Уважаеми клиенти,
Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.
В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.
За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.
За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.
При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.
Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.
Очакваме Ви!
Екипът на ПИБ
Customer Support 2009-07-03 17:26:58
Здравейте г-н Маринов, Благодарим за направените препоръки! Мнението Ви е препратено до директор "Интернет банкиране" и ще бъде взето под внимание. Поздрави, Екип на ПИБ
Белизар Маринов 2009-07-03 16:45:53
Поздравления за това, че постоянно полагате усилия за подобряването на платформата за интернет банкиране. Новата визия е по-подредена и интуитивна и е положителна стъпка. Предвид, че държите на обратната връзка, ще споделя какви подобрения смятам за удачни.
При представянето на баланса на сметка позицията "блокирана суми" трябва да се коригира правописа.
На началния екран озаглавен "баланс по сметка" е добре да се показва поне текущото салдо и разполагаемата наличност без да е необходимо да се клика някъде.
По-подробната информация може да се показва при натискане на бутон "покажи детайли...", след което този бутон да става на "скрии детайлите". Идеята е на пример за хората с повече от една сметка да виждат една под друга всичките си сметки, а да могат с кликане да разтварят детайлите само за някоя от тях, като останалите сметки продължават да се виждат на страницата без показани детайли. Що се отнася до "template" за плащания, лично на мен думата шаблон ми звучи по интуитивно от макет. В менюто за преводи може за по-добра визуална ориентация опциите за иницииране на нов превод да се обособят като се оградят в рамка или се остави място между тях и останалите опции, които са свързани по-скоро с администриране на преводи. В английската версия на сайта се ползват думи като information или inquiry, по-добрата дума би била reports/report. Също така в менюто за преводи не е правилно да се каже "beneficiary maintenance", по-скоро "beneficiary register", или "manage saved beneficiaries".
Виртуален банков клон 2009-07-03 16:17:07
Здравейте г-жо Петрова,
радваме се,че Ви помогнахме! Благодарим за Вашето отношение и желаем ползотворна съвместна работа в ПИБ АД.
Л.Венков
В.Байрамов
МАРИЯ ПЕТРОВА 2009-07-03 13:28:44
Поздравления за целият екип на виртуалния клон на ПИБ АД и хиляди благодарности от мен за г-н Венков и Байрямов!
Николай Сербезов 2009-07-02 09:59:07
Вече работи, благодарим много!
Николай Сербезов 2009-07-02 09:05:45
@от авторите на Firefox 3.5
Кой Ви дава право да пишете от тяхно име?
Това да не Ви е чат? Аз поне си пиша под истинското име, всеки се прави на интересен и се крие зад всякакви "nickname".
И никой не "пише програми за него", а става въпрос за сайт, който се предполага че трябва да работи и под Firefox. И спешното е че всички потребители, които не подозират за проблема биха могли да си обновят браузера и ще получат неработещо банкиране и ще трябва да правят downgrade като мен.
от авторите на Firefox 3.5 2009-07-01 21:58:29
@Николай Сербезов,
Днес пуснахме новата версия 3.5 на Firefox. Дай малко време на тези, които пишат програми за него да си променят приложенията. Кoе му е спешното?
Гавраил 2009-07-01 19:48:11
До Калоян,
Това е отговор на един мой въпрос по-рано в блога, даже е в същата категория. Затова не давайте неточна информация за изчисляването на лихвата или цитирам . Повярвайте ми, има разлика между 1/360 и 1/365 за всеки ден и тя е, в ущърб на депозитара, особено ако говорим зо по-големи депозити.
С поздрав
Customer Support 2009-07-01 16:39:17
Здравейте г-н Сербезов,
Благодарим за сигнала! Директор "Интернет банкиране" е уведомен за случая, така че ще предприемем каквото е нужно.
Поздрави,
Екип на ПИБ
Customer Support 2009-07-01 16:38:59
@ Петър
Благодарим за споделените препоръки! Мнението Ви е изпратено до директор "Интернет банкиране" и ще бъде взето под внимание.
Поздрави,
Екип на ПИБ