Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. Да допълня, обяснението дадено ми по телефона, че забавянето видиш ли идвало от търговеца не го приемам, тъй като факта че се отказва транзакция говори ясно за това, че поне в една от вашите системи са регистрирани всички транзакции до момента, или ако не самите транзакции, то поне наличността. Напълно достатъчно би било, ако забавените транзакции се показват като блокирана сума. Толкова ли е трудно да се направи това?

  2. Споделих и по телефона, но понеже не получих смислен отговор, ще си го напиша и тук, с надеждата да стигне до когото трябва и евентуално да се направи нещо по въпроса. Малко е странно с тези ваши мистериозни системи. Едната не знае какво прави другата и обратно. Проблема е следния: плащания с кредитната карта явно се регистрират на секундата в едната система (скришната), но другата, от която се генерира справката за потребителите на виртуалния клон, е в пълно неведение за тези транзакции. В крайна сметка транзакциите се визуализират с до 2 седмици закъснение. Това прави справките на виртуалния клон на практика неизползваеми за текущия период. Та какъв е смисъла от тях да попитам? Вече имах случай да не мога да платя на бензиностанция, защото липсата била близка до лимита, но аз няма как да знам ако не дублирам функцията на справките с тетрадка и моливче в ръка (какъвто и съвет ми дадоха по телефона!?). Ако нямах в брой в себе си щях да си отседя на бензиностанцията. Е, трябва ли за всяко плащане да си водя записки? След като транзакциите се регистрират в едната система на секундата, какъв е проблема да се показват и в другата? Ако не като транзакции по отделно то поне като блокирана сума. За какво го показвате иначе това салдо след като няма нищо общо с реалността? За да е шарено? Към момента показаното и реалното ми се разминават с няколко стотин лева ... ?! Как мога да разчитам на една картова сметка след като не знам колко пари има в нея?! От както имам кредитната карта се опитвам да се убедя колко ми е полезна, а вие - колко ми е безполезна .... не трябва ли да е обратното?

  3. @ Ustin Благодарим за споделеното мнение! То ще бъде взето под внимание. Весели празници! Поздрави, Екип на ПИБ

  4. Здравейте,

    Имам препоръка към Виртуалния клон. Дали би било възможно да се добави при поискано извлечение по сметка, освен графите който вече ги има „Плащания” и „Референция” до тях да има и „Крайно салдо” за всяка една операция. Така ще стане по-ясно за движението на средствата. Предварително Ви благодаря за отделеното време и пожелавам Весели Коледни и Новогодишни празници.

    С уважение,
    Устин Иванов

  5. Здравейте г-н Сербезов,
    Подготвяме алтернативен метод за идентификация във Виртуален клон чрез токън устройства. Ще бъдете официално уведомени, когато стартира услугата. За момента не е опция, която можете да използвате.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  6. Какво е това "Смяна на token ПИН" в страница настройки?

  7. @ ivan40,
    Най-удобният начин да проверявате извлеченията по Вашата дебитна карта е като се регистрирате за услугата <a href="http://www.fibank.bg/bg/page/1917/tab/1918" rel="nofollow">My Fibank</a>, за което е нужно само да посетите <a href="http://www.fibank.bg/bg/page/618" rel="nofollow">най-удобния Ви клон на ПИБ</a>. Услугата позволява проверка онлайн на всички разплащателни сметки и сметки на кредитни и дебитни карти. Можете да настроите услугата, така че да получавате извлеченията директно на електронната си поща.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  8. @ Иван Господинов
    Не можете да нареждате преводи от сметка на кредитна карта към друга сметка. Най-практично би било да направите плащане с Вашата кредитна карта в търговски обекта, като така ще изразходвате сумата.
    Поздрави,
    Екип на ПИН

  9. Уважаима Банка.Притежавам дебитна карта от 10години. Но искам да получавам поне годишно веднъж извлечение по сметката ми.

  10. Здравейте!

    Благодаря Ви за отговора. Наистина не съм уточнила вида на декларацията. Става въпрос за подадена декларация за НОИ от виртуалния клон на ПИБ. Искам да изкажа задоволството си от услугите, които предлага електронното банкира на ПИБ. Поздравления за целия екип!

    Марина Иванова

Коментирай