Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. @Але Проблемът е забелязан и отстранен. Извинете ни за забавянето. Още в началото на деня имате изпратено писмо до личния Ви акаунт с отговор за отстраняването. Поздрави! Десислава Иванова Директор "Интернет клон"

  2. Сега ми писаха от e-support-a че имало срив и за това. Да съм опитал пак. Еми пак опитах - 3 пъти за последните 2 часа... Пак все същата грешка?

    Някаква идея какъв всъщност е проблема? Някой дали може да каже?

  3. Наредих плащанията към НАП през ел.банкирането. Опитах се отново да използвам "Декларация за НОИ", но ми дава ОТНОВО следната грешка:

    "Моля, да ни извините, в момента тази функция не е налична."

    ID на документа е 365727 и все още си чака подпис.

    Преди месец пак беше същата грешка. Звънях , висях на телефона. Писах по пощата, казаха да опитам пак... за сега няма решение.

  4. Здравейте г-н Кодинов, CAPICOM е компонент създаден и цифрово подписан от Microsoft. Задачата на този компонент е да има достъп до частния ключ от сертификата на потребителя. За да бъдат заредени и използвани от даден сайт такъв тип компоненти е необходимо потребителят изрично да ги разреши с активиране на опцията Initialize and script ActiveX controls not marked as safe. Разрешението се прави само за групата сайтове изброени в Trusted Sites и не важи за останалите сайтове, които потребителят посещава. Алтернативата на CAPICOM и Internet Explorer - браузърът Mozilla, там задачата за достъп до частния ключ е вградена в самия браузър и не е необходимо зареждането и разрешаването на допълнителен компонент. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Здравейте г-н Милков, Тази промяна навлезе с новата счетоводна система на банката. Директор на клон "Интернет" е уведомен за мнението Ви, така че ще бъде взето под внимание. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. Оказа се че чрез новото банкиране може да се плаща със старите сертификати *само* в Internet Explorer и *само* ако разрешите ActiveX да прави всичко независимо дали е подписан или не.
    А сега сравнете това с възможността да се прави същото от Safari/Firefox/Internet Explorer и без да се разрешават странни ActiveX.
    Не знам : май ще гледам интернет банкирането на другата ни банка как е :-/

  7. Забелязвам, че в новото банкиране (което ще замени иацяло сегашното на 15.09.2009) в извлеченията от сметки свързани с кабнкови карти се вижда само "Плащане / отмяна ПОС" там където преди имаше примерно име на търговец. Това е доста неудобно.

  8. @Customer Support

    И какво значи "реално подписване" ? Значи до сега не е било реално ? По коя функция Safari отстъпва на IE и Mozilla ?
    Ще ме извините но работя с тези браузъри от години и няма реална причина да не са съпоставими!

  9. @ Георги Кодинов,
    Съжаляваме за неудобството, но обновения виртуален клон не работи с браузери, различни от Internet Explorer и Mozilla Firefox, тъй като има реално подписване на документи, което не се поддържа в Safari.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  10. Новото електорнно баниране изглежда доста добре.
    Имам само една забележка : всеки път когато се опитам да го отворя със Safari 4.0.2 (5530.19) от моя Mac (MacOSX 10.5.7) Safari се рестартира.
    с Firefox/Mac всичко си работи супер.
    Много Ви моля да го оправите : не че не обичам firefox, но това е още едно неудобство.

Коментирай