Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
AskFibank 2010-01-27 15:05:52
@damian2112 Изпратихме лично съобщение в Twitter. Поздрави, Екип на ПИБ
Виктор 2010-01-26 14:41:11
От десетина дни текстът на кирилица в извлеченията от MyFibank не се чете (текстовите полета са празни). Това става с Adobe Reader Lite и online pdf viewer-a на Google в Gmail.
Надявам се IT специалистите Ви да погледнат и оправят проблема, тъй като услугата е изключително полезна.
damian2112 2010-01-26 12:02:53
#twitter#@AskFibank Здравейте, можете ли да ми обясните каква е тази затрахователна премия 5,70лв, която автоматично ми се тегли от дебитната карта?
AskFibank 2010-01-19 16:22:52
#twitter#Екипът на AskFibank сме тук, за да обсъдим Вашите въпроси и коментари и през новата 2010-та година! Поздрави и успешна година :-)
Customer Support 2010-01-13 15:00:47
@ Тодор Колев За съжаление в събота имахме комуникационен проблем за около половин час. Очевидно е съвпаднал по време на Вашето пазаруване в книжарницата. При такива ситуации, можете да се свържете с 24-часовата телефонна поддръжка от Картов отдел на ПИБ на 02 8171143; 02 8174144; 0888 681010, за да Ви съдействат своевременно. Поздрави, Екип на ПИБ
Тодор Колев 2010-01-09 18:21:47
Здравейте, ПИБ. Искам да споделя с вас неприятната ситуация, в която изпаднах днес. Реших да си купя книга от книжарницата в City Center Sofia до хотел Хемус. Нямах пари в брой и реших да платя с кредитната карта Mastercard. Там разполагат с терминал от ПИБ, което ми вдъхна още по-голямо доверие. Както се сещате следва неприятната ситуация, при която след мен се насъбира опашка от около 5 човека, тъй като на терминалът са му нужни около 2 минути за обработка на плащането. Както и да е, хората са търпеливи, чакат. Лошото в случая беше, че след като всички изчакахме цялата процедура... оказа се, че не може да се осъществи транзакцията по незнайни за мен причини. След което слязох 2 етажа по-надолу, изтеглих пари от банкомат и се върнах, за да платя в брой. Изводът лично за мен е (за пореден път си вадя такъв извод), че в България не може да се разчита на банкова карта и човек задължително трябва да има в себе си пари в брой. Повярвайте ми, почувствах се невероятно глупаво и не мисля, че повече ще си позволя да нямам пари в брой в себе си.
Любопитен 2010-01-09 10:43:47
В един сайт на друга банка прочетох:
На магнитната лента на картата или върху чип (ако има такъв) се записват данни за картата (номер, дата на валидност и др.) и за картодържателя (име).
Освен име някакви други лични данни за картодържателя записват ли се на картата? Например адрес, телефон, ЕГН?
Например, ако банкова карта заседне в някой банкомат на друга банка, после от другата банка как ще дадат картата на собственика, ако знаят само името му? Например някой измамник ако има същото име като на картодържателя ще може ли да вземе картата безпрепятствено?
Customer Support 2010-01-07 11:27:19
@ Николай Сербезов При кандидатсване за допълнителна кредитна карта е нужно както тирулярът на сметката, така и оправомощеният държател да посетят офис на ПИБ и да подпишат искането за издаване. При получаване на допълнителната карта не е нужно и двамата да посещават съответния офис т.е. достатъчно е само държателят да го направи. Поздрави, Екип на ПИБ
Николай Сербезов 2010-01-06 15:54:46
Та да попитам пак за процедурата за издаване на допълнителна кредитна карта..
Тодор Колев 2010-01-05 14:12:35
И на мен ми направи впечатление появата на допълнителните карти. Поздравления за ПИБ!