Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

    1. Здравейте, г-жо Николова! Тази парола е настройка на Вашия браузър Mozilla Firefox. Задава се от меню Tools -> Options -> Security, като се слага отметка на "Use a master password". Ако не сте създавали такава парола, оставете полето празно, когато подписвате, и натиснете "OK". Нашият съвет е да си изберете парола, за да защитите достъпа до сертификата. Това е мярка за сигурност. Надяваме се, че сме успели да помогнем. Ако имате нужда от съдействие, пишете ни отново или ни потърсете на 0700 12 777. Поздрави и приятен ден!

  1. Здравейте отново, г-н Драгиев! Заповядайте в най-удобния за Вас клон, когато имате възможност, за да закрием тази сметка. Тази операция все още не е възможна във Виртуалния клон. Успешен ден!

  2. Благодаря Ви за съдействието!
    Възникна обаче още един проблем - как да премахна старият депозит, който вече е с изтекъл падеж и недействителен(с 0.00 лв. по сметката)?

    Поздрави!

  3. Здравейте! На 15.12.2012 г. настъпи падежът по мой депозит. Поднових депозита(в друга валута) за срок от 1 година. На въпроса ми, дали новата депозитна сметка ще се види във виртуалния клон(както беше със старата), служителката ми отговори, че е редно аз сам да си я добавя. Влязох в клона и през "Как да добавя сметка" стигнах до "Фигура 1 – Екран за саморегистрация". Тук обаче ударих на камък, защото бутонът "Регистрирай всички сметки и депозити" не реагира на кликвания, т.е. е неактивен. Какво да предприема?
    Благодаря Ви!

    1. Здравейте, г-н Драгиев! От меню "Настройки" на Виртуалния клон изберете "Саморегистрация" и след това щракнете върху "Запази", а не върху "Подпиши". Опитайте така и ако отново не сработи, молим да се свържете с нас на 0700 12 777, за да Ви съдействаме. Поздрави!

  4. Успешно правя преводи чрез Виртуален Банков Клон в моя сметка в чужда банка, но за да направя превод от сметка в чужда банка (не европейска) ми е необходим Routing Number на ПИБ.

    1. Здравейте, г-н Станоев! Банката няма Routing Number, но можете да наредите превода по SWIFT. За целта са Ви необходими IBAN на Вашата сметка и SWIFT кодът на Fibank - FINVBGSF. Насреща сме, ако имате нужда от нашето съдействие. Поздрави!

  5. Благодаря за отговорът!

    Поздрави,

  6. Здравейте, г-н Василев! CAPICOM всъщност служи при подписване с УЕП или електронен сертификат под Internet Explorer. Тъй като Вие използвате Token устройство, по свое желание можете или да приемете, или да откажете инсталирането на този add-on. Във всички случай ще можете да работите с Виртуалния клон. Поздрави!

  7. Здравейте , от скоро ползвам "ВИРТУАЛНИЯТ БАНКОВ КЛОН" с издадено от вас Токен устройство. Имам следното питане , винаги след отваряне на страницата e-fibank.bg ми излиза съобщението: This website wants to install the following add-on: 'CAPICOM 2.0.0.3' from 'Microsoft Corporation'
    Нужно ли е да бъде инсталиран? Изобщо трябва ли да се инсталира нещо при ползване на виртуалният клон?

Коментирай