Как да кандидатствам за кредитна карта?

И преди сме обсъждали какви са предимствата на кредитната карта. Още едно, което можем да прибавим към списъка, е, че за кредитна карта се кандидатства изключително лесно. Не се налага дори да посещавате клон на банката, за да подадете искане. Това можете да направите в нашия сайт.

Попълването на формата за кандидатстване ще Ви отнеме само няколко минути. На нас след това ще са ни необходими няколко работни дни, за да разгледаме искането Ви и да се свържем с Вас. Три дни (за София и пет за страната) след получено одобрение новата Ви кредитна карта ще Ви очаква в избрания от Вас клон наш клон. Там ще Ви помолим да попълните декларация за икономическа свързаност с други лица (която можете да изтеглите от сайта ни и да попълните преди посещението си). И това е всичко. Не са необходими допълнителни документи, а само няколко минути пред компютъра или със смартфон или таблет в ръка и едно посещение до наш клон.

А ако сте непрекъснато в движение и нямате възможност да попълните искането в сайта ни, можете да се свържете с Контакт центъра на Fibank и наш специалист ще го попълни заедно с Вас по телефона. Телефоните на Контакт центъра ни са:

*bank (*2265) за всички оператори на цената на разговор в мрежата;

080011011 - безплатен за абонати на стационарните услуги на Vivacom.

Снимката е на Ed Ivanushkin.

Иван Ралчев

Иван е специалист, развиващ се в сферата на Маркетинга и Новите медии. В блога можете да откриете негови статии за различните банкови продукти. Използва активно интернет и новите технологии, затова и обича дистанционното банкиране и безконтактните разплащания. Особено любопитни са му тенденциите в мобилните разплащания.

Коментари

  1. Здравейте,днес бях в клона на Fibank в Бургас пл.Кирил и Методий да кандидатствам за кредитна карта.Момчето което ме обслужва ми каза че като лоялен клиент съм удобрен за master card с лимит 500лв.Аз пожелах да е виза защото ми е удобна в чужбина.Искам да вмъкна че имах кредитна карта която върнах края на декември 2014 и сега искам нова.След 2 часа от както бях офиса ми се обадиха и казаха че не съм удобрен понеже не се осигурявам,аз се усигурявам в чужбина.Кажете ми как съм удобрен за кредитна карта master а не става за Viza и как не ви излиза в системата както каза жената по телефона че преди 2 месеца съм имал кредитна карта по която никога не е имало забавяне по плащанията.Доста съм разочарован тъй като ползвах доста продукти на тази банка,сметки,дебитни карти,кредитни карти,трезор.

    1. Здравейте, извиняваме се за причиненото Ви неудобство. Ще направим справка по Вашия случай. За нея ще ни бъдат необходими трите Ви имена и ЕГН, които да ни изпратите на имейл: marketing@fibank.bg Предварително Ви благодарим! Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Здравейте, подадох документи онлайн за кредитна карта на 09/02 днес е 12/02 все още нямам отговор дали съм одобрен, въпреки че получих имейл, във който пишеше че скоро ще получа телефонно обаждане. Поправете си системата, пробвах на друга банка, просто информативно, на 10мин ми звъннаха........

    1. Здравейте, стандартно процедурата по разглеждане на документите отнема между 3 и 5 дни. След което наш кредитен специалист ще се свърже с Вас. Ако все още не сте получили обаждане, можете да се свържете с колегите от Картов център през Контакт центъра ни: *bank (*2265) или на телефони: 02/817 1143, 02/817 1142, или 088 8 68 10 10 Поздрави, Екипът на Fibank

  3. iskam da kandidatsvam za kreditna karta

    1. Здравейте, Можете да кандидатствате за кредитна карта по няколко начина: 1. Като подадете своето искане за кредитна карта онлайн - на нашия сайт. Трябва само да попълните формата за кандидатстване. Процедурата ще Ви отнеме само няколко минути. След това ще разгледаме искането Ви и в рамките на няколко работни дни ще се свържем с Вас. В случай, че сте одобрени, новата Ви кредитна карта ще Ви очаква в избрания от Вас наш клон - в срок от три дни (за София) и пет дни за страната. Остава единствено да попълните декларация за икономическа свързаност с други лица (която можете да изтеглите от сайта ни и да попълните преди посещението си) в нашия офис. 2. Ако онлайн формата за искане не е удобна за Вас, можете да се свържете с Контакт центъра на Fibank и наш специалист ще попълни искането за кредитна карта заедно с Вас - по телефона. Телефоните на Контакт центъра са: *bank (*2265) за всички оператори на цената на разговор в мрежата; 080011011 - безплатен за абонати на стационарните услуги на Vivacom. 3. Можете да кандидатствате за кредитна карта и във всеки един клон на Fibank. Адресите на нашите офиси ще видите на сайта ни: https://fibank.bg/bg/page/618/ Желаем Ви успех! Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Bih iskala da si podnovia kreditnata karta Visa,koiato izti4a na 05.2015,no az jiveia v 4ujbina i imam vra6tane do Balgaria na 12.10.2014,zatova bih iskala da se podnovi predvaritelno .Kakva e protzedurata?

    1. Здравейте! Заповядайте в удобен за Вас офис на Банката, когато сте в България. На място подайте заявление за преиздаване на картата.

  5. кандидатствах за кредитна карта преди десетина дни и нямам отговор

    1. Здравейте! В кой офис сте направили заявката? За да направим справка, ще ни бъдат нужни Вашите три имена, ЕГН, офисът, в който сте подали заявка. Изпратете ни информацията на marketing@fibank.bg

Коментирай