Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. Здравейте, вчера и днес забелязох един проблем със зареждането на макетите за превод в онлайн банкирането. Отваряйки страницата за Плащания, ако избера Кредитен превод, тогава мога да избирам от създадените макети кой да бъде зареден, за да извърша превод. Ако обаче след това отида на вътрешно банков превод или превод собствени сметки, там който и макет да избирам, нищо не зарежда във формата за плащания. Ако използвам Ctrl+F5, за да презаредя наново страницата, и вляза в Плащания - Превод собствени сметки, тогава мога да избирам макети за плащания, но ако след това отворя вътрешно банков превод - който и макет да избирам, не се зарежда. Проблемът не съм го забелязвал предишни месеци, ползвам за банкирането Firefox, забелязах го при ползването на два различни компютъра, така че не мисля, че проблем има при мен. Благодаря!

  2. Благодаря за отговора.Относно УЕП под МАС го правя от три години.Работи безотказно.Интересуваше ме само дали има развитие по въпроса.С пожелание за Весели празници на екипа Ви.Поздрави!

  3. Здравейте, г-жо Йосифова, За съжаление със Safari не могат да се подписва със УЕП. Бихме искали да Ви препоръчаме да работите с Mozilla Firefox в този случай. Infonotary са подготвили наръчник за това как да се инсталира и използа подписът във Firefox. Молим да се свържете с тях, за да Ви окажат пълно съдействие при инсталацията на УЕП под Mac. Поздрави!

  4. Здравейте,искам да знам дали мога да ползвам онлайн банкиране с браузер Safari,и ако Да,моля за настройки.Използвам УЕП.Поздрави

  5. Здравейте, г-н Драгиев, Радваме се, че успяхме да Ви помогнем в ситуацията, и Ви благодарим за окуражителните думи. Ще предадем поздравите Ви на колегите! :-) Поздрави от целия екип на Fibank и приятен уикенд! :-)

  6. Здравейте отново! Днес наистина е един хубав и приятен петък! Искам да благодаря на целия екип, обслужващ блога и Виртуалния банков клон на ПИБ, за оказаното съдействие. Проблемът ми се реши! Вече мога да влизам свободно от мобилния си телефон и да черпя информация от сметките си.
    Специални благодарности на г-н Б.Дойчинов, без чиято решителна намеса в най-трудния момент, може би нямаше да се стигне до положителен изход от ситуацията!
    Редовен клиент съм на ПИБ от 2004 г. и за сетен път се убеждавам, че Вашите услуги са класа над останалите институции в бранша!
    Още един път - Благодаря Ви и приятен уикенд!

    С уважение: Т.Драгиев

  7. И още нещо, този път свързано с блога. Защо всеки път, когато объркам символите за идентификация(някой път не са еднозначни) преди изпращането на определен пост, излиза съобщение "Символите не съвпадат, опитайте отново", но когато опитам отново излиза съобщение, че не мога да качвам два еднакви поста?!

  8. Здравейте!
    Направих го. Опитах и вякакви комбинации с включване и изключване на всичките възможни опции в Settings. А те са: Load Images(не би трябвало да влияе в случая), Mobile view(също не би трябвало да влияе, но пробвах и с него), Visual effects, Show overview, Auto-complete address input, 24-hour clock(би трябвало да е без значение) и накрая вездесъщия протокол HTTP или Socket. "Кукитата" също ги чистих многократно. Резултатът е равен на НУЛА!
    Мисля, че трябва да насочим вниманието си към съобщенията, които се генерират на екрана на телефона след опит за влизане в страницата. Разгледайте добре картинката от предните ми постове. За улеснение ще я дам тук отново: http://germanik11.hit.bg/F006c.jpg . Мен специално ме смущава съобщението най-отгоре: "Unable to complete secure transaction!" И какво означава този код 112 в съобщението по-надолу: "Secure connection fatal error (112) from server."? Питам, защото тези съобщения се различават коренно, когато става дума за невъзможност на браузера да зареди който и да е друг сайт. Може би в тях се крие ключът към разрешението?!
    Аз обаче продължавам да си мисля, че много по-лесното решение ще бъде да помолите фирмата, изготвила софутера за Вас, просто да оправи настройките на бутоните за тъчскрийн в my.fibank.bg, за което стана дума в петък. Благодаря Ви и ме извинете за главоболията, които вероятно Ви причинявам!

  9. Здравейте отново, г-н Драгиев, Бихме искали само да направим едно уточнение. Телефоните с операционни системи iOS, Android, Symbian и Windows Mobile работят с мобилната версия на виртуалния клон посредством своите фабрично инсталирани браузъри. Телефоните, които са с различни от споменатите операционни системи или нямат такива, могат да работят с Opera Mini, Opera Mobile Dolphin Browser и Mozilla Firefox 4.0. Разбира се, ако телефонът позволява тяхното инсталиране. Обикновено за устройства с по-екзотични операционни системи или без ОС се препоръчват Opera Mini и Opera Mobile. Описаният проблем с Opera Mini 4.2 най-вероятно се дължи на настройките на браузъра. Опитайте следното:

    от Tools -> Settings махнете втората отметка ("Mobile view") и изберете от падащото меню "protocol" -> HTTP -> "SAVE". След това изчистете кеш паметта от линка "Clear cookies" (намира се отново в Tools -> Settings) и опитайте отново.
    Хубав уикенд! :-)

  10. Благодаря ви за съпричастността! Хубав ден и приятен уикенд и на Вас! :)

Коментирай