AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, BG! Това са валутите, в които ПИБ поддържа ностро сметки. Ако желатете да излъчите превод в друга валута, можете да го направите в някой от нашите офиси. Поздрави!

  2. Здравейте,

    За колко време се осчетоводява прехвърляне на сума по картова сметка през paypal? Транзакцията е извършена миналата седмица (в сряда), но когато проверявам на my.fibank.bg все още не виждам сумата да е постъпила в наличност. Дали мога да разчитам, че това ще се случи днес или утре?
    Прави ми впечатление, че като цяло служителите във вашата банка не са запознати с paypal,
    Моля да ми отговори някой запознат със системата на получаване на преводи през paypal, а не да получавам шаблонен отговор, какъвто е получил по-горе човек, задал въпрос за paypal.

  3. Благодаря за отговора!

    Това е наистина интересно, някаква техническа причина ли има да не може да се плаща във валути, различни от посочените? Предвиждате ли възможността за в бъдеще това да е възможно и през виртуалния клон?

  4. @BG, През Виртуалния клон можете да излъчите плащане в следните валути: щатски долари, евро, британски лири, швейцарски франкове, датски крони, японски йени, норвежки крони, шведски крони, канадски долари, румънски леи и австралийски долари. За плащане в полски злоти можете да посетите най-удобния за Вас офис или клон на ПИБ. Информация за изходящи преводи в чуждестранна валута можете да намерите тук: http://www.fibank.bg/bg/page/37/tab/173 Информация за входящи преводи в чуждестранна валута можете да намерите тук: http://www.fibank.bg/bg/page/36 Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Здравейте,

    Подържа ли ПИБ изходящ паричен превод за чужбина от евро/лева сметка в ПИБ към сметка в полски злоти (PLN) в Полша (през Виртулния клон)?

    Впрочем... има ли някъде извадени всички валути, към които е възможен превод от ПИБ?

    Благодаря и поздрави!

  6. Уважаеми Петър, За целта можете да използвате справката "Извлечения по сметки" за желания от Вас отчетен период. Поздрави!

  7. Здравейте отново, quintessence. Изпратете ни личните си данни на marketing@fibank.bg, за да проверим случая. По отношение на втория Ви въпрос - необходимо е да посетите някой от нашите клонове. Поздрави!

  8. Здравейте,

    в справката на Виртуално банкиране не виждам натрупана лихва по дебитна карта -> има ли такава опция и как да проверя дали реално ми е начислена сумата?

  9. @Анастас

    Номерата X и Y са от един и същи договор , но тъй като в искането за периодично плащане е грешно попълнено полето "Абонаментен номер" , въведен е абонатния номер X и персоналния код , номер Y го няма , а там не трябва да фигурира/т абонатен/абонатни номер/номера , а само персоналния код , чрез който Mtel разпознава клиента .
    А номерът Y е добавен за автоматично плащане , тъй като е към същия договор , както номер X , което от една страна е нелогично , тъй като може и 2-те sim карти да са мои, но едната да съм я подарила/дала на някого , който е решил да си плаща на място в офис . Общо взето обяснението на Mtel беше, че 2-та номера са от 1 и същи договор , и затова автоматично е подадена сумата Z за периодично плащане . Предложих им да пускат предизвестие от 15 дена какви действия смятат да предприемат относно разплащане при такива случаи . Изводът е : никакви "подаръци" от GSM оператор / 2-рата sim карта се води някаква промоционална , нямам договор за нея ,нямам никакъв документ за нея, никъде не фигурира нейния номер , просто някога са я добавили към текущия ми договор и се води вероятно със сищия персонален код за плащане , още не съм го проверила това / .
    В тази връзка въпрос към ПИБ:
    Може ли чрез обаждане по телефона да се повиши лимит от искане за периодично плащане или задължително трябва да се посети клона, в който е подадено искането , за да се преподпише последното ? Някакъв online вариант за тази опция дали не може да се добави ( както онлайн управление на кредитния лимит при Mtel ) ?

  10. #twitter#@AskFibank Ясно :) Имах надежда, че може и през Виртуалния клон, но ще се разходя и до "истинския" :) Лек ден от мен

Коментирай