Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. Здравейте,
    Благодаря за съвета. Не се сетих че може да е от IE8 понеже новата версия на интернет банкирането ви се пуска доста след появата на новия IE8 и мислих, че би трябвало да са съвместими.

    Поздрави

  2. Здравейте,
    най-бързото решение със затварянето на прозорчетата и други странности, който може да откриете ако ползвате IE8 е да си включите Compatibility Mode за тази страница. Това става като натиснете на иконката, която прилича на скъсана страница от дясната страна на адрес бар(там където е адрес-а на страницата).
    Тока ще избегнете проблемите, който възникват от поредната новата версия на IE, която не се вържи коректно и не следва установените стандарти.

    Поздрави

  3. @Желязка Аврамова
    Благодарим за мнението Ви, ще го вземем под внимание!
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  4. Здравейте,
    направи ми впечатление че допълнителните подпрозорчета (пр. "Макети" в "Кредитен превод"и всички такива) не се затварят от съответния бутон "х" горе в дясно на прозорчето, трябва да натисна esc от клавиатурата ми за да се затвори и да не ми пречи да попълвам превода.

  5. Здравейте г-н Сандев, Благодарим за направената препоръка! Тя е изпратена към отдел "Интернет банкиране", така че ще бъде взета под внимание. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. Здравейте,

    След кратко ползване на Обновената версия на виртуалния банков клон бих желал да дам следната препоръка:
    - след попълване на платежно нареждане
    - всичко се затъмнява и
    - в средата остава едно светло правоъгълниче с текст „Моля изчакайте”,
    - изскача и въпрос дали съм сигурен, че въведените данни са правилни.

    По-удобно би ми било ако преди да натисна „Да” или „Не” мога да погледна за последно въведените данни.

    С поздрав,
    Александър Сандев

  7. Моят случай е от най-простите - сметките са разплащателни в различни валути. Няма към тях дебитни и кредитни карти, овърдрафт или други продукти. Салдата са нулеви. Движение по сметките няма отдавна. Е, навярно ще излезе, че дължа такса поддържка откакто я въведохте, но това е дреболия. Винаги може да подпиша с УЕП съгласие да си вземете дължимото от друга моя сметка.

    П.С. Ще се въздържа да коментирам въвеждането на такса поддръжка без да уведомите клиентите си. Аз лично го разбрах случайно, когато получих пари по една от сметките и видях, че от тях е удържано. Най-малкото можеше да предложите на клиентите си закриване на "спящите" сметки преди въвеждането на таксата.

  8. Здравейте г-н Шарков, при закриване на банкова сметка и приключване на взаимоотношенията между двете страни по дадената партида се следват няколко процедури. Към дадена сметка може да съществува овърдрафт, дебитна карта, депозит и т.н. което предполага съответната проверка. "Тежестите" по сметка, били те в полза на клиента или на банката, трябва да бъдат занулени т.е. при всяко закриване се прави финално олихвяване, което допълнително усложнява процедурата (не изключваме функционалността на електронния подпис в случая). Като допълнение, за всеки продукт издаден към сметка се изисква допълнително заявление за прекратяването му (пример в случая е овърдрафт по разплащателна сметка, дебитна карта и т.н.). При закриване на дебитна карта например, според Общите условия за ползване на дебитни карти на ПИБ се прави двумесечно предизвестие за което т.е. закриването на сметка не е автоматизиран процес и в голяма част от случаите е нужно повече от едно заявление. От друга страна, този проблем може да бъде разрешен чрез електронно подписване на нужните документи представени по имейл, което предполага имплементирането на този процес в основната ни счетоводна система. Уверяваме Ви че работим по този процес и усилията ни са насочени към реалната му експлоатация! Поздрави, Екип на ПИБ

  9. *************
    Здравейте г-н Горинов,
    закривне на сметка от виртуалния клон не е възможно на този етап поради редица причини; една от тях е, че писмено трябва да изразите желанието си за закриване. Благодарим за изказаното мнение, то ще бъде взето под внимание!
    Поздрави,
    Екип на ПИБ
    ****************

    Интересно,

    Подписването на документи с електронен подпис е по закон напълно равностойно и идентично на подписването на хартиен документ.

    Дори още повече не може да бъде фалшифициран.

    Та при условие че ползваме УЕП за authentication защо да не може да закриваме и сметки?

  10. Здравейте г-н Горинов, закривне на сметка от виртуалния клон не е възможно на този етап поради редица причини; една от тях е, че писмено трябва да изразите желанието си за закриване. Благодарим за изказаното мнение, то ще бъде взето под внимание! Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай