AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Уважаеми Димитър Й, Процесът на осчетоводяване е автоматизиран. Обработката на международните трансакции отнема между 3 дни и 1 седмица. Поздрави!

  2. Според мен този въпрос може да се реши като в справката "Извлечения по сметки" след колоните "Плащания" и "Постъпления" се добави още една колона "Салдо". В тази колона може да се отразява текущото салдо след всяка операция (включително и с отрицателен знак).
    Показването на тази информация е много удобно за потребителя, има я в много банкови информационни системи, съществува и в такива системи като PayPal и Moneybookers.
    Промените в програмната система ще бъдат елементарни и това може да стане много бързо.

  3. здравейте,
    имам карта visa electron от вашата банка. в момента съм в чужбина и човек в България трябва да ми преведе пари по тази сметка. какви данни са им необходими за това?

  4. Относно "осчетоводяването" на края на всеки ден, правилно ли разбирам че това е РЪЧЕН процес? Тоест дали че ще получа парите, пратени от PayPal към картата си във вашата банка зависи от настроението на служителите ви ? Започвам да си мисля, че ситуацията е точно такава, понеже предния път отне 3 дни, а към момента чакам около седмица за същата операция.Моля да ме опровергаете ако греша.

  5. Здравейте, А.Г. Благодарим за препоръките! Ще ги имаме предвид. Относно първата точка - извлеченията са достъпни след осчетоводяването на всички трансакции в края на деня. От тази гледна точка не е възможно да прегледате извлеченията в рамките на същия ден. Поздрави!

  6. Здравейте!
    Имам няколко препоръки относно услугата My Fibank.
    1) Мисля, че ще е добре, ако потребителите имаме достъп до извлеченията по разплащателните си сметки и за текущия ден, а не чак на следващия ден.
    2) Добре ще е, ако може да се визуализират извлеченията и по депозитните сметки.
    3) В менюто "Салда по сметки" мисля, че е добра идея да не се отбелязва, че е имало движение по валутните сметки (за които обменният курс не е фиксиран) в дни, когато реално не е имало такова. Така по-лесно ще може потребителите да следят кога са направили последен превод или друга операция по сметката си.
    Надявам се препоръките ми да са били полезни. Лек ден!

  7. Имате страхотен служител в офиса си Княз Батенберг в гр. Пловдив- Милена Христова. Компетентна и внимателна тя печели бьрзо доверието на клиента. Добрите кадри са най-ценния ресурс на всяка банка.Пдазете я!

  8. @Momchil
    Че те са си го написали хората: "...всяко мнение публикувано в Twitter/AskFibank ще излиза автоматично тук и обратно – всяко мнение от блога/AskFibank ще се визуализира и в Twitter..."

  9. Здравейте, Валентин. Имаме сайт, пригоден специално за преносими устройства. Той е достъпен на адрес http://m-fibank.bg. Блогът ни също е оптимизиран за работа с такива устройства. Поздрави!

  10. Чуди се защо модерна банка като Първа инвестиционна банка, която има facebook профил, и безплатен WiFi в салоните, не се сети да си оптимиза сайтовете за мобилни устройства!

Коментирай