Наскоро публикувахме една анкета тук в блога на ПИБ, в която Ви питахме дали бихте ползвали електронни извлечения. Почти 100% от отговорилите бяха твърдо „за”. Ето че новата услуга е вече факт и можете да я ползвате на адрес https://my.fibank.bg. Приложението ще Ви даде достъп до отчетността по разплащателните Ви сметки и сметките към кредитните Ви карти. Системата е лесна за ползване и дава цялостна информация за постъпленията и разходите по партидите, като можете сами да задавате период на извлеченията, а също така и някои други критерии за сортиране. Накратко – това е най-бързият, лесен и достъпен начин да следите парите си по всяко време, без да прилагате особени компютърни умения. По Ваше желание можете да се регистрирате за получаване на извлеченията на предварително зададен от Вас e-mail. Всяка сутрин ние ще изпращаме всички транзакции от предишния ден на посочен от Вас един или повече e-mail адреса.

new-1

На страницата за електронни извлечения има лесно достъпно и разбираемо помощно меню, което би Ви помогнало да се регистрирате и да ползвате приложението. Ето и как става – влизате на адрес http://my.fibank.bg, който е достъпен и през официалния сайт на банката и избирате меню регистрация, за да изведете съответната форма. Попълвате нужните данни и получавате потребителски номер, който е добре да запомните, за да потвърдим Вашата регистрация по-лесно, но не е задължително. След което трябва да посетите един от нашите офиси, ние потвърждаваме заявката и вече можете да ползвате най-актуалната ни услуга. Ако въпреки това тази регистрация Ви утежнява, отидете в най-близкия за Вас офис и нашите служители ще свършат работата вместо Вас, след което ще имате достъп до приложението. Вече ползвайки услугата, ще можете да редактирате настройките й от личния си компютър. Пробвайте, напълно безплатно е!

Коментари

  1. Аз имах същия проблем...отговорът беше същият от служител на ПИБ "Когато сте направил регистрацията си на сайта на Виртуалния клон, сте избрал и парола за достъп до него. Опитайте с нея. Ако не я помните или не можете да получите достъп, ще е необходимо да посетите клон на ПИБ и да пожелаете смяна на паролата."...но в действителност аз не съм избирала парола...та най-лесния начин е вместо да ходите до най-близкия офис просто идете на забравена парола ако си имате клиентския номер (на мен лично ми го дадоха от банката).

  2. отидох в клона до театър "София" за да си подновя дебитната карта. след около 25 мин-обработване на личната ми карта/нова/, сканиране, копиране и ръчно изписване, бях изпратен на каса за получаване. 20-тина мин търсиха картата безуспешно. вече доста изнервен си взех л.к. и деб.карта и си тръгнах. никакъв знак за извинение на място, нито по-късно. а аз си помислих че ще ми се обадят по тлфи най-учтиво ще ме поканят в удобно за мен време да си получа картата.....дали да остана още клиент на банката?

  3. Здравейте отново!

    Благодаря за помощта. Наистина сам съм си избрал парола при регистрацията. Току що се логнах успешно в системата.

    Отново благодаря!

    С пожелания за успешен ден!

  4. Здравейте, г-н Попов. Когато сте направил регистрацията си на сайта на Виртуалния клон, сте избрал и парола за достъп до него. Опитайте с нея. Ако не я помните или не можете да получите достъп, ще е необходимо да посетите клон на ПИБ и да пожелаете смяна на паролата. Бихте ли ни предоставил и своето ЕГН на marketing@fibank.bg, за да направим справка? Благодарим предварително!

  5. Здравейте!

    Горепосоченият проблем все още не е разрешен. Парола досега не съм получил на е-мейла.

    Поздрави!

  6. Здравейте,

    Днес потвърдих регистрацията си в банков клон на ПИБ. Служителката ми каза, че ще получа паролата си по е-мейл, но до този момент нямам известие от Ваша страна. Трябва да изчакам работен ден, за да може и администратор да потвърди регистрацията или проблемът е в системата?

    Другият ми въпрос е относно таксите за електронните извлечения. По договор съм задължен да плащам такси и комисионни, които няма към момента. Ще бъда ли известен своевременно, ако бъдат въведени такива такси?

    Поздрави!

  7. Здравейте, quintessence. Нека потребителят изпрати трите си имена на marketing@fibank.bg, за да проверим какъв е случаят и да предприемем необходимите стъпки за възстановяване на достъпа му до My Fibank. Поздрави!

  8. Здравейте,

    Деактивирате ли потребители , ползвали Моята Fibank , но неактивни над 6 месеца ?
    Става въпрос за потребител , който си е блокирал account-а след въвеждане на грешна парола . Днес в клон на банката ни упътига( тъй като не става въпрос за мой account ) , че е добавена опция за възстановяване на парола , но при опит да се възстанови излиза код EC-0011 ( Неактивен ползвател. Моля, посетете клон на Първа инвестиционна банка АД за активиране на регистрацията Ви. ) . А този account беше активен и се ползваше преди да бъде блокиран поради въвеждане на грешна парола . Може ли , ако потребителят се свърже с Вас по email ( с този email , с който се води при Вас като потребител , и подписан с цифров сертификат ) , да възстановите достъпа , тъй като вече многократно посещава банкови клонове за периода , в който не е ползвал Моята Fibank , и чак днес установи финално каква е процедурата по възстановяване/смяна на парола ? Ако може, на кой email адрес е подходящо да пише ?

    Благодаря

  9. Благодаря ви за незабавните и точни отговори.

  10. Здравейте отново. Благодарим за уточнението. Кодът при регистрация в My Fibank не е обвързан с никакви срокове. Поздрави!

Коментирай