Обновеното ни мобилно приложението Fibank се отличава с иновативен дизайн, ориентиран изцяло към потребителя и интуитивно меню, което Ви води стъпка по стъпка до желаната от Вас операция. Мобилната апликация Ви предоставя функционални менюта, бърза работа, богата справочна информация и удобна навигация.
1. Функционалности:
- Имате достъп до справочна информация по своите сметки навсякъде и по всяко време;
- През мобилния си телефон можете да извършвате преводи в страната и чужбина;
- Само с един бутон можете да погасявате месечните си задължения по кредитни карти;
- Можете да създадете шаблони, които да използвате многократно или пък да използвате историята на извършените преводи в банката;
- Също толкова лесно е и да направите превод към нов получател;
- Имате възможност да правите разплащания до предварително определен лимит, без Токън устройство, а над него с потвърждаване с Токън (повече за лимитите има по-долу в публикацията).
2. Справки - имате на разположение и богата справочна информация, която Ви дава подробни справки за Вашите разплащателни сметки, депозити, карти, извършени трансакции, наредени преводи, преводи за подпис, текущи салда и подробни отчети по сметките. Информацията е представена чрез графики, които Ви дават в ясен и достъпен вид цялата информация, от която имате нужда.
3. Информация за Fibank - текущи промоции, новини, валутни курсове. Ще намерите списък с клоновете и банкоматите на Банката и техните локации. А офисите са представени с работното им време, контакти и удобна навигация до тях от Вашето текущо местоположение.
4. Регистрация - след като сте изтеглили мобилното приложение, можете да влезете в него с потребителското име и парола, които използвате за Моята Fibank или Виртуален банков клон. При първи вход в мобилното приложение Вие сами избирате вида на банкиране - активно за всички сметки или пасивно за всички сметки.
Пасивното банкиране ще потвърдите само с потребителското Ви име и парола за Моята Fibank или Виртуалния банков клон. А за активното банкиране можете да изберете един от трите начина за потвърждение:
- чрез потребителското Ви име за Виртуален банков клон и Token устройство;
- чрез подписване на необходимите документи във Виртуален банков клон - за потребителите с активно банкиране;
- на място в удобен за Вас офис на Fibank.
В случай че желаете да нямате достъп до определена сметка през мобилното банкиране, можете да заявите това в офис на Fibank.
Достъпът до пълната функционалност на апликацията е възможен от неограничен брой мобилни устройства, като единственото условие е да ги регистрирате. Ако използвате нерегистрирано устройство, може да ползвате само пасивната част на мобилното приложение.
5. Регистриране на мобилното устройство – още при първи вход в приложението от ново мобилно устройство се генерира уникален номер за устройството. Можете да регистрирате и деактивирате мобилните си устройства по един от следните начини:
- през мобилното устройство едновременно с приемане на Активно банкиране, използвайки потребителско име от Виртуален банков клон (e-fibank) и Token устройство;
- през Виртуален банков клон с подписване на необходимите документи чрез КЕП или Token устройство;
- от вече регистрирано мобилно устройство - меню "Авторизация устройства";
- в клон на Fibank, като подпишете необходимите документи.
Регистриране на пълномощници на физическо лице може да направи само Титулярят, с подписване на документ само в клон на Fibank.
Регистриране на юридически лица могат да направят само законните представляващи или упълномощени представители с изрично нотариално заверено пълномощно по образец на Банката. Регистрацията за юридически лица могат да бъдат с права само за пасивно банкиране.
6. Вашата сигурност - препоръчваме Ви да изберете минимална продължителност на сесията, която е достатъчна за стандартните операции, които извършвате през приложението.
Можете да изберете начина на потвърждаване на активните операции:
- всички операции с Token устройство;
- операциите до определените лимити за приложението с парола за вход.
7. Нива на лимити за операции:
Нивата на лимити са максималните суми, до които можете да извършвате трансакции през мобилното приложение без потвърждение с Token. За операциите потвърдени с Token се прилагат лимитите, определени във Виртуален банков клон.
При регистрация за активно банкиране, извършена през мобилното приложение чрез потвърждение с Token устройство, се прилага най-ниското ниво - "Ниво А"
Лимити на "Ниво А":
- седмичен - 1 000 валутни единици;
- дневен - 500 валутни единици;
- на операция - 100 валутни единици.
Промяна към по-високо ниво е възможна с подаване на Искане за промяна на регистрация в Мобилното приложение "Fibank". Това може да бъде направено чрез Виртуалния банков клон (e-fibank) или в клон на Fibank.
Приложението Fibank е налично за безплатно изтегляне в AppStore и Google Play. А потребителите, които са ползвали предишната версия на мобилната апликация, е необходимо единствено да обновят своето приложение. Линкове за сваляне са налични и на: www.fibank.bg и в специализирано меню в системата Виртуален банков клон.
Иван 2015-01-16 11:44:44
Браво за полезната публикация в блога :)
Custumer Support 2015-01-16 11:49:11
Благодарим Ви за оценката! :)
Любомир Иванов 2015-01-15 12:00:09
Здравейте,
Ще има ли функция за плащане на битови сметки ?
Или вече има но аз не я намирам :)
Custumer Support 2015-01-15 12:40:40
Здравейте, тази опция в момента не е налична. Продължаваме да работим по подобрения в приложението и добавяне на нови функционалности, една от които е именно плащането на сметки. Очаквайте тази възможност в бъдещи версии на приложението. А до тогава можете да използвате тази функционалност през Моята Fibank или Виртуалния ни банков клон. Поздрави, Екипът на Fibnak
Борис Георгиев 2015-01-14 14:06:18
Много добра новина. Все пак, има ли планове за версия на приложението за Windows Phone?
Custumer Support 2015-01-14 15:10:16
Здравейте, Към момента работим върху подобряване на приложенията за Android и iOS. Приложението за Windows Phone е предмет на изцяло нова разработка. Веднага щом имаме новини за потребителите на Windows Phone, ще Ви информираме чрез нашите официални канали за комуникация :) Поздрави, Екипът на Fibank