Първа инвестиционна банка актуализира своята тарифа за всички международни дебитни и кредитни карти: Maestro, VISA Electron, VISA и MasterCard от 1 август 2008 г.

НАМАЛЕНИЕ НА ТАКСИТЕ

ПИБ намалява таксата за теглене на пари с дебитни карти от банкомат в чужбина от 2 Евро + 1% от сумата на 3 лв. + 1% от сумата. За своите клиенти с дебитни карти ПИБ запазва безплатно тегленето на суми в брой на своите банкомати и променя таксата за теглене на пари от банкомат на друга банка в България от 0,30 лв. на 0,60 лв.

БЕЗПЛАТНА ПРОМЯНА НА ПИН-код

Клиентите на ПИБ с дебитни и кредитни карти ще могат безплатно да променят своя ПИН-код на банкоматите на банката, както и да проверяват текущото си салдо на банкомат без такса.

ЕКСПРЕСНО ИЗДАВАНЕ НА ДЕБИТНИ И КРЕДИТНИ КАРТИ

ПИБ улеснява допълнително своите настоящи и бъдещи клиенти, като прави възможно експресно издаване на международни дебитни карти Maestro и VISA Electron - до един работен ден за София и до три за страната срещу такса от 20 лв. Експресното издаване на карти VISA и MasterCard е в рамките на два работни дни за София и три за страната, като таксата е 50 лв.

Подробна информация относно промените по тарифата на банковите карти може да се намери от първи август във всеки офис на Първа инвестиционна банка или на www.fibank.bg

ПИБ е първата банка, която предложи международни дебитни карти на българския пазар и е сред водещите банки в България по брой ПОС устройства и банкомати в страната, като към 30 юни 2008 г. броят на ПОС терминалите надхвърля 7000, а на банкоматите - над 600.

Коментари

  1. Вашата кредитна карта е готова за получаване с лимит от ххххх лева и можете да я получите във всеки един от офисите на ПИБ в гр. хххххххххх

    Успешен ден!

    Milka Todorova

    това го получавам на 22.07 на 29 .07 отивам да си я получавам но уви любезната дама ме е излъгала щяла да стане тази седмица /може би/ едно съветче и от мен
    Търсете добра банка с коректни служители за да сте сигурни че всичко ще е наред

  2. Виждам, че много се коментира цената за теглене от банкомат.
    Интересно защо примерно с моите карти на ЦКБ таксите са 0.20 от всички банкомати. На загуба ли работят ? :)

  3. От 3 год. съм клиент на ПИБ и нямам намерение да ги сменям.Който не му харесва,има и други банки.Имам 3 вида карти на ПИБ и съм доволен от такси,комисионни и т.н.Единствено като препоръка мога да кажа,да възобновят услугата "проверка за наличност" през ePay.Останате със здраве и продължавайте да се развивате.

  4. Много съм учуден, когато чета такива посредствени коментари. Може ПИБ да са увеличили таксата за теглене от банкомат на други банки, но пак техните карти са много по-евтини от тези на другите "големи" на пазара: същата такса с карта на ОББ е 0.90 лв., също 0,90 лв. е и с карта на Пощенска банка, а с карта на ДСК е 0,75 лв, освен това ПИБ-ските карти нямат такса за обслужване.
    От всички карти, които съм имал до сега в България, тези на ПИБ за мен винаги ще бъдат най-добрите!

  5. Здравейте, г-жо Марудина, Първа инвестиционна банка винаги е работила и продължава да работи в посока улесняването на клиентите си, в това число разработването на нови информационни канали. Към днешна дата уведомяването на клиенти по електронна поща не е приложимо. Голяма трудност за нас представлява честата смяна на електронните адреси, както и смяната на номерата на мобилни телефони, от страна на нашите клиенти и невъзможността реално да стигнем до тях. По този повод ПИБ използва медиите като посредник за уведомяване на своите клиенти и регулярно обновява информация на интернет страницата си. Същото важи и за най-новата платформа - блога. Поздрави.

  6. И още нещо, аз няма как да знам какви са били вашите причини и виждам това което сте написали и вие предполагам сте напълно наясно с това.

  7. Извинявам се за лошия тон. Наистина бях афектиран, но искам да отбележа че все пак ги мисля тези неща и че тях не ги правите само вие. Иначе смятам че за обикновения клиент вие сте най-добрата банка. Също така мисля, че средния клиент на банките е относително интелигентен и такива рекламни трикове могат да го обидят.

  8. @ Николай-Не мисля, че е нужно да се използва такъв тон. Теб никой не би те нарекъл "нагъл" за това, че под състояние на афект пишеш, коментар който според мен е с тона на междусъседски разговор, а не на конструктивна критика. Искам да поясня че доводите ти са състоятелни, но защо тази злоба?
    Така или иначе банкомати на банката има навсякъде на ключови позиции. Само за сравнение в Германия, ако си клиент на определена банка, а искаш да изтеглиш пари от чужд банкомат таксата е 4,50 Евро(!). Нали се сещате че е възможно и другите банки да са вдигнали таксите за клиенти на ПИБ и останалите, и така да се налага да вдигнат цените. Не смятам че е разумно да се правят такива заключения и най-вече интелегентният тон според мен е задължителен.

  9. Извинявайте, но сте много нагли. Пробутване психологични трикове, плюс премълчавате основни факти. Отговорете ми на два въпроса:

    1. Защо не написахте с ГОЛЕМИ букви в поста за увеличението, а за намалението. Чакайте да позная, цените на всичките услуги при вас завършват на 9! 99.99 лв, 1.99лв. ... Мен лично винаги ме е дразнела тази тенденция да подвеждат клиенти. Аз лично бих си сменил банката само ако видя, че тяхна услуга струва 2лв. а не 1.99лв. Все едно ти казват ти си тъп и няма да се сетиш че цената е всъшност 2лв.

    2. Коя е най-често използваната услуга. Дали е теглене от чужбина, което на повечето хора се случва доста рядко или теглене от банкомат. И кой е прецакания в крайна сметка. И не ми говорете за атрактивни положения на ваши терминали, защото не е съвсем така. Прекрасно ви е ясно, че ако имам до входа банкомат от друга банка ще изтегля от там, а няма да се разкарвам до ваш банкомат, дори и да е по нечии мерки близо.

    Но в крайна сметка, все пак бих ви избрал пак вас, но не защото сте чак толкова по-добри, а защото всички сте един дол дренки.

  10. И все пак можехте да кръстите статията "Промяна в тарифата на ПИБ" - забелязах увеличението при теглене от банкомати на други банки чак днес, просто понеже поради заглавието не счетох, че статията ме засяга!

    Освен това смятам, че ще е много полезно и няма да ви коства нищо да пращате електронно писмо до клиентите, с чиито имейл адреси разполагате, при промяна на тарифите или лихвите.

Коментирай