Наскоро публикувахме една анкета тук в блога на ПИБ, в която Ви питахме дали бихте ползвали електронни извлечения. Почти 100% от отговорилите бяха твърдо „за”. Ето че новата услуга е вече факт и можете да я ползвате на адрес https://my.fibank.bg. Приложението ще Ви даде достъп до отчетността по разплащателните Ви сметки и сметките към кредитните Ви карти. Системата е лесна за ползване и дава цялостна информация за постъпленията и разходите по партидите, като можете сами да задавате период на извлеченията, а също така и някои други критерии за сортиране. Накратко – това е най-бързият, лесен и достъпен начин да следите парите си по всяко време, без да прилагате особени компютърни умения. По Ваше желание можете да се регистрирате за получаване на извлеченията на предварително зададен от Вас e-mail. Всяка сутрин ние ще изпращаме всички транзакции от предишния ден на посочен от Вас един или повече e-mail адреса.

new-1

На страницата за електронни извлечения има лесно достъпно и разбираемо помощно меню, което би Ви помогнало да се регистрирате и да ползвате приложението. Ето и как става – влизате на адрес http://my.fibank.bg, който е достъпен и през официалния сайт на банката и избирате меню регистрация, за да изведете съответната форма. Попълвате нужните данни и получавате потребителски номер, който е добре да запомните, за да потвърдим Вашата регистрация по-лесно, но не е задължително. След което трябва да посетите един от нашите офиси, ние потвърждаваме заявката и вече можете да ползвате най-актуалната ни услуга. Ако въпреки това тази регистрация Ви утежнява, отидете в най-близкия за Вас офис и нашите служители ще свършат работата вместо Вас, след което ще имате достъп до приложението. Вече ползвайки услугата, ще можете да редактирате настройките й от личния си компютър. Пробвайте, напълно безплатно е!

Коментари

  1. ЗДРАВЕИТЕ НАПРАВИХ СИ РЕГИСТРАЦИЯ ЗА MI FIBANK .ЕДИН ПЪТ Я ПОТВАРДИХА ОТ БАНКОВИЯТ КЛОН НО АЗ НЕ УСПЯХ ДА ВЛЯЗА В ПРОФИЛА СИ.СЛЕД ВРЕМЕ НАПРАВИХ НОВА РЕГИСТРАТСИЯ С НОВО ПОТРЕБИТЕЛСКО ИМЕ НО ПАК МИ ДАВА ГРЕШКА,ХОДЯ ДВА ПЪТИ ДО БАНКАТА ,КАЗВАТ МИ ЧЕ НЯМА ПРОБЛЕМ И ДЕФАКТО НА МЕН ТАЗИ КАРТА НЕ МИ ТРЯБВА ,ПОНЕЖЕ НЕ МОГА ДА СИ ВЪРША РАБОТА С НЕЯ.

  2. Здравейте, г-н Горинов, Все още разработваме тази функционалност, тя е част от цялостната ни визия за развитие на услугите за дистанционно банкиране. Благодарим Ви за търпението!

  3. През 2009 г. поставих тук въпроса относно възможността през виртуалния клон да се виждат извлеченията по кредитни карти Diners club по същия начин, както е направено за Mastercard. Тогава заявихте, че услугата се разработва в момента. Сега след 2 години има ли някакъв напредък?

  4. iskam da si proverq smetkata

    1. Здравейте. Можете да посетите най-удобния за Вас клон на банката или да използвате възможностите, които предлага my.fibank.bg Поздрави! Екипът на Fibank

  5. Здравейте, Free MLM, Да, нормално е, тъй като е необходимо време, за да се обработят и осчетоводят тези плащания, а това отнема до няколко дни. Поздрави!

  6. Здравейте, Ани! Наш специалист се е свързал с Вас и се надяваме, че сте намерили решение. Оставаме на Ваше разположение. Лек и успешен ден!

  7. Нормално ли е извлеченията по сметка да отчитат с около седмица закъснение онлайн плащания с кредитната карта, към която е сметката?

  8. Здравейте, когато влезна в my fibank и натисна "Извеждане на извлечения по разплащателни сметки и свободни депозити. Предоставя се възможност за извежданне във формат HTML, PDF и Excel. Извлеченията се изготвят ежедневно сутрин за предходния ден, само ако е имало движение по съответната сметка." ми показва движението на средства за годините 2008/2009, а на мен все пак ми трябва да видя движението на пари по сметките ми сега-в настоящата 2011 г. Моля помогнете!!!

  9. Здравейте, Опитайте да си създадете нова парола - от https://my.fibank.bg изберете "Забравена парола". Там трябва да въведете потребителското име и имейл от регистрацията си и своя клиентски номер. На пощата си ще получите временна парола, с която ще можете да влезете в системата. Ако срещнете затруднения, молим да се свържете с нас на 0700 12 777. Така ще можем най-лесно да помогнем. Благодарим предварително!

Коментирай