Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. Здравейте. Използвам кредитна карта в USD за пазаруване в Интернет. В момента текущото ми салдо по картата е положително, понеже отказах една поръчка, след като бях погасил задълженията си по картата. Опитвам се да прехвърля тази сума по дебитната си карта, но при попълване на бланка за Превод по собствени сметки за наредител мога да посоча само сметката на дебитната си карта, и не мога да направя превод от кредитна към дебитна карта. Има ли начин да прехвърля тези средства от кредитната в дебитната карта през електронното банкиране, или единствения начин е да изтегля тази сума и да я внеса по сметка на ддебитната си карта? Благодаря!

  2. @ Огнян Раванов Действително тази възможност съществуваше преди две години. За известен период от време предоставяхме опцията на клиенти, които желаеха да излъчват преводи към други банки, но все още не бяха преориентирани към използването на Универслен Електронен Подпис (УЕП). Към момента нямаме такава процедура. Препоръчваме УЕП за Ваша по-голяма сигурност, бързина и спокойствие, без да се налага да посещавате банков салон. Въпреки това, ще обмислим внимателно предложението Ви. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Здравейте г-жо Иванова,
    ако Ви касае декларация за интернет банкиране на физическо лице, трябва да посетите офиса, в който сте я депозирали; ако е за юридическо лице - през виртуалния клон (за помощ можете да звъните на 0700 12 777 или да пишете на e-bank@fibank.bg). За декларация за отказ от Универсален електронен подпис, отново това става във виртуалния клон.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  4. Здравейте,

    От скоро съм клиент на ПИБ и съм при вас, защото наистина в много отношения сте далеч пред конкурентите си на пазара. Но както често се случва, малко камъче може да обърне колата.
    Не мога все още да си обясня, защо сте премахнали вече съществуващото удобство частните ви клиенти да имат възможност да декларират пред ваш клон контрагенти, които после да използват при преводи от Виртуалния клон? Ако ако има възможност за избор на такава опция, при която нямаме възможност през Виртуалния клон да създаваме контрагенти, а само при посещение в реален клон, това би довело до абсолютната ни (и взаимна!!) сигурност, че няма как да откраднат парите ни чрез "хакване" на компютъра и банковата ни сметка. Така и клиентите, и банката ще бъдат доволни и ще се раздват на съвместното си сътрудничество.
    Поздрави!

  5. Искам да помоля за съдействие от страна на банката: От къде мога да извадя архив на вече потвърдена декларация?

  6. @ radomihov Благодарим за споделената препоръка! Да, идеята на блога е да има открита и двустранна комуникация. Ще вземем предвид Вашето мнение! Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Customer Support,
    Благодаря за бързия отговор!
    Да, всичко което сте упоменали е така, но идеята ми беше, че при превод от една валута на друга не може да се види нито с каква сума се задължава сметката на наредителя, нито по какъв курс (което в предната версия се виждаше).
    Единственият начин да се види пазарния курс за деня на валути различни от лева една към друга при превод е едва след като се пусне договаряне на курс, което може да не е необходимо за по малки суми и само отнема време.
    Докато при старата версия например, пазарния курс и цялата сума с която се задължава сметката на наредителя се исписваше автоматично на страницата при нанасяне на сумата във валута на получателя. Не е фатално, но определено е недостатък на новата версия. Затова го и посочвам - нали това е идеята на този блог.
    Та... ако може да се оправи добре, ако не - нейсе, ще превеждаме и после ще гледаме с колко ни е задължена сметката.

    Поздрави!
    Радо Михов

  8. @ radomihov,
    Ако желаете можете да ползвате справка <em>валутни курсове</em> по дата. Вижда се информация за всички валути. Ползвайте <em>превод собствени сметки</em>, който позволява да фиксирате каква сума и валута желаете да заверите по Вашата сметка. <em>Покупко-продажба на валута</em> е операция, която позволява да фиксирате каква сума купувате/продавате от определена валута. Ако все пак желаете да договорите и да направите заявка за договаряне на преференциален курс, използвайте <em>договаряне на курс</em>. При одобрение от банката имате възможност да ползвате или не договорения курс, в който се представя точно изчислената сума по официален и по договорен курс.
    Поздрави!
    Десислава Иванова
    Директор "Интернет клон"

  9. Здравейте,

    Не мога да изразя цялостно мнение за новата версия, тъй като я ползвам от скоро, но претърпях разочарование когато реших да преведа средства от еврова във доларова сметка и установих, че никъде във формуляра не става видна сумата в евро която се изтегля от евровата сметка за да се получи доларовата равностойност по другата, както си беше в старата версия.
    Не може да се види и официалния курс евро-долар по който става обмяната и да служи за отправна точка при договаряне на курс, което също съществуваше в старата версия.
    Курс евро-долар всъщност не може да се намери никъде в тази версия.
    Трябва да се изчислява с калкулатор в ръка през долар-лев, което е неудобно и е загуба на време.
    При отваряне на "договаряне на курс" също няма даден официалния курс който да служи за отправна точка.
    Мисля, че една нова версия трябва да улеснява клиентите а не обратно!

    С поздрави!
    Радостин Михов

  10. @ Ивайло (ro-tex)

    Благодарим за споделеното мнение! Директор на "Интернет банкиране" е уведомен за препоръката Ви и тя ще бъде взета под внимание.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

Коментирай