Първа инвестиционна банка актуализира своята тарифа за всички международни дебитни и кредитни карти: Maestro, VISA Electron, VISA и MasterCard от 1 август 2008 г.

НАМАЛЕНИЕ НА ТАКСИТЕ

ПИБ намалява таксата за теглене на пари с дебитни карти от банкомат в чужбина от 2 Евро + 1% от сумата на 3 лв. + 1% от сумата. За своите клиенти с дебитни карти ПИБ запазва безплатно тегленето на суми в брой на своите банкомати и променя таксата за теглене на пари от банкомат на друга банка в България от 0,30 лв. на 0,60 лв.

БЕЗПЛАТНА ПРОМЯНА НА ПИН-код

Клиентите на ПИБ с дебитни и кредитни карти ще могат безплатно да променят своя ПИН-код на банкоматите на банката, както и да проверяват текущото си салдо на банкомат без такса.

ЕКСПРЕСНО ИЗДАВАНЕ НА ДЕБИТНИ И КРЕДИТНИ КАРТИ

ПИБ улеснява допълнително своите настоящи и бъдещи клиенти, като прави възможно експресно издаване на международни дебитни карти Maestro и VISA Electron - до един работен ден за София и до три за страната срещу такса от 20 лв. Експресното издаване на карти VISA и MasterCard е в рамките на два работни дни за София и три за страната, като таксата е 50 лв.

Подробна информация относно промените по тарифата на банковите карти може да се намери от първи август във всеки офис на Първа инвестиционна банка или на www.fibank.bg

ПИБ е първата банка, която предложи международни дебитни карти на българския пазар и е сред водещите банки в България по брой ПОС устройства и банкомати в страната, като към 30 юни 2008 г. броят на ПОС терминалите надхвърля 7000, а на банкоматите - над 600.

Коментари

  1. Здравейте,
    Аз имам дебитна карта Виза Електрон с чип на ПИБ. Тя е регистрирана в epay и с нея успешно си плащам сметките. Въпросите са ми 2. Защо не мога да си проверя наличността през epay - Първа инвестиционна банка временно не предоставя услугата "Справка наличност по карти".
    За повече информация - тел. 0800 11 011 или на e-mail: cards@fibank.bg - това е отговора на оператора. Вторият въпрос е освен таксата, която ми начисляват от epay за плащанията, ПИБ начилява ли допълнителни такси при транзакциите. Благодаря за вниманието.

  2. Здравейте Г-н Костов, Карта Maestro от ПИБ АД е международна дебитна карта, тоест може да я ползвате навсякъде, стига терминалът да е обозначен с лого Maestro. Maestro e една от най-разпространените дебитни карти, така че можете да разчитате на нея – приема се в над 24 милиона търговски обекта и на 800 000 банкомата в България и чужбина. Относно таксите и лимитите – в началото на тази тема са посочени таксите http://www.fibank.bg/blog/zaklientite/niski_taksi_teglene_bankoma/, а лимитите и цялата тарифа http://www.fibank.bg/inside.php?language=1&parent=202 . Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Къде мога да използвам дебитна карта Маестро, само на територията на страната ли?
    Ако искам да ползвам картата в чужбина, има ли лимити за дневно теглене от банкомат. За плащане мога ли да я ползвам? Какви са таксите?

  4. Здравейте, Боби,   Всички карти издавани от ПИБ, с изключение на Зимните ни дебитни карти за скиори и сноубордисти, които ползват отстъпки на съоръженията в Банско, са международни и можете да ги ползвате в целия свят навсякъде, където има знака на Маестро. Смятам, че е много по-практично да се ползва карта, отколкото да се отделя време за обмяна на валута.   Поздрави, Делян Станков "Картови разплащания"

  5. Може би малко се отклонявам от темата, но все пак става въпрос за теглене на пари от банкомат в чужбина. Бихте ли ми казала дали е възможно с притежаваната от мен карта на ПИБ, Маестро да тегля пари от банкомат в Гърция?
    Ще съм благодарна за бърз отговор, защото ще пътувам след два дена.

    Предварително благодаря!

  6. Здравейте, Калин, В нормативната уредба на страната няма изрични предписания по отношение подписването на бележки при транзакции в търговски обекти. Банките, които обслужват търговеца, дават различни изисквания към търговците. По правило подписът е метод за идентификация. Пинът също е такъв метод. Няма причина да се иска 2 метода за едно и също плащане. Поздрави, Никола Бакалов, Директор дирекция „Картови разплащания”  

  7. Зачетох се в една публикация относно подписите на бележки при транзакции в търговски обекти. Текстът и дискусията към него са тук: http://www.kenanoff.com/blog/archives/391

    Въпросът ми е в кои случаи трябва клиентът да се подпише и в кои това не е необходимо. Питам както по отношение на дебитни, така и за кредитни карти, били със или без чип.

  8. Здравейте, Калоян, За да стане възможно ползването на услугата "проверка на сметка" е задължително картата, чиято сметка ще се проверява да е регистрирана за ползване в интернет. Списък с банкоматите, на които може да извършите регистрация на карта за работа в интернет, има на заглавната страница на www.epay.bg в обекта "Регистрация на карта чрез банкомат" > "Списък на B-Pay банкомати работещи с чип карти". Регистрацията се извършва чрез използване на услугата B-Pay от менюто на банкоматите включени гореописания списък, след въвеждане на код на търговеца и персонален код, които сте получили при регистрацията на картата на страницата на ePay.bg. За регистрацията ви се удържа такса от 1 лв. Подробни инструкции може да получите на страницата на ePay.bg. Поздрави, Никола Бакалов, Директор "Картови разплащания"

  9. Здравейте, вече имам дебитна карта маестро при вас.
    Когато проучвах условията на дебитната карта вниманието ми беше привлечено от възможноста да си следя движенията по сметката след регистрация в epay.
    Ползвал съм интернет банкиране на друга банка(основно за справки за движенията по сметките ми) и тази опция е важна за мен.
    Днес реших да направя необходимита регистация за да мога да използвам услугата като следвам инструкциите от вашия сайт.
    1.имам регистрация в epay
    2.успях да регистрирам дебитната карта в epay.
    Проблема е, че изисквате да се разреши картата за плащане през интернет от банкомат, а тази опция липсва. Като пробвам с друга дебитна карта от друга банка възможноста се появява на същия банкомат. Проверих за тази опция на банкомати на експерсбанк, райфайзен, бпб и на ваш естествено, но без успех.
    Въпроса ми е липсата за "разрешаване плащане през интернет" от моя страна проблем ли е за да изпозвам услугата с която да следя движението по сметката си.
    Желанието ми е, ако може това да се уточни преди да потвърдя таксата за тази услуга (10 лв за 1 год), за да съм сигурен че след плащането й наистина ще мога да я ползвам.
    Моля за уточнения какво е необходимо да направя.

    Поздрави,
    Калоян

  10. Уважаеми г-н Николаев, След направена проверка по цитирания от Вас случай разбрах, че пластиката за Вашата карта е била готова на 31.07.2008 г., като това забавяне се дължи на технически пречки. Колега от офиса на ПИБ, който Ви обслужва е влезнал вече в контакт и Ви е информирал, че картата Ви е готова и можете да я вземете в удобно за Вас време. Извиняваме се, ако сме Ви причинили неудобство. Поздрави, Милка Тодорова, Директор "Банкиране на дребно"

Коментирай