И преди сме обсъждали какви са предимствата на кредитната карта. Още едно, което можем да прибавим към списъка, е, че за кредитна карта се кандидатства изключително лесно. Не се налага дори да посещавате клон на банката, за да подадете искане. Това можете да направите в нашия сайт.
Попълването на формата за кандидатстване ще Ви отнеме само няколко минути. На нас след това ще са ни необходими няколко работни дни, за да разгледаме искането Ви и да се свържем с Вас. Три дни (за София и пет за страната) след получено одобрение новата Ви кредитна карта ще Ви очаква в избрания от Вас клон наш клон. Там ще Ви помолим да попълните декларация за икономическа свързаност с други лица (която можете да изтеглите от сайта ни и да попълните преди посещението си). И това е всичко. Не са необходими допълнителни документи, а само няколко минути пред компютъра или със смартфон или таблет в ръка и едно посещение до наш клон.
А ако сте непрекъснато в движение и нямате възможност да попълните искането в сайта ни, можете да се свържете с Контакт центъра на Fibank и наш специалист ще го попълни заедно с Вас по телефона. Телефоните на Контакт центъра ни са:
*bank (*2265) за всички оператори на цената на разговор в мрежата;080011011 - безплатен за абонати на стационарните услуги на Vivacom.
Снимката е на Ed Ivanushkin.
Георги 2014-09-25 17:26:38
Кандидатствах за кредитна карта тъй като пътувам често в Европа по работа. До скоро бях на граждански договор, но от този месец подписах постоянен с фирмата за която работя. Не мога да разбера защо кредитната карта ми беше отказана , при положение че имам среден доход от над 2000 лева на месец и нямам никакви кредите (наскоро изплатих кредит , който теглих за обзавеждане на апартамента ми). Въпросът ми е може ли да кандидатствам отново или да се преразгледа молбата ми за кредитна карта ?
Asya 2014-08-18 21:43:21
Опитвам допълня формулярите за онлайн кандидатстване, но полетата не са активни
admin 2014-08-19 10:57:21
Здравейте! Полетата не са активни, когато не сте избрали вида на предпочитаната карта. Изберете и след това ще станат активни за попълване на останалите данни.
Спас 2014-08-05 20:39:14
Как да разбера да ли съм одобрен за кредитна карта
Customer Support 2014-08-06 09:32:16
Здравейте! Пишете ни на e-mail marketing@fibank.bg, като опишете случая и предоставите Ваша лична информация – три имена и ЕГН, за да направим справка. Поздрави, Екипът на Fibank
Карина 2014-08-05 19:00:43
Здравейте.
Кандидатствах за кредитна карта, изминали са 5 работни дни, а все още не съм получила никакво обаждане.
Customer Support 2014-08-06 09:31:57
Здравейте! Пишете ни на e-mail marketing@fibank.bg, като опишете случая и предоставите Ваша лична информация – три имена и ЕГН, за да направим справка. Поздрави, Екипът на Fibank
Криста Мирославова Николова 2014-08-05 18:50:32
Абсолютно бясна съм от некоректното отношение във връзка с кредитната карта. Първо - операторите, с които говоря, са абсолютно не в час какво питам и ми извъртат без конкретен отговор. Второ - при посещението в офис ми говорят как било съвсем нормално, че още не са ми звъннали и ми говорят за някаква кампания, при която забавянето е възможно да стане не до 2 дни, а до 2 седмици. ПОТРЕСАВАЩО
Криста Мирославова Николова 2014-08-05 18:15:54
Здравейте,
На 03.08 мина попълването на заявлението за искане на кредитна карта. Служител на банката ми каза, че до 2 работни дни максимум ще се свържат с мен за отговор по заявлението. Все още не са го направили. Трябва ми спешно информация одобрена ли съм за кредитна карта или не.
Поздрави,
Криста Николова
Customer Support 2014-08-06 09:30:55
Здравейте! Пишете ни на e-mail marketing@fibank.bg, като опишете случая и предоставите Ваша лична информация - три имена и ЕГН, за да направим справка. Поздрави, Екипът на Fibank