AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Наскоро си извадих дебитна карта Виза Електрон. От банката ми казаха че с нея мога да извършвам плащания по интернет и в някои от магазините извън България. Досега колкото и път да съм пробвала в магазини които приемат дадената карта като разплащателно средство, винаги бива отхвърляна със съобщението че трябва да се свържа с банката. Същото се случи и с плащане по интернет. Моля за съвет или решение.

  2. Наскоро си направик карта VISA Elektron в евро. Имам 4 транзакции в интернет но ми трабваха пари в брой и се наложи да тегля от банкомат. А там като ми издаде бележката в наличност сумата беше доста по малко от това което трябва да имам. Но докато де прибиран и се чудех ми светна, че ако наличноста е в евро, значи всичко е ОК.

    Та въпроса ми е тази наличност дето я пише в лева ли е(понеже тегленето пише че е в лева), или в ЕВРО (на наличност непише валута)

  3. Здравейте,приятели! :)
    С настъпващите коледни и новогодишни празници,искам да Ви пожелая здраве,късмет и много повече поводи за радост и усмивки през следващата година.Вие сте истински професионалисти и се радвам,че работя с Вас.Искам да изразя искрените си благодарности на екипът на FIB клон Сити Център,затова,че всяка сутрин ме посрещат и изпращат с усмивка,а също така и за техните адекватност и професионализъм,и да им пожелая Весела Коледа и Щастлива Нова Година!Удоволствие е да се работи с Вас.Бъдете живи,здрави,и винаги усмихнати! :)

  4. @ минаващ
    Няма такса превалутиране при банковите карти на ПИБ.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  5. Имам следния въпрос. Имат ли кредитните карти на ПИБ такса за превалутиране и ако да, каква е тя? Искам също така да питам в какво всъщност се състои тази такса превалутиране?

  6. @ Соня Врайкова Няма специално изискване за съхранение на банковите карти, като за предпочитане е те да се държат в самостоятелно отделение в портфейл или кардхолдер. При повреда на чипа без външна интервенция, ПИБ преиздава картата безплатно. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Здравейте!
    Интересува ме как трябва да се съхраняват картите с чип т.к. на моите по чиповете им се появява ръжда?!?! държа ги в портфейла си, който е от естествена кожа. Едната даже отказа да работи, но слава богу в месеца в който изтичаше годността й. Мога да изпратя снимки ако желаете. Моля за съвет.

  8. @ Тодор Колев Проверихме всички Ваши транзакции с въпросната карта, не намираме отхвърлени такива. След въвеждането на чип технологията в ПИБ, някои банки не приемаха този стандарт (EMV) и съответно бяха ограничили своите банкомати за обслужване на такива карти (включително и споменатата от Вас банка). Предполагаме, че подобна транзакция не е регистрирана, поради същата причина. Предлагаме Ви следващият път, когато имате подобен проблем, да се обадите на нашите оператори от "Картов отдел" (02/ 8171 1143, 02/ 8171 1144), за да можем да разгледаме своевременно случая и да предприемем конкретни действия. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. @ Христо Илиев @ Валентин Благодарим за споделените мнения, обратната връзка от клиенти е важна за нас! Предприели сме нужните действия! Поздрави, Екип на ПИБ

  10. @Христо Илиев
    Всъщност, понеже регистрацията я бях правил още когато беше пусната услугата, а се наканих едва тази събота да ида до клона да я активирам, когато ми бе поискана "паролата от регистрацията" дадох грешна такава. Вчера като поразгледах услугата забелязах, че реално това е била точно тази парола за ZIP файла. Не виждам какво налага ЗАДЪЛЖИТЕЛНО служителката да ми направи регистрацията за получаване на e-mail извлечението, при условие, че мога сам да си го създам по всяко време. И защо e-mail-а на който да го получавам трябва да е точно този от регистрацията (защото и него обърках) също не ми е ясно. А паролата за my.fibank.bg съм си я написъл при регистрацията, не виждам никакъв смисъл да трябва да си я пиша на листче в банката за да бъде "потвърдена", както ми бе обяснено. Кода за активация който си носих би трябвало да е достатъчен.

    @AskFibank
    Очевидно проблема не е в практиката на банката, а пропуск в обучението на служителите. Надявам се в бъдеще да няма подобни проблеми.
    Благодаря за уточненията.

Коментирай