Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. Радваме се! Приятно банкиране :-)

  2. Вече съм доволен. Влизам със сертефикат и токен. :)

  3. Здравейте отново, г-н Георгиев, Благодарим, че описахте по-подробно случая. Когато изберете да влизате в системата със сертификат, той задължително е и средството, с което можете да извършвате активни операции. Няма възможност той да Ви служи само за вход, но не и за подписване на операциите. В същото време Вие имате регистрирано и Token устройство, с което можете да извършвате активни операции. Така след като влезете в системата със своя сертификата и стигнете до стъпката за нареждане на конкретно плащане например, можете да изберете или подпис със сертификата, или да натиснете бутона TOKEN и така да въведете данните от Token устройството - за справка вижте изображението по-долу.Накратко, Вие можете да влизате със сертификата единствено от компютрите, на които той е инсталиран. След като влезете в системата, можете да нареждате плащанията или със същия сертификат, или с Token устройството. Не е възможно сертификатът, с който влизате в системата, да не служи и за подпис на документите. По този начин значително ограничавате мобилността, която Token устройството би Ви дала. Има различни варианти за вход в системата, които можем да Ви предложим. Например, за вход в системата да използвате единствено Token устройството. Така ще можете да използвате виртуалния клон независимо дали на компютъра си имате инсталиран сертификат, или не. Ще можете да правите справки и от смартфона си, а и да извършвате активни операции от него в зависимост от модела и инсталирания браузър. За подпис на документите пък може да се изискват или Token-ът, или сертификатът. Предлагаме Ви да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния банков клон, за да можем да обсъдим всички възможности и в зависимост от Вашите нужди да Ви предложим най-удачния вариант. Телефонът за връзка е 0700 12 777. Поздрави!

  4. Цитат: "Token-а можете да използвате и като метод за допълнителна сигурност – освен УЕП например ще ви е необходим и Token-ът, за да влезете в системата. Това гарантира максимална защита на вашите данни. Подписването на документ се осъществява с електорнен подпис или с Token устройството.".
    Как мога да си настроя профила така, че да влизам И С токен ? Просто искам да използвам и двете.

  5. Благодаря Ви за бързия отговор. Въпреки изчерпателния отговор, не ми стана ясно как мога да използвам сертефикат по индивидуална политика и токен устройство за нареждане на парични преводи.
    Ситуацията е следната:
    1. Използвах само сертефикат за вход и подписване на документи.
    2. Изгубих сертефиката. Посетих клон на банката и закупих токен устройство, като деактивирахме загубения сертефикат.
    3. Реших да използвам и сертефикат - само за вход, а да подписвам с токена.
    4. Издадоха ми нов сертефикат.
    5. В момента токена е напълно безполезен, защото мога да подписвам само със сертефиката без да е нужен токена.
    Целта ми е:
    1. Вход с име, парола и сертефикат.
    2. Подпис САМО с токен.

    Моля, кажете какво да направя и какво конкретно да кажа на Вашите фронт офис служители, защото едва след две посещения се докарах до текущата ситуация. Служителите Ви сякаш не разбират какво иксам и това, че в момента токена е напълно безполезен.

    Благодаря Ви предварително.

  6. Здравейте, г-н Георгиев, Универсалният електронен подпис, Token устройството и Сертификатът по индивидуална политика са средства за идентификация във Виртуалния клон. За да извършвате активни операции, трябва да използвате един от тях или комбинация от тях. В блога публикувахме специална статия, в която ги сравняваме. Надяваме се, че ще Ви бъде полезна и интересна. Поздрави!

  7. Интересувам се какъв е смисъла от токен устройството при използване на сертефикат. Пари могат да бъдат нареждани и без токен устройството ако имаме инсталиран сертефикат. Би било добре токен устройството да се използва задължително при подписване, а не както сега или със сертефикат или със токен.

  8. Здравейте, вече всичко е наред! Благодаря!

  9. Здравейте отново, Иван, Направихме необходимите корекции по приложението и вече всичко трябва да работи нормално. Опитайте отново, като почистите кеша на браузъра си и презаредите страницата. Благодарим отново, че ни насочихте към този проблем. Лек и успешен ден и поздрави от екипа на Fibank!

  10. Здравейте, Иван, Ще прегледаме работата с макетите и ще пишем отново след малко. Благодарим Ви за коментара. Update @ 18:14: Извиняваме се за забавянето. Ще ни бъде необходимо повече време, за да се запознаем със случая. Ще имаме отговор в началото на следващата седмица. Лека вечер и приятни почивни дни!

Коментирай