AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте отново, quintessence. Изпратете ни личните си данни на marketing@fibank.bg, за да проверим случая. По отношение на втория Ви въпрос - необходимо е да посетите някой от нашите клонове. Поздрави!

  2. Здравейте,

    в справката на Виртуално банкиране не виждам натрупана лихва по дебитна карта -> има ли такава опция и как да проверя дали реално ми е начислена сумата?

  3. @Анастас

    Номерата X и Y са от един и същи договор , но тъй като в искането за периодично плащане е грешно попълнено полето "Абонаментен номер" , въведен е абонатния номер X и персоналния код , номер Y го няма , а там не трябва да фигурира/т абонатен/абонатни номер/номера , а само персоналния код , чрез който Mtel разпознава клиента .
    А номерът Y е добавен за автоматично плащане , тъй като е към същия договор , както номер X , което от една страна е нелогично , тъй като може и 2-те sim карти да са мои, но едната да съм я подарила/дала на някого , който е решил да си плаща на място в офис . Общо взето обяснението на Mtel беше, че 2-та номера са от 1 и същи договор , и затова автоматично е подадена сумата Z за периодично плащане . Предложих им да пускат предизвестие от 15 дена какви действия смятат да предприемат относно разплащане при такива случаи . Изводът е : никакви "подаръци" от GSM оператор / 2-рата sim карта се води някаква промоционална , нямам договор за нея ,нямам никакъв документ за нея, никъде не фигурира нейния номер , просто някога са я добавили към текущия ми договор и се води вероятно със сищия персонален код за плащане , още не съм го проверила това / .
    В тази връзка въпрос към ПИБ:
    Може ли чрез обаждане по телефона да се повиши лимит от искане за периодично плащане или задължително трябва да се посети клона, в който е подадено искането , за да се преподпише последното ? Някакъв online вариант за тази опция дали не може да се добави ( както онлайн управление на кредитния лимит при Mtel ) ?

  4. #twitter#@AskFibank Ясно :) Имах надежда, че може и през Виртуалния клон, но ще се разходя и до "истинския" :) Лек ден от мен

  5. #twitter#@gstoychev Здравейте! Да закриете депозит можете единствено лично в някой от нашите клонове.

  6. #twitter#@AskFibank Ако искам да закрия един Свободен депозит и да прехвърля парите в дург, пак мой, трябва ли да ходя до офис или може и през Вирт

  7. @quintessence
    Тук, ми намирисва на нещо гнило, или от Mtel или от ПИБ. Ако не сте подписали никъде в документите, с които сте се обвързали със споменатите по-горе фирми и банки, за автоматично периодично плащане на сметка, при новосключен договор с Mtel или за номера Y, както сте споменали, то бих си потърсил правата първоначално при КЗП. Успех!

  8. Здравейте,

    Благодаря !

    Говорих и с Mtel .

    Оказа се , че объркването ми и недоволството са породени от неправилна инструкция от Ваш служител относно попълването на искането за периодично плащане .
    В полето абонаментен номер се попълва само абонаментния номер ( БЕЗ абонатния номер / абонатните номера ) , който е персоналния код , служещ за идентификатор при Mtel .

    В моето искане в полето Абонаментен номер е попълнен Абонатния номер и персоналния код , което е неправилно и се разбира погрешно , трябва да фигурира само персоналния код .

    http://www.fibank.bg/bg/page/489/tab/663 - точка 3 също се разбира неправилно , и би било хубаво да добавите Абонаментен номер при абонатен и телефонен номер , тъй като полето в бланката така се казва .

    Би било хубаво да наблегнете да обучението над персонала си в клоновата мрежа , не за първи път се случва да не са запознати какво къде се въвежда и каква бланка се попълва ... или просто сложете бланките в сайта да си ги сваляме и да ги попълваме с минимална документация относно специфичните полета идентификатори .
    Преди да добавите опцията за Автоматично добавяне на всички мои сметки във Виртуалния клон , в клона Ви при Френската гимназия не знаеха каква бланка да ми дадат да попълня , за да виждам една сметка в клона ... или при посещение в Мола относно информация да ми кажат да погледна на сайта, само защото не знаят
    Добре поне , че блогът го има , винаги се отнасяте коректно и бързо с предоставянето на информация и справки , като ни спестявате разкарването по банкови клонове !

  9. Здравейте отново. Направихме проверката. Двата номера се водят на една и съща сметка в Mtel - тази на номера, за който е попълнен формулярът за периодично плащане. Затова и сметките на двата са били платени заедно от Вашата банкова сметка.

  10. Здравейте ,

    Отговорих на писмото , което ми изпратихте .

Коментирай