Наскоро публикувахме една анкета тук в блога на ПИБ, в която Ви питахме дали бихте ползвали електронни извлечения. Почти 100% от отговорилите бяха твърдо „за”. Ето че новата услуга е вече факт и можете да я ползвате на адрес https://my.fibank.bg. Приложението ще Ви даде достъп до отчетността по разплащателните Ви сметки и сметките към кредитните Ви карти. Системата е лесна за ползване и дава цялостна информация за постъпленията и разходите по партидите, като можете сами да задавате период на извлеченията, а също така и някои други критерии за сортиране. Накратко – това е най-бързият, лесен и достъпен начин да следите парите си по всяко време, без да прилагате особени компютърни умения. По Ваше желание можете да се регистрирате за получаване на извлеченията на предварително зададен от Вас e-mail. Всяка сутрин ние ще изпращаме всички транзакции от предишния ден на посочен от Вас един или повече e-mail адреса.

new-1

На страницата за електронни извлечения има лесно достъпно и разбираемо помощно меню, което би Ви помогнало да се регистрирате и да ползвате приложението. Ето и как става – влизате на адрес http://my.fibank.bg, който е достъпен и през официалния сайт на банката и избирате меню регистрация, за да изведете съответната форма. Попълвате нужните данни и получавате потребителски номер, който е добре да запомните, за да потвърдим Вашата регистрация по-лесно, но не е задължително. След което трябва да посетите един от нашите офиси, ние потвърждаваме заявката и вече можете да ползвате най-актуалната ни услуга. Ако въпреки това тази регистрация Ви утежнява, отидете в най-близкия за Вас офис и нашите служители ще свършат работата вместо Вас, след което ще имате достъп до приложението. Вече ползвайки услугата, ще можете да редактирате настройките й от личния си компютър. Пробвайте, напълно безплатно е!

Коментари

  1. Регистрирах се във my fibank.Получик e-mail със линк който не се отваря от 3 браузъра и не мога да потвърдя регистрацията!

    1. Здравейте! Препоръчваме Ви, ако не сте успели с настоящия линк, да заявите нов активационен e-mail. Това можете да направите във формата за регистрация >> Регистрация на потребител, избирате опция – повторно изпращане на e-mail. Възможно е проблемът да е в активационния линк или пък да е локален – мрежови.

  2. Благодарим Ви, г-жо Димитрова! Поздрави и много здраве и успехи и от нас!

  3. NAISTINA E NAI DOBRATA BANKA V BG. I DOSTA JORA KOITO POZNAVAM SASI OTVORILI SMETKIN PO MOYA PREPORAKA USPEJ NA BANKATA I ZDRAVE I USPEX NA BANKERITE

  4. Благодарим Ви, г-жо Иванова! :-)

  5. nai dobrata banka

  6. Здравейте, г-жо Атанасова! Подобна справка можете да направите в секция "Извлечения", "Отчет по сметка". Изберете сметката и периода, за който искате информация. В справката са включени всички входящи и изходящи преводи. На разположение сме, ако можем да помогнем с още нещо. Поздрави и лек ден!

  7. Здравейте, току що направих регистрация, но не откривам в менюто от къде мога да проверя какви преводи са извършени в моята сметка? Виждам единствено собствените си извлечения, а бих искала да знам и какво постъпва в сметката ми. Много Ви благодаря

  8. Здравейте, г-н Тодоров. Заповядайте в клон или офис на банката. За да не получавате повече извлеченията по пощата, е достатъчно да подадете молба. По-лесният и бърз вариант е да се регистрирате за "Моята Fibank", нашата система за електронни справки. С регистрацията автоматично се отказвате от хартиените извлечения в полза на електронните, които можете да правите чрез "Моята Fibank" от всеки компютър с интернет. Повече за услугата можете да научите на нашия сайт. Регистрацията можете да направите и без да посещавате клон или офис на банката, като изберете опцията "Регистрация с потвърждение чрез карта, издадена от банката" и дадете данни за своя карта. За целта ще Ви бъде начислена еднократна такса от 0.10 лв. Поздрави и успешен ден!

  9. Моля да не ми изпращате извлечения по пощата за банковите ми извлечения по кредитната ми карта Master Card YES

Коментирай