Обновеното ни мобилно приложението Fibank се отличава с иновативен дизайн, ориентиран изцяло към потребителя и интуитивно меню, което Ви води стъпка по стъпка до желаната от Вас операция. Мобилната апликация Ви предоставя функционални менюта, бърза работа, богата справочна информация и удобна навигация.
1. Функционалности:
- Имате достъп до справочна информация по своите сметки навсякъде и по всяко време;
- През мобилния си телефон можете да извършвате преводи в страната и чужбина;
- Само с един бутон можете да погасявате месечните си задължения по кредитни карти;
- Можете да създадете шаблони, които да използвате многократно или пък да използвате историята на извършените преводи в банката;
- Също толкова лесно е и да направите превод към нов получател;
- Имате възможност да правите разплащания до предварително определен лимит, без Токън устройство, а над него с потвърждаване с Токън (повече за лимитите има по-долу в публикацията).
2. Справки - имате на разположение и богата справочна информация, която Ви дава подробни справки за Вашите разплащателни сметки, депозити, карти, извършени трансакции, наредени преводи, преводи за подпис, текущи салда и подробни отчети по сметките. Информацията е представена чрез графики, които Ви дават в ясен и достъпен вид цялата информация, от която имате нужда.
3. Информация за Fibank - текущи промоции, новини, валутни курсове. Ще намерите списък с клоновете и банкоматите на Банката и техните локации. А офисите са представени с работното им време, контакти и удобна навигация до тях от Вашето текущо местоположение.
4. Регистрация - след като сте изтеглили мобилното приложение, можете да влезете в него с потребителското име и парола, които използвате за Моята Fibank или Виртуален банков клон. При първи вход в мобилното приложение Вие сами избирате вида на банкиране - активно за всички сметки или пасивно за всички сметки.
Пасивното банкиране ще потвърдите само с потребителското Ви име и парола за Моята Fibank или Виртуалния банков клон. А за активното банкиране можете да изберете един от трите начина за потвърждение:
- чрез потребителското Ви име за Виртуален банков клон и Token устройство;
- чрез подписване на необходимите документи във Виртуален банков клон - за потребителите с активно банкиране;
- на място в удобен за Вас офис на Fibank.
В случай че желаете да нямате достъп до определена сметка през мобилното банкиране, можете да заявите това в офис на Fibank.
Достъпът до пълната функционалност на апликацията е възможен от неограничен брой мобилни устройства, като единственото условие е да ги регистрирате. Ако използвате нерегистрирано устройство, може да ползвате само пасивната част на мобилното приложение.
5. Регистриране на мобилното устройство – още при първи вход в приложението от ново мобилно устройство се генерира уникален номер за устройството. Можете да регистрирате и деактивирате мобилните си устройства по един от следните начини:
- през мобилното устройство едновременно с приемане на Активно банкиране, използвайки потребителско име от Виртуален банков клон (e-fibank) и Token устройство;
- през Виртуален банков клон с подписване на необходимите документи чрез КЕП или Token устройство;
- от вече регистрирано мобилно устройство - меню "Авторизация устройства";
- в клон на Fibank, като подпишете необходимите документи.
Регистриране на пълномощници на физическо лице може да направи само Титулярят, с подписване на документ само в клон на Fibank.
Регистриране на юридически лица могат да направят само законните представляващи или упълномощени представители с изрично нотариално заверено пълномощно по образец на Банката. Регистрацията за юридически лица могат да бъдат с права само за пасивно банкиране.
6. Вашата сигурност - препоръчваме Ви да изберете минимална продължителност на сесията, която е достатъчна за стандартните операции, които извършвате през приложението.
Можете да изберете начина на потвърждаване на активните операции:
- всички операции с Token устройство;
- операциите до определените лимити за приложението с парола за вход.
7. Нива на лимити за операции:
Нивата на лимити са максималните суми, до които можете да извършвате трансакции през мобилното приложение без потвърждение с Token. За операциите потвърдени с Token се прилагат лимитите, определени във Виртуален банков клон.
При регистрация за активно банкиране, извършена през мобилното приложение чрез потвърждение с Token устройство, се прилага най-ниското ниво - "Ниво А"
Лимити на "Ниво А":
- седмичен - 1 000 валутни единици;
- дневен - 500 валутни единици;
- на операция - 100 валутни единици.
Промяна към по-високо ниво е възможна с подаване на Искане за промяна на регистрация в Мобилното приложение "Fibank". Това може да бъде направено чрез Виртуалния банков клон (e-fibank) или в клон на Fibank.
Приложението Fibank е налично за безплатно изтегляне в AppStore и Google Play. А потребителите, които са ползвали предишната версия на мобилната апликация, е необходимо единствено да обновят своето приложение. Линкове за сваляне са налични и на: www.fibank.bg и в специализирано меню в системата Виртуален банков клон.
Емил Венков 2015-06-15 08:06:16
Здравейте,
Справката за период не работи за начална дата. Да кажем имам интервал от 12.06.2015 до 18.06.2015 и всички съботия на 12 не се засичат, а когато дам начална дата от 11.06.2015 тогава всички от 12ти излизат. Не съм обръщал внимание дали и с крайната дата има същия ефект. Другия проблем при справки за период е когато веднъж си избрал период след това за избор на втори период, трябва да се премине през друга справка "Тази седмица", "Този месец" и т.н. преди пака да може човек да си зададе период за справката.
