Първа инвестиционна банка актуализира своята тарифа за всички международни дебитни и кредитни карти: Maestro, VISA Electron, VISA и MasterCard от 1 август 2008 г.
НАМАЛЕНИЕ НА ТАКСИТЕ
ПИБ намалява таксата за теглене на пари с дебитни карти от банкомат в чужбина от 2 Евро + 1% от сумата на 3 лв. + 1% от сумата. За своите клиенти с дебитни карти ПИБ запазва безплатно тегленето на суми в брой на своите банкомати и променя таксата за теглене на пари от банкомат на друга банка в България от 0,30 лв. на 0,60 лв.
БЕЗПЛАТНА ПРОМЯНА НА ПИН-код
Клиентите на ПИБ с дебитни и кредитни карти ще могат безплатно да променят своя ПИН-код на банкоматите на банката, както и да проверяват текущото си салдо на банкомат без такса.
ЕКСПРЕСНО ИЗДАВАНЕ НА ДЕБИТНИ И КРЕДИТНИ КАРТИ
ПИБ улеснява допълнително своите настоящи и бъдещи клиенти, като прави възможно експресно издаване на международни дебитни карти Maestro и VISA Electron - до един работен ден за София и до три за страната срещу такса от 20 лв. Експресното издаване на карти VISA и MasterCard е в рамките на два работни дни за София и три за страната, като таксата е 50 лв.
Подробна информация относно промените по тарифата на банковите карти може да се намери от първи август във всеки офис на Първа инвестиционна банка или на www.fibank.bg
ПИБ е първата банка, която предложи международни дебитни карти на българския пазар и е сред водещите банки в България по брой ПОС устройства и банкомати в страната, като към 30 юни 2008 г. броят на ПОС терминалите надхвърля 7000, а на банкоматите - над 600.
totonav 2008-11-22 12:03:20
Здравейте,
Аз имам дебитна карта Виза Електрон с чип на ПИБ. Тя е регистрирана в epay и с нея успешно си плащам сметките. Въпросите са ми 2. Защо не мога да си проверя наличността през epay - Първа инвестиционна банка временно не предоставя услугата "Справка наличност по карти".
За повече информация - тел. 0800 11 011 или на e-mail: cards@fibank.bg - това е отговора на оператора. Вторият въпрос е освен таксата, която ми начисляват от epay за плащанията, ПИБ начилява ли допълнителни такси при транзакциите. Благодаря за вниманието.
Customer Support 2008-09-18 16:30:22
Здравейте Г-н Костов, Карта Maestro от ПИБ АД е международна дебитна карта, тоест може да я ползвате навсякъде, стига терминалът да е обозначен с лого Maestro. Maestro e една от най-разпространените дебитни карти, така че можете да разчитате на нея – приема се в над 24 милиона търговски обекта и на 800 000 банкомата в България и чужбина. Относно таксите и лимитите – в началото на тази тема са посочени таксите http://www.fibank.bg/blog/zaklientite/niski_taksi_teglene_bankoma/, а лимитите и цялата тарифа http://www.fibank.bg/inside.php?language=1&parent=202 . Поздрави, Екип на ПИБ
Kostov 2008-09-18 15:09:25
Къде мога да използвам дебитна карта Маестро, само на територията на страната ли?
Ако искам да ползвам картата в чужбина, има ли лимити за дневно теглене от банкомат. За плащане мога ли да я ползвам? Какви са таксите?
Customer Support 2008-09-11 16:24:58
Здравейте, Боби, Всички карти издавани от ПИБ, с изключение на Зимните ни дебитни карти за скиори и сноубордисти, които ползват отстъпки на съоръженията в Банско, са международни и можете да ги ползвате в целия свят навсякъде, където има знака на Маестро. Смятам, че е много по-практично да се ползва карта, отколкото да се отделя време за обмяна на валута. Поздрави, Делян Станков "Картови разплащания"
Боби 2008-09-11 08:00:46
Може би малко се отклонявам от темата, но все пак става въпрос за теглене на пари от банкомат в чужбина. Бихте ли ми казала дали е възможно с притежаваната от мен карта на ПИБ, Маестро да тегля пари от банкомат в Гърция?
