AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @ Donbas Моля да ни извините за причиненото неудобство! Директор на дирекция "Интернет банкиране" е уведомен за случая и ще вземе необходимите мерки. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. @ клиент Не е възможно нареждане на банков превод от сметка на кредитна карта. Основното приложение на този продукт е лесното и безналично плащане в търговски обекти и интернет, а в редки случаи и за теглене на пари в брой. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. #twitter#Eкипът на AskFibank ви пожелава весели коледни и новогодишни празници и щастлива и успешна Нова година!

  4. Много съм възмутен от от Лъчезар Венков, който не ми обясни нищо , каквото го попитах, само ми се прави че, знае за какво става въпрос и нищо, конкретно не знае, въпреки , че е заместник на директор на ВИБ.

  5. Здравейте,
    бих искал да питам могат ли да се правят преводи от кредитна карта (т.е. от сметката, на която се води кредитната карта) чрез интернет банкиране към трети лица? И вторият ми въпрос е, ако това е възможно, това отчита ли се по cash back bonus програмата или не?

  6. @ Тодор Колев Колегите от Дайнърс клуб България ще се свържат лично с Вас, за да изясните въпросите, които имате. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Здравейте, ПИБ. Имам питане относно наградните програми на Diners Club. Получавам ежемесечно информация чрез извлеченията за наличните бонус точки по картата ми, но не ми е ясно за какво мога да ги ползвам. На сайта на Diners Club в секцията за наградните програми няма никаква информация. Моля за разяснение. Пожелавам на всички от ПИБ весело посрещане на новата година и още повече успехи през 2010!

  8. @ Yoanna Todorova Моля изпратете ни ЕГН и актуален телефон във формата за обратна връзка, за да се свържем с Вас и да разрешим случая. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. @ Dimitar Dimitrov Наличността на бележките от банмомат се изписва във валута на сметката т.е. в случая виждате остващата сума в евро. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. Наскоро си извадих дебитна карта Виза Електрон. От банката ми казаха че с нея мога да извършвам плащания по интернет и в някои от магазините извън България. Досега колкото и път да съм пробвала в магазини които приемат дадената карта като разплащателно средство, винаги бива отхвърляна със съобщението че трябва да се свържа с банката. Същото се случи и с плащане по интернет. Моля за съвет или решение.

Коментирай