Как да кандидатствам за кредитна карта?

И преди сме обсъждали какви са предимствата на кредитната карта. Още едно, което можем да прибавим към списъка, е, че за кредитна карта се кандидатства изключително лесно. Не се налага дори да посещавате клон на банката, за да подадете искане. Това можете да направите в нашия сайт.

Попълването на формата за кандидатстване ще Ви отнеме само няколко минути. На нас след това ще са ни необходими няколко работни дни, за да разгледаме искането Ви и да се свържем с Вас. Три дни (за София и пет за страната) след получено одобрение новата Ви кредитна карта ще Ви очаква в избрания от Вас клон наш клон. Там ще Ви помолим да попълните декларация за икономическа свързаност с други лица (която можете да изтеглите от сайта ни и да попълните преди посещението си). И това е всичко. Не са необходими допълнителни документи, а само няколко минути пред компютъра или със смартфон или таблет в ръка и едно посещение до наш клон.

А ако сте непрекъснато в движение и нямате възможност да попълните искането в сайта ни, можете да се свържете с Контакт центъра на Fibank и наш специалист ще го попълни заедно с Вас по телефона. Телефоните на Контакт центъра ни са:

*bank (*2265) за всички оператори на цената на разговор в мрежата;

080011011 - безплатен за абонати на стационарните услуги на Vivacom.

Снимката е на Ed Ivanushkin.

Иван Ралчев

Иван е специалист, развиващ се в сферата на Маркетинга и Новите медии. В блога можете да откриете негови статии за различните банкови продукти. Използва активно интернет и новите технологии, затова и обича дистанционното банкиране и безконтактните разплащания. Особено любопитни са му тенденциите в мобилните разплащания.

Коментари

    1. Здравейте, г-жо Иванова, Всяко едно искане се разглежда индивидуално, така че е най-добре а посетите удобен за Вас офис на Банката и да коментирате въпроса с колега кредитен специалист. Поздрави, Екипът на Fibank

  1. Здравейте! Колко струва едно издаване на кредитна карта?

    1. Здравейте, издаването на кредитна карта няма такса. При преиздаване таксата е 20 лв, а при експресно издаване - 50 лв. Всички такси можете да видите в Тарифата на Банката - http://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff.pdf стр. 28 Поздрави, Eкипът на Fibank

  2. Здравейте,
    на 4-ти ноември пуснах онлайн запитване за кредитна карта.
    Кога ще получа информация дали съм удобрен ?

    1. Здравейте, г-н Иванов, ще направим справка по Вашето запитване. За нея ще са ни необходими Вашите данни - 3 имена и ЕГН, които да ни изпратите на имейл: marketing@fibank.bg Оставаме на разположение. Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте,
    На 14.08 се обадих, за да проверя дали мога да кандидатствам за увеличение на лимита на кредитната си карта. Ваша служителка ми предложи да кандидатствам за нова карта при промоционални условия и аз приех. Трябваше да получа отговор, дали съм одобрена до 5 работни дни (въпреки че съм от София и би следвало да е до 3, както пишете на сайта Ви), но досега никой не си е направил труда да ми се обади, поне за да ми откаже, ако не друго. Това е крайно неуважение към клиент, който използва услугите Ви от 9 години!
    Само за сравнение, съпругът ми е клиент на друга банка и всяка година кредитният му лимит се увеличава АВТОМАТИЧНО с минимум 1000 лв., без да се налага да кандидатства дори, пък какво остава да се обади и да остане без отговор!

  4. Как да разбера дали картата ми е готова?

    1. Здравейте, Картата Ви се подновява автоматично след 20 число на месеца, в който изтича и се изпраща в клона издател. Ако срокът й на валидност е до края на този месец, би трябвало вече да Ви очаква :) Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Мой близък е клиент на Вашата банка. Изгубил е дебитната си карта, но тъй като е трудно подвижен уплъномощи лице с нотариално заверено пълномощно (проверено от служителите на банката) да подаде заявление за издаване на нова дебитна карта, както и изрично в пълномощното е записано да получи картата след като бъде издадена, включително и при изтичане срок на валидност на същата. От служителите на банката бе обяснено, че може да бъде подадено само заявление, а получаването следва да бъде лично от титуляра на сметката.
    При така описаната ситуация бих искала да Ви попитам:
    1. След като се поставя въпросното ограничение по отношение на получаването на картата предлага ли банката услуга, аналогична на услугата на нотариусите за домашно посещение, за предаване лично на картата на титуляра на сметката, към която тя е издадена?
    2. какви действия според вас следва да предприемем за получаването на вече издадената нова дебитна карта?

    1. Здравейте, г-жо Петрова, Получаването на дебитни карти е възможно единствено лично - от титуляра. Решението, което можем да Ви предложим, така че да не се налага Вашият близък да посещава офис/ клон на Банката, е да подадете искане за издаване на допълнителна карта на Ваше име по сметката на титулярът. За това е нужно да представите нотариално заверено пълномощно за издаването на допълнителна карта. Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай