AskFibank

Fibank 3002

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. След несериозното им отношение отказах услугата. Аз съм грамотен човек, не бих им подарила 30 евро. Благодаря за изчерпателния отговор!

  2. Здравейте, Rosie. Благодарим за информацията. Според "Закона за платежните услуги и платежните системи", чл. 49, ал. 4 подобни такси са незаконни. Банката не е страна по отношенията търговец - клиент. В тази връзка, единственото, което можем да направим, е да Ви посъветваме да се обърнете към главната счетоводителка на Usit Colours, имайки предвид тази точка на закона. Ние вече изпратихме официално оплакване към ДСК заради действията на Usit colours. Бихте ли ни предоставила личните си данни, за да следим случая? marketing@fibank.bg Поздрави!

  3. Банката, която обслужва агенцията е ДСК (сигурна съм).

  4. Здравейте, Rosie! Имате ли възможност да проверите коя е банката, на която USIT colours е клиент? Поздрави!

  5. знам и една верига хотели, които предлагат същата услуга, но работят с една друга банка.

  6. От агенция USIT colours искат да ми удържат 2% (в моя случай около 30 евро) ТАКСА за плащане на услуга с кредитна карта. След като им обясних, че това е малко незаконно-главната им счетоводителка буквално ми се изсмя по телефона. Моля вземете мерки, това злепоставя и Банката като цяло!

  7. Планирам почивка в чужбина като агенцията, която ми предоставя услугата е USIT colours.Пожелах да заплатя услугата с кредитна карта, но от агенцията ми казаха, че ще ми удържат около 30 евро (2%) от сумата като такса. Съвсем спокойно имобясних, че това е малко незаконно, но от там буквално ми се изсмяха. Надявам се да вземете мерки.

  8. Здравейте, Елена. Необходим е единствено номерът на банковата Ви сметка. Поздрави!

  9. Уважаеми Димитър Й, Процесът на осчетоводяване е автоматизиран. Обработката на международните трансакции отнема между 3 дни и 1 седмица. Поздрави!

  10. Според мен този въпрос може да се реши като в справката "Извлечения по сметки" след колоните "Плащания" и "Постъпления" се добави още една колона "Салдо". В тази колона може да се отразява текущото салдо след всяка операция (включително и с отрицателен знак).
    Показването на тази информация е много удобно за потребителя, има я в много банкови информационни системи, съществува и в такива системи като PayPal и Moneybookers.
    Промените в програмната система ще бъдат елементарни и това може да стане много бързо.

Коментирай