Наскоро публикувахме една анкета тук в блога на ПИБ, в която Ви питахме дали бихте ползвали електронни извлечения. Почти 100% от отговорилите бяха твърдо „за”. Ето че новата услуга е вече факт и можете да я ползвате на адрес https://my.fibank.bg. Приложението ще Ви даде достъп до отчетността по разплащателните Ви сметки и сметките към кредитните Ви карти. Системата е лесна за ползване и дава цялостна информация за постъпленията и разходите по партидите, като можете сами да задавате период на извлеченията, а също така и някои други критерии за сортиране. Накратко – това е най-бързият, лесен и достъпен начин да следите парите си по всяко време, без да прилагате особени компютърни умения. По Ваше желание можете да се регистрирате за получаване на извлеченията на предварително зададен от Вас e-mail. Всяка сутрин ние ще изпращаме всички транзакции от предишния ден на посочен от Вас един или повече e-mail адреса.
На страницата за електронни извлечения има лесно достъпно и разбираемо помощно меню, което би Ви помогнало да се регистрирате и да ползвате приложението. Ето и как става – влизате на адрес http://my.fibank.bg, който е достъпен и през официалния сайт на банката и избирате меню регистрация, за да изведете съответната форма. Попълвате нужните данни и получавате потребителски номер, който е добре да запомните, за да потвърдим Вашата регистрация по-лесно, но не е задължително. След което трябва да посетите един от нашите офиси, ние потвърждаваме заявката и вече можете да ползвате най-актуалната ни услуга. Ако въпреки това тази регистрация Ви утежнява, отидете в най-близкия за Вас офис и нашите служители ще свършат работата вместо Вас, след което ще имате достъп до приложението. Вече ползвайки услугата, ще можете да редактирате настройките й от личния си компютър. Пробвайте, напълно безплатно е!
Antoaneta Zafirova Yaneva 2012-02-11 12:55:01
Отказ от хартиено извлечение
Customer Support 2012-02-13 13:14:35
Здравейте, г-жо Янева, Като се регистрирате за "Моята Fibank", Вие автоматично се отказвате от хартиените извлечения за своите кредитни карти. Регистрацията е много лесна и можете да я потвърдите и без да посещавате клон на банката. Достатъчно е да въведете данните си в регистрационната форма и изберете да я потвърдите със своята карта. За това се заплаща такса от 0.10 лв. Поздрави и успешен ден!
Antoaneta Zafirova Yaneva 2012-02-11 12:53:15
Желая да получавам извлечение чрез"Моята Fibank"
Customer Support 2011-12-06 18:05:43
Радваме се! Винаги сме на линия, за да помагаме. Лека вечер и поздрави от екипа! :-)
Борислав 2011-12-06 18:01:48
Всичко вече е ОК, благодарение на светкавичната ви намеса. Лека вечер!
Customer Support 2011-12-06 16:13:52
Здравейте, Борислав, Ще се свържем с Вас по имейл, защото ще ни трябва малко повече информация. Поздрави!
Борислав 2011-12-06 16:09:50
Здравейте,
закупих си token от пиб, което да използвам за вход и подпис във виртуалния клон. Логвам се успешно, но в меню "плащания" при опит за превод собствени сметки, бутонът token е неактивен. Поздрави.
Customer Support 2011-12-06 14:49:53
Здравейте, Вилизар, IBAN-ът на сметката е валиден, само имайте предвид, че в номера не може да има буква "О", а само "нула", т.е. всички символи, които приличат на "0" или "О", са всъщност "нула". Дайте им тази инструкция и ни пишете отново, ако има проблем. Лек и успешен ден!
Вилизар 2011-12-06 12:29:49
Здравейте! Преди няколко седмици открих сметка във Вашата банка, заедно с VISA Electron дебитна карта към нея. Беше ми дадено листче с IBAN номер, чиито 4 последни символа са ЛАТИНСКИ БУКВИ. Оказва се, че точно тези символи не позволяват да получавам суми. Банката изпращател казва, че е абсолютно невъзможно да съществува такъв IBAN, за първи път били виждали и системата им давала грешка. Банката е https://www.bancosantander.es/cssa/Satellite?pagename=SantanderComercial/Page/SAN_Index. Това прави откритата ми при вас сметка абсолютно неизползваема, защото главно паричните преводи идват от там. Моля за изясняване на въпроса.
Customer Support 2011-12-05 12:42:58
Здравейте, Емилия, Най-лесният начин да влезете отново в Моята Fibank е с потребителското име и имейла от първата си регистрация и клиентския си номер да изберете нова парола за достъп до услугата. Заповядайте отново в клон на банката, ако не знаете клиентския си номер например. Разбира се, оставаме на Ваше разположение и ще се радваме да помогнем, ако срещнете отново затруднения. Успешен ден!