Предложение при меню "Карти" за кредитна карта освен текущото налично, да може да се избира и разликата между тек. налично и общият кредит. Пример имаме лимит 5000лв правили сме транзакции тези дни за 550лв, в меню карти за кредитната карта показва наличност 4450лв. Ако може да се добави и разликата, да кажем "Усвоени" и там -550лв. Така по-лесно може човек да направи превода/захранването, без да е необходимо да пресмята от мак. лимит до тек. налично.
Поздрави, Емил Венков
Custumer Support 2015-06-15 09:18:21
Здравейте, г-н Венков, Благодарим Ви за обратната връзка. Ще проверим описания от Вас проблем за справките и при следващо обновяване на мобилното приложение, той ще бъде отстранен. Благодарим Ви и за препоръките за меню "Карти". Колегите ще ги разгледат по-детайлно и ще решат каква част от тях да приложат. :) Желаем Ви успешна седмица! Поздрави, Екипът на Fibank
Емил Венков 2015-04-14 07:02:45
Честит Великден!
Христос Воскресе!
Имам едно питане/предложение! Възможно ли е да направите справката/графиката "Годишен оборот" да не е на календарна година, а на зададена от потребителя или от валисността на картата. Най-вече това се отнася за сметки с кредитна карта. Да кажем моята карта е с валидност 05/2017, което означава годишен оборот в периода 20.05/2014 до 19.05.2015 и т.н. до допомяната. Нека да се напрви опция, с която всеки потребител сам да избира периода на "Годишен" и "Месечен" оборот. Възможностите може да са: Календарен период, според периода на сметката/картата и зададен от потребителя. Същото се отнася и до депозитите.
Надявам се предложението ми да ви допадне и да бъде реализирано.
Поздрави, Емил Венков
Custumer Support 2015-04-14 08:28:54
Здравейте, Емил, Воистина воскресе! :) Благодарим Ви за обратната връзка. Непрекъснато работим по подобрения в нашето мобилно приложение, за да бъде то максимално полезно и удобно за всички потребители. При бъдещи подобрение по тази линия ще вземем предвид Вашите препоръки. Поздрави от нашия екип! :)
Емил Венков 2015-03-24 09:02:53
Здравейте,
Все още чакаме обновление на версиите за Android и iOS, в които да може да се редактират и изтриват създадените макети при нареждане на документи.
Установих и един сериозен проблем при справка по дата, а именно: когато се избере справка за период "Тази седмица" и деня е неделя тогава датите не са коректни. Пример: деня е 22.03 при избор на "Тази седмица" началната дата става 23.03(понеделник), а крайната дата си е 22.03(неделя). Надявам се този бъг, както и обещаните функционалности от преди НГ да бъдат пуснати скоро.
Поздрави, Емил Венков
Custumer Support 2015-03-24 10:18:01
Здравейте, г-н Венков, Благодарим Ви за сигнала, в момента работим по подобрения в мобилното приложение, които ще изчистят грешките - бъговете, за които споменахте. За всички обновления и подобрения в приложението се работи паралелно за Android и iOS, за да може да бъдат пуснати заедно. Това отнема повече време, но съвсем скоро ще можете да използвате приложението с въведените подобрения :) Поздрави от нашия екип! :)
Nikola 2015-02-26 11:34:44
Здравейте,
Та значи си направих регистрация но нещо не мога да влезна в профила си...иска ми някакъв Пинт на Токена....каде мога да го видя....?
Custumer Support 2015-02-26 12:30:04
Здравейте, регистрирали сте се във Виртуалния ни банков клон (https://e-fibank.bg/EBank), нали така? След успешна регистрация през сайта ни, е необходимо да посетите клон на Fibank, за да потвърдите регистрацията си. Потвърждаването се извършва чрез подписване на необходимите документи. Повече за процеса на регистрация можете да прочетете тук: http://fibank.bg/bg/virtualen-klon/page/42#protses-na-registratsiya ПИНт е едната част от паролата Ви.Той e 6-цифрен код, който се изпраща на Вашия имейл още, докато сте в нашия клон за потвърждаване на регистрацията. Съветваме Ви веднага да го промените с такъв, който ще запомните лесно и след това да изтриете изпратения от нас имейл. Другата част от паролата е 6-цифрената еднократна парола, която се генерира от Токен устройството с енократно натискане на бутона му. Така паролата на Токена става 12-цифрена. Първите шест цифри са ПИНт, който Вие избирате и можете да промените по всяко време, а следващите шест цифри се генерират при всяко натискане на бутона на Токена. Повече информация можете да намерите тук: http://blog.fibank.bg/?p=2837 и тук: http://blog.fibank.bg/?p=1835 Поздрави, Екипът на Fibank
Владислав Алексиев 2015-02-24 10:18:18
Значи за Android и iOS, понеже са масово разпространени имате app, а пълноценно е-банкиране в Chrome няма. Влизам в IE само за банкиране. А и някъде съм чел проучвания, че Chrome e доста популярен.
Custumer Support 2015-02-24 11:27:20
Здравейте, Мобилното приложение е съвсем нова система за дистанционно банкиране, която няма общо с другите системи, освен че позволява вход с потребителското Ви име от тях. За браузърите, какъвто е Google Chrome, се използва системата Виртуален банков клон със съответното средство за подпис, което позволява браузърът. Браузърите, които позволяват дигитално подписване с КЕП, са: 1.Internet Explorer - минимум версия 7 2.Всички версии на Firefox - без версиите 33 и 35 При използването на всички останали браузъри, включително Chrome, можете да банкирате пълноценно, като подписвате чрез Токън устройство. Поздрави, Екипът на Fibank