Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. Здравейте,

    да си кажа и аз - с новата версия ми се реши проблемът с декларациите за НОИ.

    Общата сума е по-добре да я има, отколкото преди както се налагаше да смятам шарените суми по 2 сметки в EUR и една в лева без да имам левова равностойност. По-добре да вадя кръгли кредитни лимити, макар че може примерно това да се направи всеки клиент да си го настройва.

    Искам да благодаря за усилията и упорството на г-жа Иванова от Виртуален банков клон за да реши проблемът с подаването на декларации за НОИ от моя фирмен акаунт (имаше някакъв супер специфичен явно проблем).

    Не съм проверявал дали са оправили и ограничението за електронните съобщения до support-a. Преди беше само 1024 символа и не стигаха за 2-3 реплики с поддръжката. Е надявам се да не ми се налага скоро да си пиша пак с тях дълги обяснение ;-)

    Поздрави и продължавайте все така да ставате по-добри.

  2. Здравейте,

    Първите впечатления от новия виртуален клон са доста положителни - работата с него определено е приятна.

    Нещо, което липсва от старата версия е изчистената таблица с балансите по всички сметки на началния екран. Беше изключително бърза и удобна. Сегашната начална страница "Баланс по сметка" като че ли не дава толкова полезна информация така лесно и удобно, а страницата "Салда по сметки" сякаш е малко по-трудно четима от преди (вероятно е въпрос на свикване).

    Също така при сборната сума по сметките на потребителя се показва общата разполагаема наличност (сумите по сметките + максималната сума, която може да бъде изтеглена по кредитните карти), което е леко объркващо (всъщност всеки път като погледна полео се изненадвам от сумата и после започвам да изваждам на ум лимитите на кредитните карти).

    Поздрави,
    Ивайло

  3. @ BSG,
    Благодарим Ви за обратната връзка. Вашите препоръки бяха препратени към колегите от Виртуалния банков клон на ПИБ.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  4. Здравейте,

    Скоро мигрирах към новия виртуален банков клон. Работи по-бързо, изглежда добре, след няколко седмици за опознаване мисля, че всичко ще е ОК :)

    Тъй като знам колко важна е обратната връзка от потребителите при пускане на подобни системи си позволявам да обърна внимание на няколко неща:
    1 . В "Салда по сметки" за сметка по "Свободен депозит" полето "Падеж (на депозит)" е празно, според мен там би трябвало да е датата на падеж;
    2. При писане на нареждане в случай, че за сметка на наредител е избрана сметка по "Свободен депозит" излиза предупреждение "Ако дебитирате депозитна сметка преди дата на падеж, депозита по нея ще бъде нарушен! Сигурни ли сте, че искате да продължите?". Вероятно депозитЪТ ще бъде нарушен в повечето случаи, но не и в случай на "Свободен депозит".

    Благодаря и продължавайте в същия дух!

  5. Гледам грешна сметка , всичко си е наред - лихвата е в съответната валута . Извинете .

  6. Моля, да добавите в HELP менюто за Баланс по сметка , че валутата на натрупаната кредитна лихва е в лева, защото не е ясно в каква валута се изчислява лихвата, когато депозитът/разплащателната сметка не е левов(а) .

  7. @ Ale

    Разширихме тази функционалност. Вече можете да разпечатвате декларация за НОИ, ако Ви е необходима на хартия.
    Поздрави!
    Десислава Иванова
    Директор "Интернет клон"

  8. Опитах отново да ползвам "Декларация за НОИ", успях да подпиша документа и толкова. Нито може да се разпечата, нито има реферетен номер от банката. Писах на подДръжката и ми отговориха нещо което не разбирам: "Това е само помощно меню за да ползвате бланките на документите за наша информация, не за разпечатване."

    Някой успява ли да си подаде и отпечата декларация за НОИ с новата версия?

  9. @ Йордан,
    Засега блокираните суми не могат да се видят никъде, но на денонощния телефон на операторите на Картовия център на ПИБ на телефон: 8171141; 8171144, или 0888681010, срещу ключова дума за идентификация можем да ви дадем информация относно блокираните суми по операциите извършени с картите, които ви интересуват.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  10. Здравейте
    Има ли възможност да се видят блокираните суми по кредитна карта?
    Обикновено минава до седмица докато трансакциите се осчетоводят.

Коментирай