Коментари

  1. Уважаеми клиенти, благодарим за позитивните мнения, конструктивните критики и отделеното от Вас ценно време. Отговори по касаещите Ви теми: (стараем се да подобряваме версията в оптимални срокове) 1. Разглеждане на преводи - сортиране по дата ще бъде осигурено да края на седмицата (7.11.2008) 2. За да направите заявка за регистрация е необходимо предварително да си издадете софтуерен сертификат или универсален електорнен подпис (УЕП). Моля свържете се с нас на тел. 070012777 или посетете най-близкия за Вас офис (клонова мрежа http://fibank.bg/inside.php?language=1&parent=63), за да обсъдим индивидуално какъв подпис Ви е необходим. 3. Кореспонденти за преводи - кореспондентите за преводи могат да се изтриват в обновената версия на Виртуален банков клон. В менюто „Кореспонденти за преводи” се визуализират 20 кореспонденти. В случай, че имате въведени повече от 20 е необходимо да въведете критерий за търсене, по който да откриете желания от Вас кореспондент. Поздрави! Екип на ПИБ

  2. "Здравейте, Гавраил!
    Новата версия, която планираме, ще предостави по-подробна информация за откритите депозити.

    Поздрави и успешен ден,

    Д. Иванова"

    Здравейте, г-жа Иванова!
    Не виждам да има по-подробна информация за депозитите в новата Ви версия. Не е показана натрупаната до днес лихва за "Свободен депозит", където се променя ежемесечно, и при едно динамично банкиране с него, трудно се определя с каква лихва разполагаш.Иначе, поздрави за по-приятната визия на интернет банкирането.

  3. КОГА ЩЕ ЗАРАБОТИ РЕГИСТРАЦИЯТА В САЙТА????

  4. Искам да добавя само, че за мен лично разрешение би било да се изтрият изцяло "старите" ми кореспонденти!

  5. Здравейте и поздрави и от мен. Доволен съм от въведените промени!
    Имам обаче един проблем, за който изчаквах да видя, дали ще има подобрение в новата версия на клона, но уви. Та - при преминаването към FLEXCUBE, от предишната система бяха прехвърлени кореспондентите ми. Те са достъпни при избор на бенефициент на дадено плащане. До тук добре. Проблемите, за които търся разрешение са:
    1) Не виждам съответните кореспонденти в списъка с такива (от менюто)!, а само при избор на бенефициент при превод. От това следва, че не мога да редактирам/изтривам съответните такива - това за мен е проблем.
    2) При избора на бенефициент, където излизат "старите" кореспонденти, те самите се дублират, което най-малкото е дразнещо.

    Проблем 2) лесно ще мога да отстраня и сам, ако банката отстрани проблем 1).

    Благодаря предварително, очаквам отговор.

    ПП Обаждах се на телефон 0700 12 777, където бяха запознати със съответния проблем, но те ми казаха че на този етап, нямат решение за него. Е - аз се надявам на отговор за някакво решение, евентуално срок?

  6. Защо не мога да се регистрирам във формата за онлайн банкиране? От няколко дни дава грешка. Що за услуга предлагате???

  7. Поздравления! Приятно съм изненадана :) и се надявам, че това няма да е последната обновена версия. Ето едно предложение и от мен:
    - В "разглеждане на преводи" вместо първите три полета, би било по-добре ако може да се види 'получател на превода' и 'основание за плащане', както и списъка да е сортиран в низходящ ред (когато не е посочен период за проверка).

  8. Поздравления, в момента разглеждам новата версия, но на пръв поглед изглежда много добре.

  9. Всъщност, след по-внимателен поглед ми става ясно какъв е проблема.
    Просто трябва да ограждате стойностите на всяко поле в двойни кавички.

  10. Наистина, интерфейса вече поне изглежда добре.
    Но сред всичките пожелания, имам и един негативен коментар:
    Защо трябваше да променяте формата на експорта на трансакциите?
    2 от старите полета са махнати, 3 нови са добавени.

    Това как да е, не е голям проблем, но по-големия проблем е, че CSV файла, който се генерира се чупи при определени трансакции - някои от редовете в файла са с повече колони от останалите.

    Има ли друго място където мога да съобщя за този бъг, с надеждата да бъде своевременно отстранен?

    Може да ми пишете на мейла ако имате нужда от повече информация за проблема, но вярва че едно просто тестване на нещата от ваша страна ще е достатъчно да видите за какво става дума.

Коментирай