AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Благодаря !

    Говорих и с Mtel .

    Оказа се , че объркването ми и недоволството са породени от неправилна инструкция от Ваш служител относно попълването на искането за периодично плащане .
    В полето абонаментен номер се попълва само абонаментния номер ( БЕЗ абонатния номер / абонатните номера ) , който е персоналния код , служещ за идентификатор при Mtel .

    В моето искане в полето Абонаментен номер е попълнен Абонатния номер и персоналния код , което е неправилно и се разбира погрешно , трябва да фигурира само персоналния код .

    http://www.fibank.bg/bg/page/489/tab/663 - точка 3 също се разбира неправилно , и би било хубаво да добавите Абонаментен номер при абонатен и телефонен номер , тъй като полето в бланката така се казва .

    Би било хубаво да наблегнете да обучението над персонала си в клоновата мрежа , не за първи път се случва да не са запознати какво къде се въвежда и каква бланка се попълва ... или просто сложете бланките в сайта да си ги сваляме и да ги попълваме с минимална документация относно специфичните полета идентификатори .
    Преди да добавите опцията за Автоматично добавяне на всички мои сметки във Виртуалния клон , в клона Ви при Френската гимназия не знаеха каква бланка да ми дадат да попълня , за да виждам една сметка в клона ... или при посещение в Мола относно информация да ми кажат да погледна на сайта, само защото не знаят
    Добре поне , че блогът го има , винаги се отнасяте коректно и бързо с предоставянето на информация и справки , като ни спестявате разкарването по банкови клонове !

  2. Здравейте отново. Направихме проверката. Двата номера се водят на една и съща сметка в Mtel - тази на номера, за който е попълнен формулярът за периодично плащане. Затова и сметките на двата са били платени заедно от Вашата банкова сметка.

  3. Здравейте ,

    Отговорих на писмото , което ми изпратихте .

  4. Здравейте, quintessence. Бихте ли ни предоставили лични данни, за да проверим по-обстойно случая? Използвайте marketing@fibank.bg или отговорене на писмото, което Ви изпратихме преди малко. Поздрави!

  5. Здравейте,

    Имам подписана декларация за периодично плащане на сметка към MTEL за номер X . От 1 месец насам имам 2-ри номер : Y , чието плащане сте одобрили и пуснали без моето съгласие !
    По телефона ми казаха , че не могат да направят такава справка , а клона , в който съм подписала декларацията не си вдига телефона .

    1.) За какво изобщо се попълва номер с декларацията за периодично плащане ?
    2.) Някаква проверка правите ли изобщо или като дойде сумата от MTEL директно я пускате , съобразявайки се с лимита , който е в декларацията ?

    Това е крайно некоректно отношение , цяла седмица плащането стои блокирано както е редно и днес бива пуснато БЕЗ мое съгласие . Утре MTEL , ако обяви , че дължа 3-та сума за този месец за номер Z и това ли плащане ще одобрите без моето сългасие ??

  6. След несериозното им отношение отказах услугата. Аз съм грамотен човек, не бих им подарила 30 евро. Благодаря за изчерпателния отговор!

  7. Здравейте, Rosie. Благодарим за информацията. Според "Закона за платежните услуги и платежните системи", чл. 49, ал. 4 подобни такси са незаконни. Банката не е страна по отношенията търговец - клиент. В тази връзка, единственото, което можем да направим, е да Ви посъветваме да се обърнете към главната счетоводителка на Usit Colours, имайки предвид тази точка на закона. Ние вече изпратихме официално оплакване към ДСК заради действията на Usit colours. Бихте ли ни предоставила личните си данни, за да следим случая? marketing@fibank.bg Поздрави!

  8. Банката, която обслужва агенцията е ДСК (сигурна съм).

  9. Здравейте, Rosie! Имате ли възможност да проверите коя е банката, на която USIT colours е клиент? Поздрави!

  10. знам и една верига хотели, които предлагат същата услуга, но работят с една друга банка.

Коментирай