Обновеното ни мобилно приложението Fibank се отличава с иновативен дизайн, ориентиран изцяло към потребителя и интуитивно меню, което Ви води стъпка по стъпка до желаната от Вас операция. Мобилната апликация Ви предоставя функционални менюта, бърза работа, богата справочна информация и удобна навигация.

 1. Функционалности:Screenshots_2014-12-15-14-40-20

  • Имате достъп до справочна информация по своите сметки навсякъде и по всяко време;
  • През мобилния си телефон можете да извършвате преводи в страната и чужбина;
  • Само с един бутон можете да погасявате месечните си задължения по кредитни карти;
  • Можете да създадете шаблони, които да използвате многократно или пък да използвате историята на извършените преводи в банката;
  • Също толкова лесно е и да направите превод към нов получател;
  • Имате възможност да правите разплащания до предварително определен лимит, без Токън устройство, а над него с потвърждаване с Токън (повече за лимитите има по-долу в публикацията).

2. Справки - имате на разположение и богата справочна информация, която Ви дава подробни справки за Вашите разплащателни сметки, депозити, карти, извършени трансакции, наредени преводи, преводи за подпис, текущи салда и подробни отчети по сметките. Информацията е представена чрез графики, които Ви дават в ясен и достъпен вид цялата информация, от която имате нужда.

3. Информация за Fibank - текущи промоции, новини, валутни курсове. Ще намерите списък с клоновете и банкоматите на Банката и техните локации. А офисите са представени с работното им време, контакти и удобна навигация до тях от Вашето текущо местоположение.

4. Регистрация - след като сте изтеглили мобилното приложение, можете да влезете в него с потребителското име и парола, които използвате  за Моята Fibank или Виртуален банков клон. При първи вход в мобилното приложение Вие сами избирате вида на банкиране - активно за всички сметки или пасивно за всички сметки.

Пасивното банкиране ще потвърдите само с потребителското Ви име и парола за Моята Fibank или Виртуалния банков клон.  А за активното банкиране можете да изберете един от трите начина за потвърждение:

  • чрез потребителското Ви име за Виртуален банков клон и Token устройство;
  • чрез подписване на необходимите документи във Виртуален банков клон - за потребителите с активно банкиране;
  • на място в удобен за Вас офис на Fibank.

В случай че желаете да нямате достъп до определена сметка през мобилното банкиране, можете да заявите това в офис на Fibank.

Достъпът до пълната функционалност на апликацията е възможен от неограничен брой мобилни устройства, като единственото условие е да ги регистрирате. Ако използвате нерегистрирано устройство, може да ползвате само пасивната част на мобилното приложение.

5. Регистриране на мобилното устройство – още при първи вход в приложението от ново мобилно устройство се генерира уникален номер за устройството. Можете да регистрирате и деактивирате мобилните си устройства по един от следните начини:

  • през мобилното устройство едновременно с приемане на Активно банкиране, използвайки потребителско име от Виртуален банков клон (e-fibank) и Token устройство;
  • през Виртуален банков клон с подписване на необходимите документи чрез КЕП или Token устройство;
  • от вече регистрирано мобилно устройство - меню "Авторизация устройства";
  • в клон на Fibank, като подпишете необходимите документи.

Регистриране на пълномощници на физическо лице може да направи само Титулярят, с подписване на документ само в клон на Fibank.

Регистриране на юридически лица могат да направят само законните представляващи или упълномощени представители с изрично нотариално заверено пълномощно по образец на Банката. Регистрацията за юридически лица могат да бъдат с права само за пасивно банкиране.

6. Вашата сигурност - препоръчваме Ви да изберете минимална продължителност на сесията, която е достатъчна за стандартните операции, които извършвате през приложението.

Можете да изберете начина на потвърждаване на активните операции:

  • всички операции с Token устройство;
  • операциите до определените лимити за приложението с парола за вход.

7. Нива на лимити за операции:

Нивата на лимити са максималните суми, до които можете да извършвате трансакции през мобилното приложение без потвърждение с Token. За операциите потвърдени с Token  се прилагат лимитите, определени във Виртуален банков клон.

При регистрация за активно банкиране, извършена през мобилното приложение чрез потвърждение с Token устройство, се прилага най-ниското ниво - "Ниво А"

Лимити на "Ниво А":

  • седмичен - 1 000 валутни единици;
  • дневен - 500 валутни единици;
  • на операция - 100 валутни единици.

Промяна към по-високо ниво е възможна с подаване на Искане за промяна на регистрация в Мобилното приложение "Fibank". Това може да бъде направено чрез Виртуалния банков клон (e-fibank) или в клон на Fibank.

Приложението Fibank е налично за безплатно изтегляне в AppStore и Google Play. А потребителите, които са ползвали предишната версия на мобилната апликация, е необходимо единствено да обновят своето приложение. Линкове за сваляне са налични и на: www.fibank.bg и в специализирано меню в системата Виртуален банков клон.

Данира Доспевска

Данира е специалист „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя ще се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, телекомуникациите и новите възможности, които те предоставят на потребителите. Очаквайте от нея практични съвети, отговори на въпросите, които Ви вълнуват и разбира се, всичко най-актуално за Fibank.

Коментари

  1. Браво за полезната публикация в блога :)

    1. Благодарим Ви за оценката! :)

  2. Здравейте,

    Ще има ли функция за плащане на битови сметки ?
    Или вече има но аз не я намирам :)

    1. Здравейте, тази опция в момента не е налична. Продължаваме да работим по подобрения в приложението и добавяне на нови функционалности, една от които е именно плащането на сметки. Очаквайте тази възможност в бъдещи версии на приложението. А до тогава можете да използвате тази функционалност през Моята Fibank или Виртуалния ни банков клон. Поздрави, Екипът на Fibnak

  3. Много добра новина. Все пак, има ли планове за версия на приложението за Windows Phone?

    1. Здравейте, Към момента работим върху подобряване на приложенията за Android и iOS. Приложението за Windows Phone е предмет на изцяло нова разработка. Веднага щом имаме новини за потребителите на Windows Phone, ще Ви информираме чрез нашите официални канали за комуникация :) Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай