Обновеното ни мобилно приложението Fibank се отличава с иновативен дизайн, ориентиран изцяло към потребителя и интуитивно меню, което Ви води стъпка по стъпка до желаната от Вас операция. Мобилната апликация Ви предоставя функционални менюта, бърза работа, богата справочна информация и удобна навигация.
1. Функционалности:
- Имате достъп до справочна информация по своите сметки навсякъде и по всяко време;
- През мобилния си телефон можете да извършвате преводи в страната и чужбина;
- Само с един бутон можете да погасявате месечните си задължения по кредитни карти;
- Можете да създадете шаблони, които да използвате многократно или пък да използвате историята на извършените преводи в банката;
- Също толкова лесно е и да направите превод към нов получател;
- Имате възможност да правите разплащания до предварително определен лимит, без Токън устройство, а над него с потвърждаване с Токън (повече за лимитите има по-долу в публикацията).
2. Справки - имате на разположение и богата справочна информация, която Ви дава подробни справки за Вашите разплащателни сметки, депозити, карти, извършени трансакции, наредени преводи, преводи за подпис, текущи салда и подробни отчети по сметките. Информацията е представена чрез графики, които Ви дават в ясен и достъпен вид цялата информация, от която имате нужда.
3. Информация за Fibank - текущи промоции, новини, валутни курсове. Ще намерите списък с клоновете и банкоматите на Банката и техните локации. А офисите са представени с работното им време, контакти и удобна навигация до тях от Вашето текущо местоположение.
4. Регистрация - след като сте изтеглили мобилното приложение, можете да влезете в него с потребителското име и парола, които използвате за Моята Fibank или Виртуален банков клон. При първи вход в мобилното приложение Вие сами избирате вида на банкиране - активно за всички сметки или пасивно за всички сметки.
Пасивното банкиране ще потвърдите само с потребителското Ви име и парола за Моята Fibank или Виртуалния банков клон. А за активното банкиране можете да изберете един от трите начина за потвърждение:
- чрез потребителското Ви име за Виртуален банков клон и Token устройство;
- чрез подписване на необходимите документи във Виртуален банков клон - за потребителите с активно банкиране;
- на място в удобен за Вас офис на Fibank.
В случай че желаете да нямате достъп до определена сметка през мобилното банкиране, можете да заявите това в офис на Fibank.
Достъпът до пълната функционалност на апликацията е възможен от неограничен брой мобилни устройства, като единственото условие е да ги регистрирате. Ако използвате нерегистрирано устройство, може да ползвате само пасивната част на мобилното приложение.
5. Регистриране на мобилното устройство – още при първи вход в приложението от ново мобилно устройство се генерира уникален номер за устройството. Можете да регистрирате и деактивирате мобилните си устройства по един от следните начини:
- през мобилното устройство едновременно с приемане на Активно банкиране, използвайки потребителско име от Виртуален банков клон (e-fibank) и Token устройство;
- през Виртуален банков клон с подписване на необходимите документи чрез КЕП или Token устройство;
- от вече регистрирано мобилно устройство - меню "Авторизация устройства";
- в клон на Fibank, като подпишете необходимите документи.
Регистриране на пълномощници на физическо лице може да направи само Титулярят, с подписване на документ само в клон на Fibank.
Регистриране на юридически лица могат да направят само законните представляващи или упълномощени представители с изрично нотариално заверено пълномощно по образец на Банката. Регистрацията за юридически лица могат да бъдат с права само за пасивно банкиране.
6. Вашата сигурност - препоръчваме Ви да изберете минимална продължителност на сесията, която е достатъчна за стандартните операции, които извършвате през приложението.
Можете да изберете начина на потвърждаване на активните операции:
- всички операции с Token устройство;
- операциите до определените лимити за приложението с парола за вход.
7. Нива на лимити за операции:
Нивата на лимити са максималните суми, до които можете да извършвате трансакции през мобилното приложение без потвърждение с Token. За операциите потвърдени с Token се прилагат лимитите, определени във Виртуален банков клон.
При регистрация за активно банкиране, извършена през мобилното приложение чрез потвърждение с Token устройство, се прилага най-ниското ниво - "Ниво А"
Лимити на "Ниво А":
- седмичен - 1 000 валутни единици;
- дневен - 500 валутни единици;
- на операция - 100 валутни единици.
Промяна към по-високо ниво е възможна с подаване на Искане за промяна на регистрация в Мобилното приложение "Fibank". Това може да бъде направено чрез Виртуалния банков клон (e-fibank) или в клон на Fibank.
Приложението Fibank е налично за безплатно изтегляне в AppStore и Google Play. А потребителите, които са ползвали предишната версия на мобилната апликация, е необходимо единствено да обновят своето приложение. Линкове за сваляне са налични и на: www.fibank.bg и в специализирано меню в системата Виртуален банков клон.
Атанас Ганев 2016-05-30 17:33:43
Здравейте,
Понеже гледам,че има вече подобно запитване,но все още няма отговор ще се включа и аз.Очаква ли се скоро да има версия за Windows 10 mobile или хората които ползваме такива смартфони ще останем без поддръжка?
Поздрави.
Емил Венков 2015-11-23 21:34:49
Може да ми изтриете предходния пост. Явно има проблем с формата за обратна връзка и непозволени символи и ми изтрива част от написаното! Ще пратя майл на e-bank@fibank.bg с точно описаните проблеми и евентуални решения.
Custumer Support 2015-11-24 09:44:44
Здравейте, г-н Венков, По всяка вероятност проблемът с публикацията Ви е в системата. Най-добре е е да пишете директно на колегите от Онлайн банкирането (e-bank@fibank.bg) Можете да пишете и на нас на имейл: marketing@fibank.bg. Ние ще го придвижим към тях :) Оставаме на разположение. Хубав ден! :) Поздрави, Екипът на Fibank
Емил Венков 2015-11-23 00:01:45
Здравейте,
След почти година и две обновления за два дена, мисля че очакваното от мен обновление наистина много ме разочарова! За такъв дълъг период и толкова малко въведения и останали съществени бъгове, за които се е споменавало не веднъж. Ще си позволя да напиша отново наработещите функционалности и дано не чакаме пак почти година да се отстранят. Ето и неработещите функционалности установени от мен:
1. Справката за период отново не обхваща началната дата! Всъщност работи само в справка за Сметки/Отчети, за всички останали справки(Карти/Авторизации, Наредени документи и т.н.) не работи. Не съм запознат с логиката, по която извличате данните, но си мисля че не е трудно справката да е (Събитие>=Дата1 И Събитие BeginDate=Today-DayOfWeek+1 EndDate=Today+7-DayOfWeek
Нед=1..Съб=7 -> BeginDate = if DayOfWeek=1then Today-6 else Today-DayOfWeek+2; EndDate = if DayOfWeek=1 then Today else Today+8-DayOfWeek. В конкретния случай, мисля че се използва точно Неделя=1..Събота=7 и от грешна формула се получава тази грешка в неделя!!!
И за да завършим с позитивизъм, ще похваля екипа за добавените нови неща, особено при справките за период в "Сметки" и обобщената информация за съответния перид. Ето и малко предложения за нови функционалности, някои от които си мисля не са хич трудни за реализиране:
1. Да имам обобщена информация(обща сума) при справка за "Авторизации" в "Карти". Това ще е много удобно, особено при кредитните карти, защото човек лесно може да си направи справка за определен период какви пари е изразходвал и да може лесно да си направи превода, без да се налага ръчно да пресмята всяка една транзакция!
2. Месечните и годишните периоди да могат да се настройват. Примера вече съм до давал в по-ранни постове. Тази функционалност отново ще е полезна за Сметките с кредитни карти, при които годишния/месечен оборот е както следва 20.мм.гггг до 19.мм+1.гггг.
Надявам се съвсем скоро(не цяла година) да има нова версия, в която поне да са оправени тези съществени бъгове.
Custumer Support 2015-11-23 11:37:34
Здравейте, г-н Венков, Благодарим Ви за както винаги изчерпателната обратна връзка, градивната критика и препоръките! :) Оставаме на разположение. Желаем Ви успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank
Димитър Василев 2015-11-15 22:00:34
Привет,
Почти 10 месеца след първото запитване за Windows Phone, пак да попитаме какво става с плановете за тази мобилна платформа?
Стефан 2015-09-17 21:02:20
Здравейте,
Ползвам iPhone приложението от самото му начало.
Горещо искам да ви помоля да добавите Touch ID поддръжка за вписване в програмата вместо парола! Всички банки по света отдавна са приели този "стандарт" за сигурност. Силно се надявам това да се осъществи!
Иначе и аз се присъединявам към призивите за добавяне на функционалност за плащания на сметки, както и пуш-нотификации при направена картова авторизация.
Тези неща знам, че са по-сложни за изпълнение, отколкото Touch ID поддръжката, но вярвам, че е по силите ви :)
Custumer Support 2015-09-18 10:51:29
Здравейте, Стефан. Благодарим Ви за обратната връзка. Стремим се непрекъснато да обновяваме функционалностите на мобилното ни приложение, за да бъде максимално полезно и удобно за нашите клиенти. Препоръките Ви ще бъдат разгледани от колегите.:) Поздрави, Екипът на Fibank
Емил Венков 2015-07-20 09:01:53
Здравейте,
Мина повече от половин година от обещаната нова версия на мобилното приложение, а това наистина е голям период....
Ето още едно предложение към екипа разработващ приложението: при справките за период да се добави и общата сума от транзакции за този период за "дебит" и "кредит", както е при справките във Виртуалният клон. Ако е възможно тази функционалност да я има както при справките по сметки, така и при картови авторизации.
Искрено се надявам скоро да имаме нова версия, с оправени сегашни недостатъци и нови функционалности.
Поздрави, Емил Венков
Custumer Support 2015-07-21 10:27:44
Здравейте, г-н Венков, работата по новата версия на приложението Fibank продължава. Когато новата версия е налична, ще научите за нея от нашия блог :) Предложените от Вас промени в справките са включени като теми и предложения в новата версия. Благодарим Ви за интереса, с който следите нашите продукти и за обратната Ви връзка! :) Поздрави, Екипът на Fibank