Ще съм благодарна за бърз отговор, защото ще пътувам след два дена.
Предварително благодаря!
Customer Support 2008-09-10 17:47:36
Здравейте, Калин, В нормативната уредба на страната няма изрични предписания по отношение подписването на бележки при транзакции в търговски обекти. Банките, които обслужват търговеца, дават различни изисквания към търговците. По правило подписът е метод за идентификация. Пинът също е такъв метод. Няма причина да се иска 2 метода за едно и също плащане. Поздрави, Никола Бакалов, Директор дирекция „Картови разплащания”
Калин 2008-09-10 13:40:38
Зачетох се в една публикация относно подписите на бележки при транзакции в търговски обекти. Текстът и дискусията към него са тук: http://www.kenanoff.com/blog/archives/391
Въпросът ми е в кои случаи трябва клиентът да се подпише и в кои това не е необходимо. Питам както по отношение на дебитни, така и за кредитни карти, били със или без чип.
Customer Support 2008-08-15 12:57:32
Здравейте, Калоян, За да стане възможно ползването на услугата "проверка на сметка" е задължително картата, чиято сметка ще се проверява да е регистрирана за ползване в интернет. Списък с банкоматите, на които може да извършите регистрация на карта за работа в интернет, има на заглавната страница на www.epay.bg в обекта "Регистрация на карта чрез банкомат" > "Списък на B-Pay банкомати работещи с чип карти". Регистрацията се извършва чрез използване на услугата B-Pay от менюто на банкоматите включени гореописания списък, след въвеждане на код на търговеца и персонален код, които сте получили при регистрацията на картата на страницата на ePay.bg. За регистрацията ви се удържа такса от 1 лв. Подробни инструкции може да получите на страницата на ePay.bg. Поздрави, Никола Бакалов, Директор "Картови разплащания"
Калоян 2008-08-13 23:04:00
Здравейте, вече имам дебитна карта маестро при вас.
Когато проучвах условията на дебитната карта вниманието ми беше привлечено от възможноста да си следя движенията по сметката след регистрация в epay.
Ползвал съм интернет банкиране на друга банка(основно за справки за движенията по сметките ми) и тази опция е важна за мен.
Днес реших да направя необходимита регистация за да мога да използвам услугата като следвам инструкциите от вашия сайт.
1.имам регистрация в epay
2.успях да регистрирам дебитната карта в epay.
Проблема е, че изисквате да се разреши картата за плащане през интернет от банкомат, а тази опция липсва. Като пробвам с друга дебитна карта от друга банка възможноста се появява на същия банкомат. Проверих за тази опция на банкомати на експерсбанк, райфайзен, бпб и на ваш естествено, но без успех.
Въпроса ми е липсата за "разрешаване плащане през интернет" от моя страна проблем ли е за да изпозвам услугата с която да следя движението по сметката си.
Желанието ми е, ако може това да се уточни преди да потвърдя таксата за тази услуга (10 лв за 1 год), за да съм сигурен че след плащането й наистина ще мога да я ползвам.
Моля за уточнения какво е необходимо да направя.
Поздрави,
Калоян
Customer Support 2008-08-04 18:50:06
Уважаеми г-н Николаев, След направена проверка по цитирания от Вас случай разбрах, че пластиката за Вашата карта е била готова на 31.07.2008 г., като това забавяне се дължи на технически пречки. Колега от офиса на ПИБ, който Ви обслужва е влезнал вече в контакт и Ви е информирал, че картата Ви е готова и можете да я вземете в удобно за Вас време. Извиняваме се, ако сме Ви причинили неудобство. Поздрави, Милка Тодорова, Директор "Банкиране на дребно"