Коментари

  1. Поздравления!!!!И аз искам да поздравя целия екип на ПИБ. Много добре свършена работа. Ежедневната работа с виртуалния клон придобива с новия вид на банкирането различни измерения. Чест ви прави, че се вслушвате в мнението на клиентите и така стоически приехте критиките. Поздравления и за блога и за това че дадохте гласност на нас обикновенните банкиращи!Само да не се замаете сега от похвалите!Давайте все така :)

  2. И аз искам да Ви поздравя за добре свършената работа. Само изказвам леко неодобрение от непрекъснато повтарящите се едни и същи отговори на екипа на банката при отбелязване на всеки недостатък и липсата на ангажираност няколко месеца за времето за разработка и отстраняване на недостатъците в старата версия. В момента е направо супер, като че ли всички мнения и препоръки са реализирани. Още веднъж поздравления за успешно свършената работа, в момента е почти "идеално". Сега нека да отбележа три неща, надявам се да отговорите за тях, желателно със срокове за направата им:
    1.Бутоните хелп и изход горе в дясно под Firefox не се чете кирилицата, под експлорер се вижда коректно.
    2.Ако може в "Разглеждане на преводи" да се вижда не само сметката наредител, ами и сметката получател и евентуално името на кореспондента.
    3.Ако може пак там да са сортирани преводите по правилната им последователност, желателно низходяща, т.е. най-новите най-отгоре, просто е неудобно ако имаш много преводи да се налага да ги прочетеш всичките, за да намериш нужното.
    Опа, има и 4:
    4.Ако може от "разглеждане преводи " да може да се направи копие, т.е. нов превод на базата на направен такъв, помня че нещо писахте че е трудно и трябва да се ползват шаблони за копиране, ама все пак ми се иска.

    Това е от мен засега.

    Още веднъж изразявам своята радост, че най-после работи като хората интернет банкирането. Много търпеливо ви изчаках колко месеца беше, 5 ли бяха, не ви напуснах като клиент, макар че си го мислих, дано да е за добро. Надявам се, че с тази версия няма да сложите край на разработките по системата и да я замразите пак така с месеци и/или години в текущото и състояние, а ако има нещо да се действа в малко по-кратки срокове.

    Поздрави.

  3. Присъединявам се към поздравленията от горните коментари! Споделих положителните си впечатления от системата в блога си : http://blog.marudina.net/?p=695

  4. Здравейте,
    От бързият преглед който направих на новата версия на сайта за електронно банкиране, определено има голям напредък.
    Надявам се при следвашите ревизии да се добавят още функции, улесняващи работата на потребителите.
    За мен лично е малко дразнещо, че трябва да избирам изрично от падащо меню номера на сметката за която искам да видя извлечение, при положение, че имам регистрирана една единствена сметка (за сега) вместо да е избрана по подразбиране.
    Поздрави!

  5. Здравейте,

    Поздравления за новият виртуален клон. Изключително подобрение, дано и директните дебити започната да функционират. Много приятна изненада за тези, които получават многобройни преводи през деня, вече няма да се налага да търчим до банката за извлечения, поради неясно основание на преводите направени на каса.

  6. Здравейте,

    Искам да изкажа моето най-добро впечатление от новия Ви сайт. Всичко, което съм смятал като недостатък е коригирано, така че сега страницата Ви е по-приятна за използване от всякога!

    Поздравления!

  7. Здравейте!

    Бързам да честитя на Вас и на всички клиенти на банката новата версия на електронното банкиране. Останах приятно изненадан от факта, че стартът му беше даден два месеца преди очакваното!

    Влязох и обходих често използваните от мен функционалности и смея да твърдя, че работата с електронния клон е значително по-приятна и удобна. Разбира се, имам и някои забележки, но се надявам, че екипът на банката е отворен към такива, а електронния банков клон е негов активен проект.

    С благодарности,
    Валери Дачев.

  8. super! razgledah helpovete, koito naistina sa mnogo dobri

  9. Само след няколко часа ще стане ясно дали наистина сте се вслушали в думите на клиентите. Пожелавам ви да е така.

  10. Аз също! Ползвам го от месеци и все още има неща, които продължават да ме спъват и да ме карат да влизам наново и наново след съобщение за "Изтекла сесия". Дано са оправени!

Коментирай