Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
AskFibank 2010-08-23 10:42:11
#twitter#Здравейте, Nya!
Бихме могли да Ви препоръчаме нашия "Свободен депозит". Открива се за две години, можете... [http://bit.ly/957Hft]
AskFibank 2010-08-23 09:37:56
Здравейте, Miguel. Бихме искали да Ви помолим да ни препратите писмото, което сте ни изпратили, на ivan.ralchev@fibank.bg, за да проверим случая. Преровихме отново пощата, но не успяхме да намерим нищо от Вас. Благодарим предварително! Поздрави.
Nya 2010-08-20 23:32:10
Здравейте,
Кътам пари във ПИБ във сметка със дебитна карта. Мисля да се възползвам от някой депозит, но по-скоро бих искала нещо без месечна такса, без необходимост да ходя до банката за подновяване, дори и без лихвен процент, както и да разполагам със парите си по всяко време. Какво бихте ми препоръчали? :)
Поздрави
Miguel 2010-08-20 13:17:18
Здравейте,
На 20 юли 2010 г. изпратих исканата информация на посочения имейл, но месец по-късно все още нямам разяснения, относно ситуацията. Бихте ли ме информирали какви са сроковете за по-обстойна проверка.
Благодаря Ви предварително!
AskFibank 2010-08-20 11:50:44
Здравейте, Йорданка. Въведете официалния адрес на ПИБ - бул. "Драган Цанков“ №37, гр. София 1797. Поздрави!
Yordanka 2010-08-20 00:22:57
За получаване на паричен превод от чужбина се изисква и адрес на банката, към която е съответната сметка. Бихте ли ми казали кой адрес се попълва и зависи ли този адрес от клона, издател на картата и съответно града или се ползва адрес на регистрация на банката.
Благодаря предварително!
AskFibank 2010-08-19 11:25:37
Здравейте, Мариета! След фактическото (не самото нареждане на сумата) изпращане на финансовия запис от paypal към нас са ни нужни до 2 работни дни за заверяване на сметката. Обикновено се случва на следващия работен ден. Поздрави!
AskFibank 2010-08-19 11:24:04
Здравейте, BG! Това са валутите, в които ПИБ поддържа ностро сметки. Ако желатете да излъчите превод в друга валута, можете да го направите в някой от нашите офиси. Поздрави!
Marietta 2010-08-18 12:28:28
Здравейте,
За колко време се осчетоводява прехвърляне на сума по картова сметка през paypal? Транзакцията е извършена миналата седмица (в сряда), но когато проверявам на my.fibank.bg все още не виждам сумата да е постъпила в наличност. Дали мога да разчитам, че това ще се случи днес или утре?
Прави ми впечатление, че като цяло служителите във вашата банка не са запознати с paypal,
Моля да ми отговори някой запознат със системата на получаване на преводи през paypal, а не да получавам шаблонен отговор, какъвто е получил по-горе човек, задал въпрос за paypal.
BG 2010-08-17 18:42:52
Благодаря за отговора!
Това е наистина интересно, някаква техническа причина ли има да не може да се плаща във валути, различни от посочените? Предвиждате ли възможността за в бъдеще това да е възможно и през виртуалния клон?