Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
AskFibank 2010-08-04 17:45:08
Здравейте отново. Направихме проверката. Двата номера се водят на една и съща сметка в Mtel - тази на номера, за който е попълнен формулярът за периодично плащане. Затова и сметките на двата са били платени заедно от Вашата банкова сметка.
quintessence 2010-08-04 16:31:54
Здравейте ,
Отговорих на писмото , което ми изпратихте .
AskFibank 2010-08-04 16:23:18
Здравейте, quintessence. Бихте ли ни предоставили лични данни, за да проверим по-обстойно случая? Използвайте marketing@fibank.bg или отговорене на писмото, което Ви изпратихме преди малко. Поздрави!
quintessence 2010-08-04 15:21:38
Здравейте,
Имам подписана декларация за периодично плащане на сметка към MTEL за номер X . От 1 месец насам имам 2-ри номер : Y , чието плащане сте одобрили и пуснали без моето съгласие !
По телефона ми казаха , че не могат да направят такава справка , а клона , в който съм подписала декларацията не си вдига телефона .
1.) За какво изобщо се попълва номер с декларацията за периодично плащане ?
2.) Някаква проверка правите ли изобщо или като дойде сумата от MTEL директно я пускате , съобразявайки се с лимита , който е в декларацията ?
Това е крайно некоректно отношение , цяла седмица плащането стои блокирано както е редно и днес бива пуснато БЕЗ мое съгласие . Утре MTEL , ако обяви , че дължа 3-та сума за този месец за номер Z и това ли плащане ще одобрите без моето сългасие ??
Rosie 2010-08-03 12:47:09
След несериозното им отношение отказах услугата. Аз съм грамотен човек, не бих им подарила 30 евро. Благодаря за изчерпателния отговор!
AskFibank 2010-08-03 12:28:11
Здравейте, Rosie. Благодарим за информацията. Според "Закона за платежните услуги и платежните системи", чл. 49, ал. 4 подобни такси са незаконни. Банката не е страна по отношенията търговец - клиент. В тази връзка, единственото, което можем да направим, е да Ви посъветваме да се обърнете към главната счетоводителка на Usit Colours, имайки предвид тази точка на закона. Ние вече изпратихме официално оплакване към ДСК заради действията на Usit colours. Бихте ли ни предоставила личните си данни, за да следим случая? marketing@fibank.bg Поздрави!
Rosie 2010-08-03 11:50:01
Банката, която обслужва агенцията е ДСК (сигурна съм).
AskFibank 2010-08-03 11:45:04
Здравейте, Rosie! Имате ли възможност да проверите коя е банката, на която USIT colours е клиент? Поздрави!
Момчил 2010-08-03 11:43:02
знам и една верига хотели, които предлагат същата услуга, но работят с една друга банка.
Rosie 2010-08-03 11:27:21
От агенция USIT colours искат да ми удържат 2% (в моя случай около 30 евро) ТАКСА за плащане на услуга с кредитна карта. След като им обясних, че това е малко незаконно-главната им счетоводителка буквално ми се изсмя по телефона. Моля вземете мерки, това злепоставя и Банката като цяло!