AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @Customer Support
    Браво на ПИБ. Все пак има ефект от толкова обяснения в блога, и най-важното има обещание за подобрение на Виртуалния банков клон. А за неудобство на клиентите, не се притеснявайте, няма да има такова за никой клиент ползващ ВБК за справката „баланс по сметка”, достатъчно излишна информация има там, че едно допълнително поле, като за справка по задължения да го затормозява. Остава и да въведете закриване на сметки чрез ВБК и сте върха /поне аз ще ви призная, че сте банка №1/. И дано не е само обещание и да чакаме пак с години реализацията на това обещание с изрази от типа „поради счетоводни причини“. Е Миро все пак постигна нещо.

  2. @Калин, Дебитните карти издавани от ПИБ предоставят предимството клиентите да могат да теглят пари не само на банкомат, но и на каса във всеки офис на ПИБ в цялата страна. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. @Екип на ПИБ

    Благодаря за изчерпателния отговор. Да, не е лошо човек да има резервна карта; като че ли това е най-разумният вариант. Предполагам, че може да се теглят пари от картовата (разплащателната) сметка и без самата карта в офис на банката, нали?

  4. @Миро, При следващо обновяване на Виртуалния банков клон ще имаме предвид Вашето предложение за добавяне на допълнително поле предназначено за справка по задълженията. Ще се разгледа възможността в по-нататъшен етап да се добави в справката „баланс по сметка”, стига да не представлява неудобство за повечето клиенти. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. @Калин, При задържане на дебитна карта от банкомат картодържателят трябва незабавно да се свърже с банката картоиздател и да съобщи за случилото се. Дебитна карта може да бъде задържана от банкомат или след трикратно последователно въвеждане на грешен ПИН код или при неизправност или компрометиране на самата дебитна карта. За това винаги съветваме картодържателите да пазят и помнят ПИН кода на своите дебитни карти, както и да съхраняват правилно самите карти. В конкретната ситуация може да се дадат множество съвети: човек да разполага с резервна дебитна карта, депозит или друга сметка, от която би могъл да изтегли пари при нужда. Предимство на дебитните карти издавани от ПИБ е факта, че клиентите могат да теглят пари не само на банкомат, но и на каса във всеки офис на ПИБ. Удобен вариант също е Свободен депозит от ПИБ, който дава свобода за теглене и внасяне на суми без тези действия да нарушават депозита. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. @Филаена, Ще се свържем с Вас на адреса на електронната Ви поща, за да може конкретно да помогнем. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Напълно съм съгласен, следя най-редовно състоянието на сметки те си през виртуалния клон. Обаче изглежда виртуалния клон ме заблуждава, че не дължа нищо по USD сметката която не съм ползвал от години. Това е ваш проблем, оправете си бъговете и тогава претендирайте за задължения. Нали се сещате, че ако не съм в БГ няма как всеки месец да тичам до клон, за да проверявам задълженията си? И не ми се оправдавайте със софтуерни грешки, много е лесно да се направи показване на дължимата сума от такси когато сметката е на червено, по същия начин и служителите в банката виждат, че имам сметка на червено.

    Според мен умишлено скривате задълженията, за да могат да се натрупат.

  8. @Миро, Всички банки работещи на територията на страната имат различни практики и всяка банка има свободата да решава как да оперира по отношение на предлаганите продукти и услуги, стига това да бъде съобразено с всички законови рамки и нормативни предписания, валидни за ЕС и България. Отново напомняме, че ПИБ е длъжна да обновява периодично промените по предлаганите продукти и услуги, в това число Тарифата на Банката. Тези промени се публикуват навременно в интернет страницата на ПИБ. Задължение на всеки клиент е лично да следи движенията по сметките си и дължимите такси по същите. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. @Калин,

    Абе извинявам се, за малко тежкия тон, ама какво ново научихме покрай тоя случай? Как да дразним Съпорта ли?
    На повечето банкомати пише: "В случай, че банкоматът задържи вашата карта, незабавно се обадете на банката издател на картата" (ако е оцелял надписа).

    Това е най-логичното което човек може да направи първо за да блокира картата си, и второ за да види с какви опции разполага за да се добере до кеша....

  10. Аз съм доволен от дискусията покрай случая на г-жа Ф. Петрова. Сега ще знам какво може да очаквам, ако картата ми бъде "глътната" от някой банкомат, и защо от банката няма да ми я върнат.

    В случая г-жа Петрова е теглила от банкомат в сграда на банката, но ако картата ѝ бе задържана другаде, нямаше на кого да се сърди и нямаше да разберем.

    Какви са съветите на ПИБ към клиентите си, които искат да разполагат с парите си дори и в такива ситуации?

Коментирай