заобикалянето и/или предполагаеми срокове за отрстраняването им; планирани промени в следващи версии на системата и т.н.

    2. Ето една функция, която при мен изглежда че не работи съвсем адекватно:
    * Услуги->Информация за потребителя.
    -> попълвам си 2-те възможни за попълване полета (телефон и e-mail)
    -> избирам бутон "Промяна"
    -> Показва се екран за потвърждение с обновените данни - изглеждат наред
    -> Избирам "Потвърди".
    !!! Резултат: дълго (около 25 секунди) чакане, завършващо със съобщение за грешка: "The Details were not updated"

    Все пак след няколко подобни опита и изход/вход в системата се оказа че данните са обновени :-) За съжаление няма възможност за редакция на мобилния телефон.

    3. Относно откриването на нов продукт (разплащателна сметка, депозит) - липсват много от възможностите, които по принцип се предлагат на каса (промоционални депозити, "свободен депозит", и т.н.). Би било удобно да ги има.

    4. Имаше мнение относно показването на "натрупана лихва". В този дух - полезен би бил някакъв "калкулатор" на лихвата, която бихме получили/платили по даден депозит/кредит с размер N, да речем по месеци (и/или по какъвто период падежират). Разбира се че нещата зависят от движенията по сметката, но е хубаво да се вижда вариантът, в който навреме си изплащаме кредита; или че нямаме движения по депозита.

    Например: ако в момента опитам да си открия 1-годишен депозит, какви ще са условията за олихвяване (според лихвения бюлетин /6%/, или съгласно промоцията за "8%")?

    В интерес на истината ползата от подобна функция би била по-голяма, ако се реализира (3).

    5. При опит за вътрешен превод между собствени сметки:
    * Опитът за писане на кирилица (в референтен номер на потребител и в основание за превода) води до popup прозорец със съобщение "Клавиатурате не е активна"). На пръв поглед изглежда да не се поддържа кирилица, но интересното е че в "Помощта" примерът е точно на кирилица.

    Поздрави и най-добри пожелания!

  10. Мда, и аз се присъединявам. Не само визията е страхотна, но и всичко е правено с мисъл! Поздравления!

Коментирай