Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

    1. Здравейте, г-н Горинов! Договорени валутни курсове през Виртуалния банков клон или на гише, които са извън официалните курс купува/продава на Банката, се договарят с дилър на банката в обичайното работно време от 08:45 до 17:45 от понеделник до петък. Във всички останали часове можете да превалутирате по официалните курс купува/продава, обявени на страницата ни и във виртуалния банков клон, раздел Валутни курсове. Поздрави!

  1. @Customer Support
    Здравейте,
    Нещо и аз не можах да разбера логиката Ви.
    Имам разплащателна сметка, от около 7 години при Вас, като през тези години съм сменял различни дебитните карти към нея, къде поръчани чрез Виртуалния клон, къде в клон на банката. Сега съм с Visa Electron payWave.
    Значи, наблягам на това, че през всичките тези години не съм използвал др. разплащателна сметка, само съм сменял деб. карти.
    Но, първоначално, нямаше такса поддръжка/водене/ после, някъде средата на 2010г. въведохте тази такса поддръжка 0.30ст. месечно. Сега правите, необяснимо разделение, м/у разплащателна сметка открита чрез Виртуалния клон, и открита в клон на банката, за да увеличите гореспоменатата такса със също толкова необяснимо обяснение, че ако са открити през Виртуалния клон, това намалява разходите по обслужването на сметките.
    А, през тези години, как не бяха различни разходите по обслужване на сметките?
    Не подценявайте клиентите си, защото за някоя друга стотинка в повече се губи доверието, а то е най-важно, особено, когато се касае за парични взаимоотношения.
    Желая Ви по-трезво отношение към все още лоялните Ви клиенти и успех!

  2. Браво желязна логика на играчи на дребно.
    Сега имам следния въпрос закривам сметките. и ги откривам през виртуалния клон. Как се прехвърлят картите към новите сметки така че таксата да стане 30 стотинки. Или картите трябва да ги заявя на ново онлайн. Ако това е така вие нещо ви куца в маркетинга за дребни стотинки. Не е добре господа банкери. За конкретния случай не съм откривал сметките нито във виртуалния нито в реалния клон. Заявил съм просто дебитни карти в реален клон. Та каква поддръжка след това правите не знам че да взимате двойна такса.
    С дълбоко уважение към всички Вас даже и към не добрия маркетинг
    Симеонов

    1. Здравейте, г-н Симеонов! Ако откриете сметките си през Виртуалния клон и към тях има издадена карта, за тях ще се отнася месечната такса за водене от 0.30 лв. В този случай ще се наложи да Ви бъдат издадени нови дебитни карти към новите сметки. Всички дебитни карти се издават към разплащателни сметки. Ако те бъдат открити през Виртуалния клон, това намалява разходите по обслужването на сметките, заради което предлагаме и по-ниска такса спрямо тази, която се отнася за сметките, открити в клон на банката. С уважение, Екипът на Fibank

  3. Customer Support
    Разплащателни сметки с дебитна карта в национална и
    чуждестранна валута
    0.50 лв. месечно
    1.С дебитна карта към сметка 0.30 лв
    Това е извадка от тарифата Ви
    По високата такса е без дистанционно банкиране. Но защо ми взимате по високата такса като всички мой сметки са във виртуалния клон и не помня от кога не съм посещавал Ваш офис. Коригирайте се или губите поредния клиент.
































    1.
    С
    дебитна
    карта
    към
    сметка
    0.30
    лв
    .
    месечно

    1. Здравейте, г-н Симеонов! Ако откриете разплащателна сметка през Виртуалния клон и към нея си издадете дебитна карта, тогава таксата е 0.30 лв. Ако Вашата сметка с дебитна карта е открита в клон на банката, таксата за поддръжката й е 0.50 лв. Ако сте си открили разплащателна сметка през Виртуалния клон, ще забележите, че нейната такса поддръжка е по-ниска. За всеки случай проверихме дали всичко е наред с отчитането на Вашите сметки и се уверихме, че е така. С уважение, Екипът на Fibank

  4. Благодаря за подробното разяснение и се извинявам за известната предубеденост, с която подходих в горния коментар - очевидно не съм прав.

    Объркването се поражда от това, че линкът в раздел "Новини" на сайта на банката отваря само глава "Дистанционно банкиране" и от никъде не става ясно, че това е в частта "Бизнес клиенти".

    С най-искрени пожелания за успехи!

  5. От 25.03.2013 е в сила промяна в тарифата:

    Водене на Свободен депозит, открит през Виртуален банков клон - 6 лв. месечно

    Предполагам какъв ще е отговорът, но все пак - Важи ли тази промяна за депозити, открити преди 25.03.2013? - най-вероятно "да".

    Това ли беше причината за да не се реализира дълго обещаваната функция "закриване на сметка" във виртуалния банков клон? Това ли е причината и да не се закриват автоматично сметки с нулево салдо, пак открити във виртуалния банков клон, за каквато възможност сте ми отговаряли при обсъждането на невъзможността за закриване на сметки дистанционно? Защото хората, свикнали да работят през интернент рядко посещават офисите на банката и аз лично занулявам свободните си депозити, когато не ги използвам.

    Сега се оказва, че за неизползвани отдавна сметки трябва да се плати доста сериозна такса. Трудно бих нарекъл това стимулиране на интернет банкирането!

    И отново дискутиран проблем - защо съществува поща във виртуалния банков клон, след като тя не се използва за уведомления от подобен характер, а клиентите трябва да посещават едва ли не всекидневно сайта на банката, за да видят има ли новини, които ги касаят?

    Не мога да твърдя със сигурност, но не съм забелязал известие за промени в тарифата и на входната страница към виртуалния банков клон, където от една година стои информация за токена.

    1. Здравейте, г-н Христов! Промяната в Тарифата е в раздел ХV, глава ІІ и засяга такси и комисиони за бизнес клиенти, а не за физически лица. В този смисъл няма промяна за потребителите по отношение на таксите за откриване и водене на депозитни сметки, открити през Виртуалния банков клон (в тях се включва и продуктът „Свободен депозит”). Същите остават без такса. Поради спецификите на продукта Свободен депозит и възможностите, които дава, клиентите могат да извършват преводи, да довнасят, теглят средства по всяко време, без това да се третира като нарушаване на условията. Разбира се, за това се дължат такси, които се плащат както и досега от наличността по сметката, в т.ч. сумата на депозита, като това е уредено и в договорите за съответния вид сметка. Редакционното допълнение в т. 15.5. от Общите условия с нищо не променя заварените условия, а е включено в отговор на предложения от клиенти за по-голяма яснота. Напълно сме съгласни с Вас, че обичайно интернет операциите са по-евтини, като това е така и таксата от 6 лева за Свободния депозит е по-ниска за бизнес клиентите на Виртуалния банков клон. Работим активно по функционалността закриване на сметка във Виртуалния клон. Задачата е твърде комплексна, затова не можем да я реализираме толкова бързо. Засега все още е необходимо да посетите клон на банката, за да закриете своя сметка, но активно сме се заели с внедряването на тази възможност във Виртуалния клон. Поздрави и приятно начало на седмицата!

  6. Здравейте, опитвам се да регистрирам сметка в e-fibank. Настройки > Саморегистрация > Подпиши> и се отваря прозорец, в който трябва да въведа "Главна парола". Въвеждам паролата си за вход в e-fibank, но не я приема. Какво Бихте ме посъветвали?
    Благодаря предварително!

Коментирай